Of choco-princequote:Op donderdag 7 augustus 2008 12:55 schreef Synthesist het volgende:
Moet je hem roetmop of bosaap noemen en dan hard wegrennnen
Maar toen liep je door of er niets aan de hand was en dan moeten wij jou gaan uitleggen hoe het toch komt dat sommige mensen menen probleemloos zulke woorden naar je hoofd te kunnen slingeren.quote:Op donderdag 7 augustus 2008 12:54 schreef DuvelDuvel het volgende:
Oke Ik liep dus gisteravond naar huis. Straat was helemaal leeg liep alleen een foute gast met een standaard AJ shirt. Dus in het voorbijgaan zeg ik netjes hoi. Niet meer dan normaal vind ik eigenlijk. Die gast draait om en zegt Wat hoi? Kankerkaaskop. Reactie van mij![]()
Dat is toch niet meer normaal zeg. Waar moet dat heen met de wereld.
Klacht: AJ Shirts
quote:Op donderdag 7 augustus 2008 12:55 schreef Synthesist het volgende:
Moet je hem roetmop of bosaap noemen en dan hard wegrennnen
Je kunt toch wel gewoon hoi zeggenquote:Op donderdag 7 augustus 2008 12:56 schreef Flashwin het volgende:
"hoi" zeggen tegen hangjongeren. dan verdien je het ook gewoon om dood te gaan
Want? Hij is je mattie? Je wil graag zn mattie zijn? Je bent bang van em en hoopt door em te groeten dat hij je niet berooft?quote:Op donderdag 7 augustus 2008 12:58 schreef Rossoneri het volgende:
[..]
Je kunt toch wel gewoon hoi zeggen![]()
Alle 3 fout. Je kunt tegenwoordig niet eens meer normaal hoi tegen elkaar zeggenquote:Op donderdag 7 augustus 2008 13:00 schreef Flashwin het volgende:
[..]
Want? Hij is je mattie? Je wil graag zn mattie zijn? Je bent bang van em en hoopt door em te groeten dat hij je niet berooft?
in alle gevallen:!
Dat vraag ik me nou ook af..quote:
quote:Op donderdag 7 augustus 2008 13:01 schreef Rossoneri het volgende:
[..]
Alle 3 fout. Je kunt tegenwoordig niet eens meer normaal hoi tegen elkaar zeggenKansloos!
quote:Woonplaats: Leeuwarden
Shit, wat veel guido's op mijn schoolquote:Op donderdag 7 augustus 2008 13:02 schreef 2dope het volgende:
[ afbeelding ]
Tight fit shirt, voornamelijk gedragen door Guido's.
Rotterdamquote:
quote:Op donderdag 7 augustus 2008 13:02 schreef 2dope het volgende:
[ afbeelding ]
Lelijk zeg, die jongen mag blij zijn dat hij gegroet wordt met zo'n shirt aan.quote:Op donderdag 7 augustus 2008 13:02 schreef 2dope het volgende:
[ afbeelding ]
Wacht even... een tshirt waarop staat armani broeken?quote:Op donderdag 7 augustus 2008 13:03 schreef Jack. het volgende:
edit: oh ja, AJ = Armani Jeans
edit 2: godver, te laat
jeans wearquote:Op donderdag 7 augustus 2008 13:09 schreef Heathen. het volgende:
[..]
Wacht even... een tshirt waarop staat armani broeken?
homotjes die wildvreemden op straat met "hoi" begroeten...het is maar wat je normaal noemtquote:Op donderdag 7 augustus 2008 13:15 schreef zoalshetis het volgende:
ja de buitenlanders zijn maar wat blij dat ze hier in nederland alle kansen krijgen op een normaal leven.
kankerkaaskop is gelukkig wel normaal inmiddels.quote:Op donderdag 7 augustus 2008 13:19 schreef Flashwin het volgende:
[..]
homotjes die wildvreemden op straat met "hoi" begroeten...het is maar wat je normaal noemt
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |