Zelfs als je een typetje speelt zit er nog iets van jezelf in.quote:Op vrijdag 8 augustus 2008 12:16 schreef Fritztiaan het volgende:
[..]
Leuk geprobeerd maar helaas:
[..]
Wat betreft het laatste stuk. Als jij je opzettelijk anders gedraagt dan je normaal zou doen ben je niet jezelf, maar speel je gewoon een typetje.
Hèhè, heb je me eindelijk doorquote:Op vrijdag 8 augustus 2008 12:16 schreef Fritztiaan het volgende:
Wat betreft het laatste stuk. Als jij je opzettelijk anders gedraagt dan je normaal zou doen ben je niet jezelf, maar speel je gewoon een typetje.
Het topic loopt inderdaad als een trein. De vraag is nu alleen, wiens verdienste is dat. De jouwe of de mijne? Ik ken jouw posthistorie niet, maar ik weet wel dat ik aardig wat topics naar de klote heb geholpen door daar de betweter uit te hangen. Ongeveer zoals ik nu doe. Het gaat namelijk helemaal niet over het oorspronkelijke punt wat de TS aansneed.quote:Op vrijdag 8 augustus 2008 12:16 schreef TheYoung1 het volgende:
[..]
Dit is het doel Fritz!!! Het topic loopt als een trein! Zou ik me niet zo gedragen hebben als ik gedaan heb, zou het topic wss al dood gebloed zijn.
Het gaat mij helemaal niet om wie er nou het slimste is of zulks. Gewoon keihard door baggeren, een beetje gal spuwen en mensen een beetje uit de tent lokken. Meer moet je daar helemaal niet achter zoeken!!
Mijn voordeel is wel, ik kan ook weer normaal gaan doen, ik kan het wel. Dat in tegenstelling tot de meeste baggeraars, die niet anders kunnen dan toetsenbord helden uithangen.
En wat de kama sutra betreft: blijft een spannend en leerzaam boek. Ik kan het iedereen aanraden!! Hoeft niet, maar kan wel zo handig zijn...
Ja en? Heul simpel hoor: ik heet Jongen, ik ben een jongen en ook nog eens de jongste van de Jongen jongens! En ik vind de tv-serie The young ones hilarisch.quote:Op vrijdag 8 augustus 2008 12:19 schreef RickoKun het volgende:
En dan ook nog de nick: Theyoung1![]()
![]()
!!!!!!!!11111UBERMENSCH
Speel jij nu het typetje "Dom blondje"? Ik kan me namelijk niet aan de indruk onttrekken dat jij dondersgoed weet wat ik bedoel, maar gewoon lekker zit te fuckenquote:Op vrijdag 8 augustus 2008 12:18 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Zelfs als je een typetje speelt zit er nog iets van jezelf in.
quote:Op vrijdag 8 augustus 2008 12:23 schreef Fritztiaan het volgende:
[..]
Speel jij nu het typetje "Dom blondje"? Ik kan me namelijk niet aan de indruk onttrekken dat jij dondersgoed weet wat ik bedoel, maar gewoon lekker zit te fucken
Is niets vreemds aan hoor. Ik heb er gewoon even de behoefte aan, om de quasi-lollige ouwehoer uit te hangen.quote:Op vrijdag 8 augustus 2008 12:22 schreef Fritztiaan het volgende:
Maargoed, mij is het ook niet te doen om wie het slimste is. Dat is een discussie die ze op de basisschool mogen voeren. Wat ik vreemd vind is het anders voordoen van jezelf dan je in werkelijkheid bent.
Ikke lekker we el ikke lekker we ell!! Lekker puhquote:Op vrijdag 8 augustus 2008 12:24 schreef Fritztiaan het volgende:
Anyways ik ga weer verder met werken. Alles is wel gezegd inmiddels
Ik ben niet het type dat praat om te praten.
Nog heeeeelll ff....quote:Op vrijdag 8 augustus 2008 12:39 schreef Greys het volgende:
Zijn jullie nou nog bezig?
Het wordt misschien nu toch tijd om er eens mee op te houden.
Greys!quote:Op vrijdag 8 augustus 2008 12:39 schreef Greys het volgende:
Zijn jullie nou nog bezig?
Het wordt misschien nu toch tijd om er eens mee op te houden.
..quote:Op vrijdag 8 augustus 2008 12:06 schreef Fritztiaan het volgende:
[..]
Ongeacht de voorkeur van forumgedrag is het gewoon erg onhandig (dom is mijn woordkeus) om onder je capaciteiten te functioneren.
Laten we, om het contrast even duidelijk te maken een ander voorbeeld nemen.
Student A is een goede leerling. Echter, hij staat bekend als nerd omdat hij zulke goede cijfers haalt. Om wat populariteit te winnen, besluit hij wat minder goede cijfers te halen zodat hij ook bij de rest hoort.
Is het nu:
-Slim van student A omdat hij nu wel vrienden heeft? Imho niet. Als jij jezelf dommer voor moet doen dan je in werkelijkheid bent om vrienden te hebben, moet je jezelf eens afvragen of dit echte vrienden zijn.
-Listig van student A omdat hij iedereen in de maling neemt? Deels waar, maar of dit ten koste moet gaan van de intelligentie die je hebt. Nee
-Dom van student A omdat hij geen rekening houdt met de gevolgen. HET enige juiste antwoord.
Om dit terug te vertalen naar dit topic.
Welk doel heeft de persoon in kwestie gehaald door zich dommer voor te doen dan hij in werkelijkheid is? Jij refereert daar namelijk aan.
Als je goed gelezen hebt vecht ik ook helemaal niet tegen de spreekwoordelijke bierkaai, daar de desbetreffende user mij gelijk heeft gegeven![]()
Dus nogmaals: Welk doel heeft hij gehaald, welke hij niet had gehaald door zich voor te doen zoals hij in werkelijkheid is?
quote:Op vrijdag 8 augustus 2008 13:09 schreef Funkerman het volgende:
Jammer dat al die oudjes massaal op de kast springen en 'grappige' opmerkingen over pubers gaan maken. Moet je sowieso niet druk bezig zijn met je gezin en carierre maken als je eind twintig bent in plaats van op een internetforum rond te hangen?
Ja hoor, en het kriebelt best wel lekkerquote:
Hoezo naief en onwetend?quote:Op vrijdag 8 augustus 2008 14:20 schreef Eldiablo het volgende:
[..]
eerder jong, onwetend en naief...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |