dank je, pubertjequote:Op donderdag 7 augustus 2008 10:17 schreef Knekwurst het volgende:
Jezus man, wat ben jij cool.
Geen pukkels en geen Beatrice Potter dekbed.quote:Op donderdag 7 augustus 2008 10:24 schreef yvonne het volgende:
Nog liever, een opstandig pukkelventje met Beatrice Potter dekbed
Waarom?quote:Op donderdag 7 augustus 2008 10:31 schreef Vodkadruppel het volgende:
TS heeft een rekenmachine nodig voor de tafel van 6.
TS mag dan anti 25+ zijn maar ik denk dat hij wel al puber af is hoorquote:Op donderdag 7 augustus 2008 10:29 schreef SuperwormJim het volgende:
een rebelse puber .... aahh, wat lief
laatbloeierquote:Op donderdag 7 augustus 2008 10:33 schreef MuRKie het volgende:
[..]
TS mag dan anti 25+ zijn maar ik denk dat hij wel al puber af is hoor
Je hebt de klacht niet helemaal begrepen. Mijn klacht heeft niks met onder de tafel lullen te maken.quote:Op donderdag 7 augustus 2008 10:35 schreef McKillem het volgende:
Ik ben 22, en vind de klacht onterecht.
Bijdehand volk lul je ongeacht leeftijd wel onder de tafel. Hangt alleen wel een beetje af van je IQ.
Inderdaad.quote:Op donderdag 7 augustus 2008 10:22 schreef yvonne het volgende:
Aaaaaaaaaaaah, wat lief, een opstandig pukkelventje
*in wangetjes knijpt*
Kom maar op!quote:Op donderdag 7 augustus 2008 10:35 schreef McKillem het volgende:
Bijdehand volk lul je ongeacht leeftijd wel onder de tafel. Hangt alleen wel een beetje af van je IQ.
Wat Klaas zegt.quote:Op donderdag 7 augustus 2008 10:19 schreef Klaas.Kopkaas het volgende:
Maar jouw "wilde" jaren bestaan, als ik het goed begrijp, dus uit zielige topics maken op een internetforumpje ?
Dat is pas sneu zeg.
"De waarom fase" is voor 2 a 3 jarigenquote:Op donderdag 7 augustus 2008 10:33 schreef kraaksandaal het volgende:
[..]
Geen idee maar zo een gebruikersnaam dat zet me aan 't denken.
Wasdatdan?quote:Op donderdag 7 augustus 2008 10:26 schreef Knekwurst het volgende:
[..]
Geen pukkels en geen Beatrice Potter dekbed.
achteraf jaquote:Op donderdag 7 augustus 2008 10:38 schreef Knekwurst het volgende:
Wel goed topic trouwens. Pakweg 80% van de 25+ reagerende Fok!ers reageert precies zoals verwacht.
Je gaat er op afstuderen?quote:Op donderdag 7 augustus 2008 10:38 schreef Knekwurst het volgende:
Wel goed topic trouwens. Pakweg 80% van de 25+ reagerende Fok!ers reageert precies zoals verwacht.
Oh? Ik doe dat normaal gesproken met argumenten. Maar als ik het goed begrijp doe jij het zo:quote:Op donderdag 7 augustus 2008 10:35 schreef McKillem het volgende:
Gelukkig zijn daar dan de 35+ers die wel heul erg leuk en adorable zijnquote:Op donderdag 7 augustus 2008 10:38 schreef Knekwurst het volgende:
Tuurlijk. koesie koesie koesie!quote:Op donderdag 7 augustus 2008 10:39 schreef Knekwurst het volgende:
[..]
Kamer van een ex.
Tevens geen pukkels.
quote:Op donderdag 7 augustus 2008 10:41 schreef Greys het volgende:
[..]
Gelukkig zijn daar dan de 35+ers die wel heul erg leuk en adorable zijn![]()
quote:Op donderdag 7 augustus 2008 10:22 schreef yvonne het volgende:
*in wangetjes knijpt*
Natuurlijk, die weten precies hoe ze moeten reageren op iemand zoals jij.quote:Op donderdag 7 augustus 2008 10:38 schreef Knekwurst het volgende:
Laat Yvonne van Herpes het niet horenquote:Op donderdag 7 augustus 2008 10:39 schreef Knekwurst het volgende:
[..]
Kamer van een ex.
Tevens geen pukkels.
Presentquote:Op donderdag 7 augustus 2008 10:41 schreef Greys het volgende:
[..]
Gelukkig zijn daar dan de 35+ers die wel heul erg leuk en adorable zijn![]()
Vrouwen van 30+ kunnen best sexy zijn hoorquote:Op donderdag 7 augustus 2008 10:17 schreef Knekwurst het volgende:
Ga lekker de kamasutra lezen met je verlepte 30+ hoer op de bank!
Tuuuuuuuuuuuuuuuuuuk!quote:Op donderdag 7 augustus 2008 10:39 schreef Knekwurst het volgende:
[..]
Kamer van een ex.
Tevens geen pukkels.
quote:Op donderdag 7 augustus 2008 10:50 schreef Houniet het volgende:
[..]
Vrouwen van 30+ kunnen best sexy zijn hoor.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
feliquote:
Jawel, totdat ik las dat ik nu dus van de ene op de andere dag verlept ben geraaktquote:Op donderdag 7 augustus 2008 10:55 schreef Greys het volgende:
[..]
En daar ben je niet zo blij mee zo te zien?
Toch gefeliciteerd
Brutale rekel! Jij gaat vanavond vroeg naar bedquote:Op donderdag 7 augustus 2008 10:38 schreef Knekwurst het volgende:
quote:Op donderdag 7 augustus 2008 10:55 schreef MuRKie het volgende:Donders nouSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt..
Op zaterdag 10 juni 2023 14:52 schreef GGMM het volgende:
Eigenlijk is elke prijs die in het voetbal gewonnen wordt terug te leiden naar het Ajax-DNA
Zonder toetje.quote:Op donderdag 7 augustus 2008 10:57 schreef mazaru het volgende:
[..]
Brutale rekel! Jij gaat vanavond vroeg naar bed
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Das leben ist ein skippybal
Das ist nou einmal zo...
Dank je, ik voel me al helemaal thuisquote:Op donderdag 7 augustus 2008 11:05 schreef TheYoung1 het volgende:
[..]
Van harte en welkom bij de club![]()
Je bent van 2 jaar eerder dan ik ben. En ik ben nu 23, dus dacht dat kan nooit 1,5 jaar zijn dan leek me?quote:
Ach gossie, aai over z'n bolletje, schop onder z'n holletje en nu weer lief buitenspelen...quote:Op donderdag 7 augustus 2008 10:22 schreef yvonne het volgende:
*in wangetjes knijpt*
Kennelijk wel ja, onder je Beatrice dekbedje....quote:Op donderdag 7 augustus 2008 11:10 schreef Knekwurst het volgende:
[..]
Oke dan wel. Ik lees zeker ook vrouwenbladen?
Faler.
Jij kan toch heulemaal nog niet lezen jong! Plaatjes kijken bedoel je zeker?quote:Op donderdag 7 augustus 2008 11:10 schreef Knekwurst het volgende:
[..]
Oke dan wel. Ik lees zeker ook vrouwenbladen?
Faler.
quote:Op donderdag 7 augustus 2008 11:10 schreef TheYoung1 het volgende:
Wat is TS opeens maar stil?
Issie soms van zn geloof babystoeltje gevallen?
Yup, die ouwtjes hier liggen allemaal in een deuk, werkelijk waar!!quote:Op donderdag 7 augustus 2008 11:13 schreef Knekwurst het volgende:
[..]
Was mijn band plakken.
Maargoed, is het nou echt zo leuk om te doen alsof ik enorm jong ben? Shit man, was ik maar 30 ofzo..
Ga je mond spoelen, met je 'ouwtjes'quote:Op donderdag 7 augustus 2008 11:16 schreef TheYoung1 het volgende:
[..]
Yup, die ouwtjes hier liggen allemaal in een deuk, werkelijk waar!!
Oeps...quote:Op donderdag 7 augustus 2008 11:21 schreef Greys het volgende:
[..]
Ga je mond spoelen, met je 'ouwtjes'
Sinds wanneer moet dat hier?quote:
Waarom? Je kan nu toch ook een knulletje van 10 over zijn bolletje aaien en zeggen "tuurlijk jochie..."?quote:Op donderdag 7 augustus 2008 11:13 schreef Knekwurst het volgende:
[..]
Was mijn band plakken.
Maargoed, is het nou echt zo leuk om te doen alsof ik enorm jong ben? Shit man, was ik maar 30 ofzo..
quote:Op donderdag 7 augustus 2008 11:11 schreef Katermeister het volgende:
[..]
Kennelijk wel ja, onder je Beatrice dekbedje....
De tissues stonden toch al naast het bed, voor de eenzame avonden.quote:Op donderdag 7 augustus 2008 11:34 schreef yvonne het volgende:
Snikkend onder de dekens omdat de ouwetjes hem zo pesten
Dat is voor de *fapfap* momentenquote:Op donderdag 7 augustus 2008 11:40 schreef Kreator het volgende:
[..]
De tissues stonden toch al naast het bed, voor de eenzame avonden.
Kinderlokker alert!quote:Op donderdag 7 augustus 2008 11:41 schreef TheYoung1 het volgende:
He ships, nu hebben we 'm bang gemaakt....
Kom maar TSje, we zullen het niet meer doen! Ok?
Moet je soms een snoepje? Of een koekje en een bekertje melk?
quote:Op donderdag 7 augustus 2008 11:41 schreef TheYoung1 het volgende:
He ships, nu hebben we 'm bang gemaakt....
Kom maar TSje, we zullen het niet meer doen! Ok?
Moet je soms een snoepje? Of een koekje en een bekertje melk?
Snie eerlijk......quote:Op donderdag 7 augustus 2008 11:34 schreef yvonne het volgende:
[..]
Snikkend onder de dekens omdat de ouwetjes hem zo pesten
Ach, jij kan er ook aardig wat van.... 3 pagina's lang ingepakt en doodgeknuffeld worden en dan nog reageren alsof je de "master" bent....quote:Op donderdag 7 augustus 2008 11:44 schreef Knekwurst het volgende:
[..]
Jij bent nog wel de meest trieste eruit. Jezus man, dat je je echt kunt vermaken met van die trieste bash pogingen. Wetend dat je faalt en dat het nergens op gebaseerd is. Toch doorgaan. Goed man.
Dat ging snel zeg??quote:Op donderdag 7 augustus 2008 11:44 schreef Knekwurst het volgende:
[..]
Jij bent nog wel de meest trieste eruit. Jezus man, dat je je echt kunt vermaken met van die trieste bash pogingen. Wetend dat je faalt en dat het nergens op gebaseerd is. Toch doorgaan. Goed man.
[/quote]quote:Op donderdag 7 augustus 2008 11:46 schreef Ridocar het volgende:
Wanneer heb ik dan ooit gereageerd met "" of "Tuurlijk" ?
En val ik met mijn antwoord ook in jouw 80%-categorie?
Wanneer publiceer je je uitkomst?
[sub]Ja, dat wil ik echt graag weten.
Heeeeeey meester der kamasutra..quote:Op donderdag 7 augustus 2008 11:46 schreef TheYoung1 het volgende:
[..]
Dat ging snel zeg??
Zomaar van onder je plakkerige dekbedje in 1 sprong boven op de kast!!
Gaat ie nog een beetje of wordt het je allemaal teveel
Jahahaaaaa, lollig hè!!quote:Op donderdag 7 augustus 2008 11:52 schreef Skeletor het volgende:
[..]
Heeeeeey meester der kamasutra..![]()
Zie je nou wat je hebt aangericht![]()
Gelukkig oordeel je weer over me terwijl je echt geen idee hebt wie ik ben.quote:Op donderdag 7 augustus 2008 11:56 schreef TheYoung1 het volgende:
[..]
Jahahaaaaa, lollig hè!!![]()
Maar nu voorzichtig zijn, TS staat op het punt in te storten
We hebben wel een idee! Een tuiswonend pisventje.quote:Op donderdag 7 augustus 2008 12:00 schreef Knekwurst het volgende:
[..]
Gelukkig oordeel je weer over me terwijl je echt geen idee hebt wie ik ben.
Gelukkig niet nee, ik zou het te triest kunnen gaan vinden..quote:Op donderdag 7 augustus 2008 12:00 schreef Knekwurst het volgende:
[..]
Gelukkig oordeel je weer over me terwijl je echt geen idee hebt wie ik ben.
quote:Op donderdag 7 augustus 2008 12:02 schreef ColtZ40 het volgende:
[..]
We hebben wel een idee! Een tuiswonend pisventje.
Aaaaaaaaai wat lief, al op kamers.quote:Op donderdag 7 augustus 2008 12:11 schreef Knekwurst het volgende:
[..]
Goed werk Sherlock. Al 2 jaar niet meer.
quote:Op donderdag 7 augustus 2008 12:13 schreef ColtZ40 het volgende:
[..]
Aaaaaaaaai wat lief, al op kamers.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.I approve this message
Daar zijn je ouders vast heel blij mee.quote:Op donderdag 7 augustus 2008 12:11 schreef Knekwurst het volgende:
[..]
Goed werk Sherlock. Al 2 jaar niet meer.
quote:Op donderdag 7 augustus 2008 12:14 schreef Skeletor het volgende:
Kunnen jullie niet gewoon handjes schudden, er is al genoeg oorlog en ellende in de wereld. En dan komt
dit er ook nog eens bij.. It's too much
He bah...handjes schudden met TS??SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Wie weet waar dat joch overal aan heeft gezeten met zn plakhandjes
ik zeg maar zoo, dierentuin is me te lang.
Patat, dat is het!!
Lelijke puistenkop?quote:Op donderdag 7 augustus 2008 12:32 schreef TheYoung1 het volgende:
Hey bokworst. Wat moet je met je lelijke puistenkop in mn fobo? Sodeflikker ff op triangeljosti
Ja, je kan moeilijk een knappe puistenkop hebben hè...quote:
Was al bang dat jij je naar je leeftijd ging gedragen.quote:Op donderdag 7 augustus 2008 12:46 schreef TheYoung1 het volgende:
Soo, ff lunchpauze...
Niet allemaal weg gaan hè!!
En weten wat fijn is.quote:Op donderdag 7 augustus 2008 12:52 schreef Houniet het volgende:
De meeste oudere vrouwen zijn tenminste niet zo saai.
Niet allemaal, maar inderdaadquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |