Waarom?quote:Op donderdag 7 augustus 2008 10:31 schreef Vodkadruppel het volgende:
TS heeft een rekenmachine nodig voor de tafel van 6.
TS mag dan anti 25+ zijn maar ik denk dat hij wel al puber af is hoorquote:Op donderdag 7 augustus 2008 10:29 schreef SuperwormJim het volgende:
een rebelse puber .... aahh, wat lief
laatbloeierquote:Op donderdag 7 augustus 2008 10:33 schreef MuRKie het volgende:
[..]
TS mag dan anti 25+ zijn maar ik denk dat hij wel al puber af is hoor
Je hebt de klacht niet helemaal begrepen. Mijn klacht heeft niks met onder de tafel lullen te maken.quote:Op donderdag 7 augustus 2008 10:35 schreef McKillem het volgende:
Ik ben 22, en vind de klacht onterecht.
Bijdehand volk lul je ongeacht leeftijd wel onder de tafel. Hangt alleen wel een beetje af van je IQ.
Inderdaad.quote:Op donderdag 7 augustus 2008 10:22 schreef yvonne het volgende:
Aaaaaaaaaaaah, wat lief, een opstandig pukkelventje
*in wangetjes knijpt*
Kom maar op!quote:Op donderdag 7 augustus 2008 10:35 schreef McKillem het volgende:
Ik ben 22, en vind de klacht onterecht.
Bijdehand volk lul je ongeacht leeftijd wel onder de tafel. Hangt alleen wel een beetje af van je IQ.
Wat Klaas zegt.quote:Op donderdag 7 augustus 2008 10:19 schreef Klaas.Kopkaas het volgende:
Maar jouw "wilde" jaren bestaan, als ik het goed begrijp, dus uit zielige topics maken op een internetforumpje ?
Dat is pas sneu zeg.
"De waarom fase" is voor 2 a 3 jarigenquote:Op donderdag 7 augustus 2008 10:33 schreef kraaksandaal het volgende:
[..]
Geen idee maar zo een gebruikersnaam dat zet me aan 't denken.
Wasdatdan?quote:Op donderdag 7 augustus 2008 10:26 schreef Knekwurst het volgende:
[..]
Geen pukkels en geen Beatrice Potter dekbed.
achteraf jaquote:Op donderdag 7 augustus 2008 10:38 schreef Knekwurst het volgende:
Wel goed topic trouwens. Pakweg 80% van de 25+ reagerende Fok!ers reageert precies zoals verwacht.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |