Als ze in 2007 van school afkomt.quote:Op donderdag 14 augustus 2008 11:12 schreef Merovingian het volgende:
Hoezo eigenlijk?
RUG. Master Nederlands.quote:Op donderdag 14 augustus 2008 11:34 schreef JortK het volgende:
[..]
Als ze in 2007 van school afkomt.
Steigerende vrouwenquote:Op donderdag 14 augustus 2008 11:11 schreef Merovingian het volgende:
[..]
Nee. Maar ik moet toegeven dat ze regelmatig steigert.
Is bij jou in de buurt he?quote:Op donderdag 14 augustus 2008 12:07 schreef WyriHaximus het volgende:
[..]
Steigerende vrouwen![]()
(Trouwens ga jij nog naar gondelvaart zaterdag?)
Zo goed als voor me deur, de kermis (mini) staat tussen het voetbalveld en de begraafplaats (waar ik van uit me appartement op uit kijk) en de andere kant op (10 meter) zit het kanaal. We gaan waarschijnlijk weer BBQe voor het oude pand (het oude raadhuis van koedijk) zoals ieder jaarquote:
Fuckquote:Op donderdag 14 augustus 2008 11:44 schreef Cothen het volgende:
JorktK @ Bertje-modus?
Of perongeluk verkeerde accout?
Ze zetten het gebied af ja omdat de kanaaldijk helemaal vol staat met mensen (het hele gebied trouwens). Plus dat je voor een bepaalde tijd binnen moet zijn anders kost het je een paar euro.quote:Op donderdag 14 augustus 2008 13:02 schreef Merovingian het volgende:
Ben er nog nooit geweest, maar misschien ga ik wel even. Je kan er niet met de auto komen he? Hoorde ik tenminste van een collega die ook in koedijk woont...
Binnen in het gebied wat voor auto's afgezet word.quote:Op donderdag 14 augustus 2008 13:13 schreef Merovingian het volgende:
Hoe bedoel je, op tijd binnen? Het is toch gewoon buiten?
Yup vraag me niet hoeveel want ik ben altijd al binnen danquote:Op donderdag 14 augustus 2008 13:26 schreef Merovingian het volgende:
Moet je toegangsgeld betalen als je daar na een bepaalde tijd naar binnen wil? Wat een klets...
Moet je alleen wel auto's ontwijken, maar je kan het idd doenquote:Op donderdag 14 augustus 2008 14:09 schreef Merovingian het volgende:
Maar als ik aan de andere kant van het kanaal ga zitten, zie ik die boten net zo goed, maar dan gratis!
quote:Op donderdag 14 augustus 2008 14:42 schreef WyriHaximus het volgende:
[..]
Moet je alleen wel auto's ontwijken, maar je kan het idd doen.
Welnee, er zit genoeg gras tussen de weg en het water.quote:Op donderdag 14 augustus 2008 14:42 schreef WyriHaximus het volgende:
[..]
Moet je alleen wel auto's ontwijken, maar je kan het idd doen.
zo veel is het nou ook weer niet, ow en je kan nog wel eens weg geplukt worden door de 'reddingsbrigade' (zou wel flauw zijn), maar goed als jij de achterkant wil zien have funquote:Op donderdag 14 augustus 2008 15:26 schreef Merovingian het volgende:
[..]
Welnee, er zit genoeg gras tussen de weg en het water.
Dat doe ik allang niet meerquote:Op donderdag 14 augustus 2008 18:09 schreef WyriHaximus het volgende:
[..]
Je bent betrapt op je werk met aarsgeweien kijken?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |