Fipo op de 4e pagquote:Op donderdag 7 augustus 2008 09:06 schreef BobbyB het volgende:
hey, wtf? hebben jullie even in 1 nacht 3 topics erdoorheen gewerkt?
En symptomen als tot 5u in de nacht op internet zitten zijn tekenen van een soort van Dr_Flash gedrag. Maar we zijn niet verslaafdquote:Op donderdag 7 augustus 2008 13:25 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Fipo op de 4e pag
Kansloos
Gelukkig zeg je het zelfquote:
Je bent in de war met basketbal.quote:Op donderdag 7 augustus 2008 13:17 schreef afcajos het volgende:
[..]
![]()
Straks voetbal kijken me dunkt!!!!!!!!!!1
Welnee!quote:Op donderdag 7 augustus 2008 13:30 schreef behangplakker het volgende:
[..]
En symptomen als tot 5u in de nacht op internet zitten zijn tekenen van een soort van Dr_Flash gedrag. Maar we zijn niet verslaafd
Zelfkennis is okequote:
quote:Op donderdag 7 augustus 2008 13:47 schreef supertard het volgende:
Ik heb trouwens ook maar weer de wiki aangepast, aangezien die 3 topics achterliep...
Al heb ik vaak de behoefte om erachter te zitten en doe ik het ook. Na werk/school is het eigenlijk meteen 5/6 uur Fok!kenquote:
Als je em toch wel eens aanpast, zet mijn ava er dan bij, ikk voel me zo buitengeslotenquote:Op donderdag 7 augustus 2008 13:47 schreef supertard het volgende:
Ik heb trouwens ook maar weer de wiki aangepast, aangezien die 3 topics achterliep...
En om 2u is hij eindelijk wakker hoorquote:
Je moet ff op ja stemmen.quote:Op donderdag 7 augustus 2008 14:00 schreef BigKahuna het volgende:
HOI
quote:Op donderdag 7 augustus 2008 04:24 schreef behangplakker het volgende:
[..]
Raalte is mooier.in raalte zit azerty en sallandSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Daar heb je ook internetcafésquote:Op donderdag 7 augustus 2008 14:03 schreef reetveter het volgende:
Ga es terug naar jakarta jij luie hond
In Salland zit Raalte zul je bedoelenquote:Op donderdag 7 augustus 2008 14:03 schreef supertard het volgende:
[..]
in raalte zit azerty en salland
Wacht ik heb zen "boomr" welquote:Op donderdag 7 augustus 2008 14:05 schreef reetveter het volgende:
Wij hebben in ieder geval ganz stoere rappers in raalte
Behangplakker wil vast wel even ay-trixx uploaden
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |