en mijn topic kan dichtquote:Op donderdag 7 augustus 2008 03:46 schreef HoneyBunny het volgende:
En als je dit nu pas leest ben je te laat om de pics te zien!
![]()
quote:Op donderdag 7 augustus 2008 03:47 schreef HoneyBunny het volgende:
Was tegelijk, maar mij titel schijnt meer viewers te trekken![]()
Ramptoeristen
quote:Op donderdag 7 augustus 2008 03:45 schreef HoneyBunny het volgende:
[..]
Loopt jou klok voor? Is toch nog geen 4 uur!
Hij mag nog even blijven!
Klats!quote:Op donderdag 7 augustus 2008 03:49 schreef fanvanheteersteuur het volgende:
[..]
ik dacht dat jij al lag te rukken
quote:Op donderdag 7 augustus 2008 03:49 schreef fanvanheteersteuur het volgende:
[..]
Fanquote:Op donderdag 7 augustus 2008 03:49 schreef fanvanheteersteuur het volgende:
[..]
Ja nou........quote:
quote:Op donderdag 7 augustus 2008 03:54 schreef HoneyBunny het volgende:
Waar is APK gebleven, ik zit te wachten op een toelichting op dat rollenspel met Heidie!
Ik heb er wel een fokking kwartje voor betaald ja
nee, was me nog even aan het voorbereidenquote:Op donderdag 7 augustus 2008 03:49 schreef fanvanheteersteuur het volgende:
[..]
wordt zoiets...... hidi is barbiequote:Op donderdag 7 augustus 2008 03:54 schreef HoneyBunny het volgende:
Waar is APK gebleven, ik zit te wachten op een toelichting op dat rollenspel met Heidie!
Ik heb er wel een fokking kwartje voor betaald ja
Plastificeren duurt lang he! Kutapparatenquote:Op donderdag 7 augustus 2008 03:55 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
nee, was me nog even aan het voorbereiden
*proest*quote:Op donderdag 7 augustus 2008 03:56 schreef HoneyBunny het volgende:
[..]
Plastificeren duurt lang he! Kutapparaten
quote:Op donderdag 7 augustus 2008 03:56 schreef fanvanheteersteuur het volgende:
[..]
wordt zoiets...... hidi is barbie![]()
ik laat jullie alléén ik peer émquote:Op donderdag 7 augustus 2008 03:58 schreef HoneyBunny het volgende:
[..]
![]()
Oke, dat is mn kwartje wel waard!
Streams please Heidie!
APK is even de afwas aan het doenquote:Op donderdag 7 augustus 2008 03:58 schreef HoneyBunny het volgende:
[..]
![]()
Oke, dat is mn kwartje wel waard!
Streams please Heidie!
Ik ook, en Dementor moet ook want het is vier uur!quote:Op donderdag 7 augustus 2008 04:00 schreef fanvanheteersteuur het volgende:
[..]
ik laat jullie alléén ik peer ém![]()
god weet wie er allemaal mee zitten te lurken, tis bedtijd![]()
Tot morgen (wellicht)![]()
![]()
![]()
![]()
en voor alle lurkers
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Ik zei toch: Streams please!quote:Op donderdag 7 augustus 2008 04:02 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
APK is even de afwas aan het doen
quote:Op donderdag 7 augustus 2008 04:02 schreef HoneyBunny het volgende:
[..]
Ik ook, en Dementor moet ook want het is vier uur!
Rukse Truste Heidie!![]()
Truste Fannie
Slaap lekker Fanquote:Op donderdag 7 augustus 2008 04:00 schreef fanvanheteersteuur het volgende:
[..]
ik laat jullie alléén ik peer ém![]()
god weet wie er allemaal mee zitten te lurken, tis bedtijd![]()
Tot morgen (wellicht)![]()
![]()
![]()
![]()
en voor alle lurkers
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Jij ook slaap lekker dan maar en Dementor ook tis nu echt 4 uurquote:Op donderdag 7 augustus 2008 04:02 schreef HoneyBunny het volgende:
[..]
Ik ook, en Dementor moet ook want het is vier uur!
Rukse Truste Heidie!![]()
Truste Fannie
quote:Op donderdag 7 augustus 2008 08:29 schreef HoneyBunny het volgende:
Voor de liefhebbers, vers gezet:
[ afbeelding ]
Mooi toch, lekker cool. Binnen is het bij mij nog steeds bijna 27 graden.quote:
Op zich wel, maar het ziet er naar uit dat het straks gaat regenenquote:Op donderdag 7 augustus 2008 08:49 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Mooi toch, lekker cool. Binnen is het bij mij nog steeds bijna 27 graden.
Morge
Zo da's warm. Bij mij binnen is het 23 graden. Bewolkt is het trouwens niet hier.quote:Op donderdag 7 augustus 2008 08:49 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Mooi toch, lekker cool. Binnen is het bij mij nog steeds bijna 27 graden.
Morge
lol, dat doet het hier alquote:Op donderdag 7 augustus 2008 08:52 schreef Manu82 het volgende:
[..]
Op zich wel, maar het ziet er naar uit dat het straks gaat regenen
Wel zuinig hoor, had die hele rol dan gebruiktquote:Op donderdag 7 augustus 2008 08:58 schreef PeterNB het volgende:
Nog niet eens negen uur en we zijn nu al aan het rellen hier![]()
![]()
Men neme de auto van een collega, en 1 rol shrinkwrap![]()
[ afbeelding ]
ja, klein kamertje met teveel apparatuurquote:Op donderdag 7 augustus 2008 08:53 schreef Disana het volgende:
[..]
Zo da's warm. Bij mij binnen is het 23 graden. Bewolkt is het trouwens niet hier.
Jij hebt gewoon airconditioning nodigquote:Op donderdag 7 augustus 2008 09:01 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
ja, klein kamertje met teveel apparatuur
Ja hij gleed steeds van de vooruit/achteruit af en het begon te regenen......quote:Op donderdag 7 augustus 2008 09:00 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Wel zuinig hoor, had die hele rol dan gebruikt
We hebben ooit wel eens een auto TOTAAL ingewrappedquote:Op donderdag 7 augustus 2008 09:03 schreef Disana het volgende:
[..]
Jij hebt gewoon airconditioning nodig![]()
Peter, noem je dat rellen. Oh wacht, die collega komt zo nooooit die auto meer in
Ze had me dinsdag om kwart voor acht uit bed gebeld (op de dag na de vermoeiendequote:Op donderdag 7 augustus 2008 09:09 schreef Manu82 het volgende:
Wat was eigenlijk de reden voor dit vandalisme?
dat gouwe dingetje wat er naast staat, toevalligquote:Op donderdag 7 augustus 2008 09:07 schreef PeterNB het volgende:
[..]
We hebben ooit wel eens een auto TOTAAL ingewrappedMaar dat was een
Ford Kaatje, daar ren je wat makkelijker om/over heen
Morgequote:Op donderdag 7 augustus 2008 08:59 schreef Deisyy het volgende:
Goedemorgen![]()
Het gaat me hier tekeer, een geweldige onweersbui en de regen komt met bakken naar beneden.
Ik hou durfan
Dan is het totaal terechtquote:Op donderdag 7 augustus 2008 09:13 schreef PeterNB het volgende:
[..]
Ze had me dinsdag om kwart voor acht uit bed gebeld (op de dag na de vermoeiende
viereneenhalfuur durende fokradio-showterwijl ik mocht uitslapen
)
Soort bedrijfstraditie dusquote:Op donderdag 7 augustus 2008 09:07 schreef PeterNB het volgende:
[..]
We hebben ooit wel eens een auto TOTAAL ingewrappedMaar dat was een
Ford Kaatje, daar ren je wat makkelijker om/over heen
Wat is d'r telefoon nummer?quote:Op donderdag 7 augustus 2008 09:13 schreef PeterNB het volgende:
[..]
Ze had me dinsdag om kwart voor acht uit bed gebeld (op de dag na de vermoeiende
viereneenhalfuur durende fokradio-showterwijl ik mocht uitslapen
)
Ook datquote:
quote:
Ja daar heb je een foto van laten zien, van je verjaardag. Dat vond ik echt heel leuk.quote:Op donderdag 7 augustus 2008 09:23 schreef PeterNB het volgende:
[..]
Ook datWe hebben auto's ingeshrinked, VOLgegooid (tot aan het plafond) met inpak-
schuimpjes, emmers met water op deuren, regelmatig zit er zout in je koffie, met de intercom
geknoeid, etc. etc.
maar we zijn ook heel lief hoor hierAls je jarig bent word je hele bureau en werkplek
ondergeslingerd![]()
[..]
Dat is mijn 'evil kant'. Die komt alleen tijdens het werk naar boven !quote:Op donderdag 7 augustus 2008 09:29 schreef Disana het volgende:
[..]
Ja daar heb je een foto van laten zien, van je verjaardag. Dat vond ik echt heel leuk.
Je bent dus een echte vandaal, zout in koffie is enorm smerig en die schuimpjes lijken me een ramp in de auto. Tsjonge, en dan doe je voor de microfoon of je zo lief bent... 't is echt oppassen geblazen met jou!
Bellen we 's morgens vroeg en gooi je d'r direct in de uitzendingquote:Op donderdag 7 augustus 2008 09:23 schreef PeterNB het volgende:
[..]
Ook datWe hebben auto's ingeshrinked, VOLgegooid (tot aan het plafond) met inpak-
schuimpjes, emmers met water op deuren, regelmatig zit er zout in je koffie, met de intercom
geknoeid, etc. etc.
maar we zijn ook heel lief hoor hierAls je jarig bent word je hele bureau en werkplek
ondergeslingerd![]()
[..]
Geweldig die schuimpjes in de autoquote:Op donderdag 7 augustus 2008 09:23 schreef PeterNB het volgende:
[..]
geknoeid, etc. etc.
ondergeslingerd![]()
[..]
quote:Op donderdag 7 augustus 2008 09:40 schreef CarOnline het volgende:
Mogge
Hier is het echt weer bloedheet, en geen druppel regen te zien hoor.
Vroegah had ik een scootertje om naar t werk te gaan, die hebben ze ook ingepakt met folie en toen aan het plafond gehangen in het magazijn![]()
quote:Op donderdag 7 augustus 2008 03:46 schreef HoneyBunny het volgende:
En als je dit nu pas leest ben je te laat om de pics te zien!
![]()
quote:
Mogguh, ik heb gelezen dat je een leuke vakantie hebt gehad WB. Jammer van die gondelier, dat dan weer wel.quote:Op donderdag 7 augustus 2008 09:49 schreef Smash-it het volgende:
Goeiemorgen! Wakker geworden door het onweer, dit wordt vast een hele natte dag..
Ik ga eens even teruglezen en kijken of de TT gelul is of niet!
Hoi! Ja, vakantie was lachen! Maar voor mij voorlopig geen roadtripjes meer, haha. De tomtom deed het niet in de bergen, de auto hield er mee op en niemand sprak engels! Het is maar goed dat ik NZ heb gekozen als 'backpack'-land!quote:Op donderdag 7 augustus 2008 09:51 schreef beequeen het volgende:
Mogguh, ik heb gelezen dat je een leuke vakantie hebt gehad WB. Jammer van die gondelier, dat dan weer wel.
In elk geval geen Italiaans!quote:Op donderdag 7 augustus 2008 09:55 schreef PietjePuk007 het volgende:
Wat spreken ze in NZ dan?
Wanneer vertrek je naar NZ?quote:Op donderdag 7 augustus 2008 09:54 schreef Smash-it het volgende:
Hoi! Ja, vakantie was lachen! Maar voor mij voorlopig geen roadtripjes meer, haha. De tomtom deed het niet in de bergen, de auto hield er mee op en niemand sprak engels! Het is maar goed dat ik NZ heb gekozen als 'backpack'-land!
Hoe is het in Utrecht?
Spaansquote:Op donderdag 7 augustus 2008 09:55 schreef PietjePuk007 het volgende:
Wat spreken ze in NZ dan?
Lekker, zonder zout graag.quote:Op donderdag 7 augustus 2008 09:59 schreef PeterNB het volgende:
Iemand een bakkie Cafe Au Lait ??
[ afbeelding ]
Je had vandaag toch de afspraakquote:Op donderdag 7 augustus 2008 09:56 schreef noekje het volgende:
Hoi hoi!
Het is hier wel lekker weer.
CarO, morgenmiddag hebben we een afspraak. Ik plas nu al bijna in mijn broek van spanning.
Over 7 weken naar NZquote:Op donderdag 7 augustus 2008 09:59 schreef beequeen het volgende:
Wanneer vertrek je naar NZ?
Het is hier donker en het giet. Woon je al in Amsterdam?
Neehee, vandaag of morgen was het. Gisteren eindelijk teruggebeld. Nu is het dus vrijdag. Da's niet erg, da's ook goed.quote:Op donderdag 7 augustus 2008 10:00 schreef CarOnline het volgende:
[..]
Je had vandaag toch de afspraak![]()
Of heb je nóg een afspraak?
Of had je nog geen afspraak en dacht je dat het donderdag wel kon?
Of hebben wij een afspraak?!
Dan ga ik ook ff in mn broek plassen want das hartstikke spannend!
Geef ik door aan m'n collega, bedankt. Heb je ook thee en appeltaart?quote:Op donderdag 7 augustus 2008 08:29 schreef HoneyBunny het volgende:
Voor de liefhebbers, vers gezet:
[ afbeelding ]
Oooooooh dan snap ik het!quote:Op donderdag 7 augustus 2008 10:01 schreef noekje het volgende:
[..]
Neehee, vandaag of morgen was het. Gisteren eindelijk teruggebeld. Nu is het dus vrijdag. Da's niet erg, da's ook goed.
Wij moeten nog.
Klopt, hij gebruikt de vorige weer. Heb je die nog ?quote:Op donderdag 7 augustus 2008 10:01 schreef Disana het volgende:
Beequeen, die bbureborn site is helemaal weg!
Ja maar die stond stil.quote:Op donderdag 7 augustus 2008 10:05 schreef beequeen het volgende:
[..]
Klopt, hij gebruikt de vorige weer. Heb je die nog ?
Ik ben zo benieuwd naar het toilet. Da's ook best belangrijk. Die Duitsers hebben verdomd weinig foto's bij de huizen. Deze had er al relatief veel. Oké, vrijdag it is.quote:Op donderdag 7 augustus 2008 10:04 schreef CarOnline het volgende:
[..]
Oooooooh dan snap ik het!![]()
Haa ja das echt spannend, het huis is echt super![]()
Neem je ff je camera mee? Ben benieuwd naar de rest van t huis.
Ja wij moeten nog. Op een vrijdag, want dat hoort zo.
Klinkt goed, hoe lang blijf je weg?quote:Op donderdag 7 augustus 2008 10:01 schreef Smash-it het volgende:
Over 7 weken naar NZen als ik terugkom in januari ga ik meteen verhuizen. Maar de huur in Utrecht heb ik al opgezegd, scheelt me weer wat geld en in Hotel Mama is het altijd gezellig
!
Midas doet het wel maar ze slapen nog hoor.quote:
Weet ik... vond het gewoon raar dat BBU ineens weg was. En Midas had gisteren een geintje uitgehaald, ik moest ineens een pw invoeren... later was het weer normaal. Grillige mannetjes hoor.quote:Op donderdag 7 augustus 2008 10:07 schreef beequeen het volgende:
[..]
Midas doet het wel maar ze slapen nog hoor.
Ga jij ook al naar Duitsland verhuizen?quote:Op donderdag 7 augustus 2008 10:06 schreef noekje het volgende:
Ik ben zo benieuwd naar het toilet. Da's ook best belangrijk. Die Duitsers hebben verdomd weinig foto's bij de huizen. Deze had er al relatief veel. Oké, vrijdag it is.
Oh de toiletten hier zijn ENORM!!quote:Op donderdag 7 augustus 2008 10:06 schreef noekje het volgende:
[..]
Ik ben zo benieuwd naar het toilet. Da's ook best belangrijk. Die Duitsers hebben verdomd weinig foto's bij de huizen. Deze had er al relatief veel. Oké, vrijdag it is.
Niks van gemerkt gisteren, ik was druk aan het dweilen.quote:Op donderdag 7 augustus 2008 10:08 schreef Disana het volgende:
Weet ik... vond het gewoon raar dat BBU ineens weg was. En Midas had gisteren een geintje uitgehaald, ik moest ineens een pw invoeren... later was het weer normaal. Grillige mannetjes hoor.
Als het even meezit wel, ja. Nederland wordt em niet meer, we willen sowieso naar Duitsland. Is hier ook vlakbij hè maar de huizen zijn gewoon veel goedkoper.quote:Op donderdag 7 augustus 2008 10:08 schreef beequeen het volgende:
[..]
Ga jij ook al naar Duitsland verhuizen?
6 weken NZ, 3 weken Maleisie en dan nog 3 weken beetje rondhuppelen daar. In elk geval Cambodja, de rest staat nog helemaal open!quote:Op donderdag 7 augustus 2008 10:06 schreef beequeen het volgende:
Klinkt goed, hoe lang blijf je weg?
Je maakt hier (bewust?) een schitterende zinquote:Op donderdag 7 augustus 2008 10:09 schreef CarOnline het volgende:
Oh de toiletten hier zijn ENORM!!
Dus ik denk dat dat wel goed zit.
Ah, op die fiets. Scheelt dat echt zoveel dan en hoe is je Duits?quote:Op donderdag 7 augustus 2008 10:10 schreef noekje het volgende:
Als het even meezit wel, ja. Nederland wordt em niet meer, we willen sowieso naar Duitsland. Is hier ook vlakbij hè maar de huizen zijn gewoon veel goedkoper.
quote:Op donderdag 7 augustus 2008 10:12 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Je maakt hier (bewust?) een schitterende zin.
Als je net over de grens gaat is het toch nog een mengeling van Duits Nederlands?quote:Op donderdag 7 augustus 2008 10:13 schreef beequeen het volgende:
[..]
Ah, op die fiets. Scheelt dat echt zoveel dan en hoe is je Duits?
Ik lees het zo wel, eerst met de hond lopen.![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |