lol, dat doet het hier alquote:Op donderdag 7 augustus 2008 08:52 schreef Manu82 het volgende:
[..]
Op zich wel, maar het ziet er naar uit dat het straks gaat regenen

Wel zuinig hoor, had die hele rol dan gebruiktquote:Op donderdag 7 augustus 2008 08:58 schreef PeterNB het volgende:
Nog niet eens negen uur en we zijn nu al aan het rellen hier

Men neme de auto van een collega, en 1 rol shrinkwrap
[ afbeelding ]

ja, klein kamertje met teveel apparatuurquote:Op donderdag 7 augustus 2008 08:53 schreef Disana het volgende:
[..]
Zo da's warm. Bij mij binnen is het 23 graden. Bewolkt is het trouwens niet hier.

Jij hebt gewoon airconditioning nodigquote:Op donderdag 7 augustus 2008 09:01 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
ja, klein kamertje met teveel apparatuur

Ja hij gleed steeds van de vooruit/achteruit af en het begon te regenen......quote:Op donderdag 7 augustus 2008 09:00 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Wel zuinig hoor, had die hele rol dan gebruikt

We hebben ooit wel eens een auto TOTAAL ingewrappedquote:Op donderdag 7 augustus 2008 09:03 schreef Disana het volgende:
[..]
Jij hebt gewoon airconditioning nodig
Peter, noem je dat rellen. Oh wacht, die collega komt zo nooooit die auto meer in
 Maar dat was een
  Maar dat was een 

Ze had me dinsdag om kwart voor acht uit bed gebeld (op de dag na de vermoeiendequote:Op donderdag 7 augustus 2008 09:09 schreef Manu82 het volgende:
Wat was eigenlijk de reden voor dit vandalisme?
 terwijl ik mocht uitslapen
  terwijl ik mocht uitslapen  )
 )

dat gouwe dingetje wat er naast staat, toevalligquote:Op donderdag 7 augustus 2008 09:07 schreef PeterNB het volgende:
[..]
We hebben ooit wel eens een auto TOTAAL ingewrappedMaar dat was een
Ford Kaatje, daar ren je wat makkelijker om/over heen
 )
  )

Morgequote:Op donderdag 7 augustus 2008 08:59 schreef Deisyy het volgende:
Goedemorgen
Het gaat me hier tekeer, een geweldige onweersbui en de regen komt met bakken naar beneden.
Ik hou durfan

Dan is het totaal terechtquote:Op donderdag 7 augustus 2008 09:13 schreef PeterNB het volgende:
[..]
Ze had me dinsdag om kwart voor acht uit bed gebeld (op de dag na de vermoeiende
viereneenhalfuur durende fokradio-showterwijl ik mocht uitslapen
)
 Je moet een beetje in conditie blijven voor vrijdag
 Je moet een beetje in conditie blijven voor vrijdag  

Soort bedrijfstraditie dusquote:Op donderdag 7 augustus 2008 09:07 schreef PeterNB het volgende:
[..]
We hebben ooit wel eens een auto TOTAAL ingewrappedMaar dat was een
Ford Kaatje, daar ren je wat makkelijker om/over heen

Wat is d'r telefoon nummer?quote:Op donderdag 7 augustus 2008 09:13 schreef PeterNB het volgende:
[..]
Ze had me dinsdag om kwart voor acht uit bed gebeld (op de dag na de vermoeiende
viereneenhalfuur durende fokradio-showterwijl ik mocht uitslapen
)

Ook datquote:
 We hebben auto's ingeshrinked, VOLgegooid (tot aan het plafond) met inpak-
 We hebben auto's ingeshrinked, VOLgegooid (tot aan het plafond) met inpak- Als je jarig bent word je hele bureau en werkplek
 Als je jarig bent word je hele bureau en werkplek 
 quote:

Ja daar heb je een foto van laten zien, van je verjaardag. Dat vond ik echt heel leuk.quote:Op donderdag 7 augustus 2008 09:23 schreef PeterNB het volgende:
[..]
Ook datWe hebben auto's ingeshrinked, VOLgegooid (tot aan het plafond) met inpak-
schuimpjes, emmers met water op deuren, regelmatig zit er zout in je koffie, met de intercom
geknoeid, etc. etc.
maar we zijn ook heel lief hoor hierAls je jarig bent word je hele bureau en werkplek
ondergeslingerd
[..]

Dat is mijn 'evil kant'. Die komt alleen tijdens het werk naar boven !quote:Op donderdag 7 augustus 2008 09:29 schreef Disana het volgende:
[..]
Ja daar heb je een foto van laten zien, van je verjaardag. Dat vond ik echt heel leuk.
Je bent dus een echte vandaal, zout in koffie is enorm smerig en die schuimpjes lijken me een ramp in de auto. Tsjonge, en dan doe je voor de microfoon of je zo lief bent... 't is echt oppassen geblazen met jou!

Bellen we 's morgens vroeg en gooi je d'r direct in de uitzendingquote:Op donderdag 7 augustus 2008 09:23 schreef PeterNB het volgende:
[..]
Ook datWe hebben auto's ingeshrinked, VOLgegooid (tot aan het plafond) met inpak-
schuimpjes, emmers met water op deuren, regelmatig zit er zout in je koffie, met de intercom
geknoeid, etc. etc.
maar we zijn ook heel lief hoor hierAls je jarig bent word je hele bureau en werkplek
ondergeslingerd
[..]

| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |