en mijn topic kan dichtquote:Op donderdag 7 augustus 2008 03:46 schreef HoneyBunny het volgende:
En als je dit nu pas leest ben je te laat om de pics te zien!
![]()
quote:Op donderdag 7 augustus 2008 03:47 schreef HoneyBunny het volgende:
Was tegelijk, maar mij titel schijnt meer viewers te trekken![]()
Ramptoeristen
quote:Op donderdag 7 augustus 2008 03:45 schreef HoneyBunny het volgende:
[..]
Loopt jou klok voor? Is toch nog geen 4 uur!
Hij mag nog even blijven!
Klats!quote:Op donderdag 7 augustus 2008 03:49 schreef fanvanheteersteuur het volgende:
[..]
ik dacht dat jij al lag te rukken
quote:Op donderdag 7 augustus 2008 03:49 schreef fanvanheteersteuur het volgende:
[..]
Fanquote:Op donderdag 7 augustus 2008 03:49 schreef fanvanheteersteuur het volgende:
[..]
Ja nou........quote:
quote:Op donderdag 7 augustus 2008 03:54 schreef HoneyBunny het volgende:
Waar is APK gebleven, ik zit te wachten op een toelichting op dat rollenspel met Heidie!
Ik heb er wel een fokking kwartje voor betaald ja
nee, was me nog even aan het voorbereidenquote:Op donderdag 7 augustus 2008 03:49 schreef fanvanheteersteuur het volgende:
[..]
wordt zoiets...... hidi is barbiequote:Op donderdag 7 augustus 2008 03:54 schreef HoneyBunny het volgende:
Waar is APK gebleven, ik zit te wachten op een toelichting op dat rollenspel met Heidie!
Ik heb er wel een fokking kwartje voor betaald ja
Plastificeren duurt lang he! Kutapparatenquote:Op donderdag 7 augustus 2008 03:55 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
nee, was me nog even aan het voorbereiden
*proest*quote:Op donderdag 7 augustus 2008 03:56 schreef HoneyBunny het volgende:
[..]
Plastificeren duurt lang he! Kutapparaten
quote:Op donderdag 7 augustus 2008 03:56 schreef fanvanheteersteuur het volgende:
[..]
wordt zoiets...... hidi is barbie![]()
ik laat jullie alléén ik peer émquote:Op donderdag 7 augustus 2008 03:58 schreef HoneyBunny het volgende:
[..]
![]()
Oke, dat is mn kwartje wel waard!
Streams please Heidie!
APK is even de afwas aan het doenquote:Op donderdag 7 augustus 2008 03:58 schreef HoneyBunny het volgende:
[..]
![]()
Oke, dat is mn kwartje wel waard!
Streams please Heidie!
Ik ook, en Dementor moet ook want het is vier uur!quote:Op donderdag 7 augustus 2008 04:00 schreef fanvanheteersteuur het volgende:
[..]
ik laat jullie alléén ik peer ém![]()
god weet wie er allemaal mee zitten te lurken, tis bedtijd![]()
Tot morgen (wellicht)![]()
![]()
![]()
![]()
en voor alle lurkers
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Ik zei toch: Streams please!quote:Op donderdag 7 augustus 2008 04:02 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
APK is even de afwas aan het doen
quote:Op donderdag 7 augustus 2008 04:02 schreef HoneyBunny het volgende:
[..]
Ik ook, en Dementor moet ook want het is vier uur!
Rukse Truste Heidie!![]()
Truste Fannie
Slaap lekker Fanquote:Op donderdag 7 augustus 2008 04:00 schreef fanvanheteersteuur het volgende:
[..]
ik laat jullie alléén ik peer ém![]()
god weet wie er allemaal mee zitten te lurken, tis bedtijd![]()
Tot morgen (wellicht)![]()
![]()
![]()
![]()
en voor alle lurkers
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Jij ook slaap lekker dan maar en Dementor ook tis nu echt 4 uurquote:Op donderdag 7 augustus 2008 04:02 schreef HoneyBunny het volgende:
[..]
Ik ook, en Dementor moet ook want het is vier uur!
Rukse Truste Heidie!![]()
Truste Fannie
quote:Op donderdag 7 augustus 2008 08:29 schreef HoneyBunny het volgende:
Voor de liefhebbers, vers gezet:
[ afbeelding ]
Mooi toch, lekker cool. Binnen is het bij mij nog steeds bijna 27 graden.quote:
Op zich wel, maar het ziet er naar uit dat het straks gaat regenenquote:Op donderdag 7 augustus 2008 08:49 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Mooi toch, lekker cool. Binnen is het bij mij nog steeds bijna 27 graden.
Morge
Zo da's warm. Bij mij binnen is het 23 graden. Bewolkt is het trouwens niet hier.quote:Op donderdag 7 augustus 2008 08:49 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Mooi toch, lekker cool. Binnen is het bij mij nog steeds bijna 27 graden.
Morge
lol, dat doet het hier alquote:Op donderdag 7 augustus 2008 08:52 schreef Manu82 het volgende:
[..]
Op zich wel, maar het ziet er naar uit dat het straks gaat regenen
Wel zuinig hoor, had die hele rol dan gebruiktquote:Op donderdag 7 augustus 2008 08:58 schreef PeterNB het volgende:
Nog niet eens negen uur en we zijn nu al aan het rellen hier![]()
![]()
Men neme de auto van een collega, en 1 rol shrinkwrap![]()
[ afbeelding ]
ja, klein kamertje met teveel apparatuurquote:Op donderdag 7 augustus 2008 08:53 schreef Disana het volgende:
[..]
Zo da's warm. Bij mij binnen is het 23 graden. Bewolkt is het trouwens niet hier.
Jij hebt gewoon airconditioning nodigquote:Op donderdag 7 augustus 2008 09:01 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
ja, klein kamertje met teveel apparatuur
Ja hij gleed steeds van de vooruit/achteruit af en het begon te regenen......quote:Op donderdag 7 augustus 2008 09:00 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Wel zuinig hoor, had die hele rol dan gebruikt
We hebben ooit wel eens een auto TOTAAL ingewrappedquote:Op donderdag 7 augustus 2008 09:03 schreef Disana het volgende:
[..]
Jij hebt gewoon airconditioning nodig![]()
Peter, noem je dat rellen. Oh wacht, die collega komt zo nooooit die auto meer in
Ze had me dinsdag om kwart voor acht uit bed gebeld (op de dag na de vermoeiendequote:Op donderdag 7 augustus 2008 09:09 schreef Manu82 het volgende:
Wat was eigenlijk de reden voor dit vandalisme?
dat gouwe dingetje wat er naast staat, toevalligquote:Op donderdag 7 augustus 2008 09:07 schreef PeterNB het volgende:
[..]
We hebben ooit wel eens een auto TOTAAL ingewrappedMaar dat was een
Ford Kaatje, daar ren je wat makkelijker om/over heen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |