Geweldig die schuimpjes in de autoquote:Op donderdag 7 augustus 2008 09:23 schreef PeterNB het volgende:
[..]
Ook datWe hebben auto's ingeshrinked, VOLgegooid (tot aan het plafond) met inpak-
schuimpjes, emmers met water op deuren, regelmatig zit er zout in je koffie, met de intercom
geknoeid, etc. etc.
maar we zijn ook heel lief hoor hierAls je jarig bent word je hele bureau en werkplek
ondergeslingerd![]()
[..]
quote:Op donderdag 7 augustus 2008 09:40 schreef CarOnline het volgende:
Mogge
Hier is het echt weer bloedheet, en geen druppel regen te zien hoor.
Vroegah had ik een scootertje om naar t werk te gaan, die hebben ze ook ingepakt met folie en toen aan het plafond gehangen in het magazijn![]()
quote:Op donderdag 7 augustus 2008 03:46 schreef HoneyBunny het volgende:
En als je dit nu pas leest ben je te laat om de pics te zien!
![]()
quote:
Mogguh, ik heb gelezen dat je een leuke vakantie hebt gehad WB. Jammer van die gondelier, dat dan weer wel.quote:Op donderdag 7 augustus 2008 09:49 schreef Smash-it het volgende:
Goeiemorgen! Wakker geworden door het onweer, dit wordt vast een hele natte dag..
Ik ga eens even teruglezen en kijken of de TT gelul is of niet!
Hoi! Ja, vakantie was lachen! Maar voor mij voorlopig geen roadtripjes meer, haha. De tomtom deed het niet in de bergen, de auto hield er mee op en niemand sprak engels! Het is maar goed dat ik NZ heb gekozen als 'backpack'-land!quote:Op donderdag 7 augustus 2008 09:51 schreef beequeen het volgende:
Mogguh, ik heb gelezen dat je een leuke vakantie hebt gehad WB. Jammer van die gondelier, dat dan weer wel.
In elk geval geen Italiaans!quote:Op donderdag 7 augustus 2008 09:55 schreef PietjePuk007 het volgende:
Wat spreken ze in NZ dan?
Wanneer vertrek je naar NZ?quote:Op donderdag 7 augustus 2008 09:54 schreef Smash-it het volgende:
Hoi! Ja, vakantie was lachen! Maar voor mij voorlopig geen roadtripjes meer, haha. De tomtom deed het niet in de bergen, de auto hield er mee op en niemand sprak engels! Het is maar goed dat ik NZ heb gekozen als 'backpack'-land!
Hoe is het in Utrecht?
Spaansquote:Op donderdag 7 augustus 2008 09:55 schreef PietjePuk007 het volgende:
Wat spreken ze in NZ dan?
Lekker, zonder zout graag.quote:Op donderdag 7 augustus 2008 09:59 schreef PeterNB het volgende:
Iemand een bakkie Cafe Au Lait ??
[ afbeelding ]
Je had vandaag toch de afspraakquote:Op donderdag 7 augustus 2008 09:56 schreef noekje het volgende:
Hoi hoi!
Het is hier wel lekker weer.
CarO, morgenmiddag hebben we een afspraak. Ik plas nu al bijna in mijn broek van spanning.
Over 7 weken naar NZquote:Op donderdag 7 augustus 2008 09:59 schreef beequeen het volgende:
Wanneer vertrek je naar NZ?
Het is hier donker en het giet. Woon je al in Amsterdam?
Neehee, vandaag of morgen was het. Gisteren eindelijk teruggebeld. Nu is het dus vrijdag. Da's niet erg, da's ook goed.quote:Op donderdag 7 augustus 2008 10:00 schreef CarOnline het volgende:
[..]
Je had vandaag toch de afspraak![]()
Of heb je nóg een afspraak?
Of had je nog geen afspraak en dacht je dat het donderdag wel kon?
Of hebben wij een afspraak?!
Dan ga ik ook ff in mn broek plassen want das hartstikke spannend!
Geef ik door aan m'n collega, bedankt. Heb je ook thee en appeltaart?quote:Op donderdag 7 augustus 2008 08:29 schreef HoneyBunny het volgende:
Voor de liefhebbers, vers gezet:
[ afbeelding ]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |