verander hem maar.. graag!!quote:
er zijn er heel veel hier die het graag veranderd willen zienquote:
quote:Op woensdag 6 augustus 2008 23:40 schreef The_Dean het volgende:
Duurde te lang
Kijk maar eens in de SES Index
Werd je ongerust?quote:Op woensdag 6 augustus 2008 23:40 schreef The_Dean het volgende:
Duurde te lang
Kijk maar eens in de SES Index
En Frasierquote:Op woensdag 6 augustus 2008 23:41 schreef mash_ het volgende:
[..]goed dat je het zegd!!! daarna roodney en 8 simple rules
Humor die je moet snappen, kon het ook pas waarderen na een tijdje kijkenquote:
Ik kijk het ook al best langquote:Op woensdag 6 augustus 2008 23:45 schreef Houniet het volgende:
[..]
Humor die je moet snappen, kon het ook pas waarderen na een tijdje kijken.
Dat is ook goed, alleen jammer dat het zo laat wordt uitgezonden!quote:
Ook gewoon om 21.15...quote:Op woensdag 6 augustus 2008 23:48 schreef Houniet het volgende:
[..]
Dat is ook goed, alleen jammer dat het zo laat wordt uitgezonden!
Ik ben nu écht weg!
Ik vond deel 2 ook erg grappig, grappiger dan ik had verwacht.quote:
Ik heb net Alien vs Predator 2 gekeken...quote:
Zit nu op 1,5 dvd.. heb het wel gehad voor vanavondquote:
bestaat jou leven nou echt uit fok en friends kijkenquote:
quote:
Escape from Guatanemo Bay?quote:Op woensdag 6 augustus 2008 23:53 schreef Dark_Angelus het volgende:
Ik moet mijn Harold en Kumar film nog afkijken maar heb er gewoon geen tijd voor.
UHUHUHUHUquote:
Die is echt grappig.quote:
quote:
quote:Op donderdag 7 augustus 2008 00:01 schreef Piles het volgende:
Cue, schrijf eens een stukje voor in de OP
Ik zal maar niet vragen wat hij je misdaan heeft... ik ben vandaag toch zo goed bij de les...quote:Op donderdag 7 augustus 2008 00:02 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]ik ben vanavond even niet meer lief voor jou.. dus nee
quote:Op donderdag 7 augustus 2008 00:05 schreef PieterBas het volgende:
[..]
Ik zal maar niet vragen wat hij je misdaan heeft... ik ben vandaag toch zo goed bij de les...
haha.. en anders zou je het toch niet kunnen radenquote:Op donderdag 7 augustus 2008 00:05 schreef PieterBas het volgende:
[..]
Ik zal maar niet vragen wat hij je misdaan heeft... ik ben vandaag toch zo goed bij de les...
en: piles/keesquote:
Het zijn net mensen...quote:
maar dan 3x ergerquote:
Omdat we die voor jou bewaardenquote:Op donderdag 7 augustus 2008 00:10 schreef Cuegirllie het volgende:
waarom post niet iemand effe die 50e post
quote:
quote:Op donderdag 7 augustus 2008 00:11 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]je bent wel een schatje.. soms
IK WIL EEN GEWONEEEEEquote:Op donderdag 7 augustus 2008 00:16 schreef Cuegirllie het volgende:
* Cuegirllie zingt:
'ik heb geen zin meer pizza calzone!! '
'wil een bord hete bliksem met vette jus.. en ik wil het nu!!'quote:
Al is eigenlijk het liedjequote:
En jou op een "Ik let op en snap Piles' grappen"-cursusquote:Op donderdag 7 augustus 2008 00:14 schreef Cuegirllie het volgende:
We moeten piles op smiliecurses zetten!
en jou dan weer op: 'cue heeft je wel door, maar vind het leuk om er op in te gaan' - cursusquote:Op donderdag 7 augustus 2008 00:19 schreef Piles het volgende:
[..]
En jou op een "Ik let op en snap Piles' grappen"-cursus![]()
quote:
quote:Wie postten er in dit topic:
Cuegirllie (25 posts, 36.8%)
Dark_Angelus (5 posts, 7.4%)
Houniet (6 posts, 8.8%)
mash_ (7 posts, 10.3%)
PieterBas (13 posts, 19.1%)
Piles (9 posts, 13.2%)
The_Dean (3 posts, 4.4%)
quote:Op donderdag 7 augustus 2008 00:20 schreef Cuegirllie het volgende:
treinkerel zegt:
mag ik je een webcam opsturen
hahaquote:Op donderdag 7 augustus 2008 00:20 schreef Cuegirllie het volgende:
treinkerel zegt:
mag ik je een webcam opsturen
Nou, een "Hoe laat ik Piles happen"-cursus is niet nodig blijkbaarquote:Op donderdag 7 augustus 2008 00:20 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
en jou dan weer op: 'cue heeft je wel door, maar vind het leuk om er op in te gaan' - cursus
daar mag ik dus ook op...quote:Op donderdag 7 augustus 2008 00:19 schreef Piles het volgende:
[..]
En jou op een "Ik let op en snap Piles' grappen"-cursus![]()
nee die heb je niet nodig, maar dat maakt je wel schattigquote:Op donderdag 7 augustus 2008 00:22 schreef Piles het volgende:
Nou, een "Hoe laat ik Piles happen"-cursus is niet nodig blijkbaar
Van de GHB afblijven, of gewoon in blijven nemen.. maar niet ertusseninquote:
Ik zal er voortaan wel van af blijvenquote:Op donderdag 7 augustus 2008 00:24 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Van de GHB afblijven, of gewoon in blijven nemen.. maar niet ertussenin
quote:Op donderdag 7 augustus 2008 00:24 schreef PieterBas het volgende:
[..]
Ik zal er voortaan wel van af blijven
Sterkte met afkickenquote:Op donderdag 7 augustus 2008 00:27 schreef PieterBas het volgende:
Ik denk dat ik mijn bed in duik..
Dag Dag
Sorryquote:
Dan moet je idd slapen.. trustequote:Op donderdag 7 augustus 2008 00:28 schreef PieterBas het volgende:
[..]
Sorry, maar ik krijg een beetje slaap
![]()
![]()
![]()
grapjasquote:
Halloquote:
Vertel?quote:
Maandag verslapen en lekke band, dinsdag was saai, woensdag erg moe dus 's middags naar huis en vandaag gooi ik een hete bak thee omquote:
Het zit je ook niet mee héquote:Op donderdag 7 augustus 2008 10:46 schreef Jipje het volgende:
[..]
Maandag verslapen en lekke band, dinsdag was saai, woensdag erg moe dus 's middags naar huis en vandaag gooi ik een hete bak thee om
over 15 min voetbal!quote:Op donderdag 7 augustus 2008 10:41 schreef Houniet het volgende:
Ja en het is saai. Andere collega is op het moment naar een klant
.
HELDquote:Op donderdag 7 augustus 2008 10:48 schreef mash_ het volgende:
[..]
over 15 min voetbal!
http://os2008.nos.nl/live/index/kanaal/3
ga ik ook kijken op me werk
Belgen hadden wel een aardig team op het EK onder 21.. met Vertonghen, De Mul, Vermaelenquote:Op donderdag 7 augustus 2008 10:55 schreef mash_ het volgende:
[..]
bra-belde belgen worden zo hard ingemaakt denk ik
Neequote:
Brabant tegen Belgie?quote:Op donderdag 7 augustus 2008 10:55 schreef mash_ het volgende:
[..]
bra-belde belgen worden zo hard ingemaakt denk ik
Met een Brabants elftal win je nog steedsquote:
quote:Op donderdag 7 augustus 2008 11:13 schreef PieterBas het volgende:
[..]
Met een Brabants elftal win je nog steeds
Ik probeer wel naar de stream te kijken... maar er gebeurd niks
Inderdaad Brazilie... Brabant heeft zich niet gekwalificeerd...quote:Op donderdag 7 augustus 2008 11:15 schreef Jipje het volgende:
[..]![]()
(ik neem aan dat we het hier over brazilie hebben dan? Ja. Ik ben voetbal- en aardrijkskunde-n00b)
tsss belachelijk!quote:Op donderdag 7 augustus 2008 11:17 schreef PieterBas het volgende:
[..]
Inderdaad Brazilie... Brabant heeft zich niet gekwalificeerd...
Een goedemorgen allemaalquote:Op donderdag 7 augustus 2008 10:48 schreef mash_ het volgende:
[..]
over 15 min voetbal!
http://os2008.nos.nl/live/index/kanaal/3
ga ik ook kijken op me werk
Kusje opquote:
quote:Op donderdag 7 augustus 2008 11:18 schreef PieterBas het volgende:
Leuk.. een voetbalwedstrijd zonder tv-commentaar...
en zonder spreekkoren... Hoeveel jaar gevangenisstraf zou je krijgen als je "Hij is een hondelul" gaat zingen.
Ik weet namelijk dat er maar een paar spreekkoren toegelaten zijn... volgens mag je alleen hup holland hup roepen en spandoeken zijn ook verboden.quote:
Vandaag? of in de afgelopen paar dagen?quote:Op donderdag 7 augustus 2008 11:32 schreef KiwiTjuHh het volgende:
Alles goed hier? Wat heb ik allemaal gemist?
Ik hou het ook allemaal niet bij, ofniet Pietertquote:Op donderdag 7 augustus 2008 11:32 schreef KiwiTjuHh het volgende:
Alles goed hier? Wat heb ik allemaal gemist?
quote:
Ik ook niet hoor...quote:Op donderdag 7 augustus 2008 11:40 schreef Houniet het volgende:
[..]
Ik hou het ook allemaal niet bij, ofniet Pietert.
Ik niet! ik had een mug! en ben gestoken.. zelfs zo erg dat ik terwijl ik slaapte of wakker was.. het allemaal in elkaar vlocht. Bij elke muggenbeet zat een klein verhaaltje ofzo.. dus krabte ik daar, was het verhaal weer andersquote:Op donderdag 7 augustus 2008 12:15 schreef Bootje84 het volgende:
goedemorgen vriendjes en vriendinnetjes.. #600 komt dichter en dichter bij
iedereen lekker geslapen?
ik iig wel hoor
Late lunch heb je daar..quote:Op donderdag 7 augustus 2008 12:15 schreef Bootje84 het volgende:
ps, ik sterf van de honger, maar kan pas om half 2 eten.. blegh!
Stage, offu, gewoon werk?quote:Op donderdag 7 augustus 2008 12:35 schreef Dark_Angelus het volgende:
Nou we gaan maar weer eens werken
Dus nog ff afzienquote:Op donderdag 7 augustus 2008 12:37 schreef Dark_Angelus het volgende:
Gewoon werk, nog maar 8 uurtjes vandaag
Ach als het afzien was zou ik het werk niet doenquote:
quote:Op donderdag 7 augustus 2008 11:37 schreef PieterBas het volgende:
[..]
Vandaag? of in de afgelopen paar dagen weken?
Vakantietijdquote:
sliep met een ventilator op me gericht.. goeie mug die me dan nog bereiktquote:Op donderdag 7 augustus 2008 12:19 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Ik niet! ik had een mug! en ben gestoken.. zelfs zo erg dat ik terwijl ik slaapte sliep of wakker was.. het allemaal in elkaar vlocht. Bij elke muggenbeet zat een klein verhaaltje ofzo.. dus krabte ik daar, was het verhaal weer anders
Oftewel van 4 tot 7 heb ik niet echt geslapen
Die vakantie boeit me niet.. dat zorgt ervoor dat ik niet in de top 3 komquote:
Daar krijg ik altijd koppijn van.. jij dus niet.. dat scheeltquote:Op donderdag 7 augustus 2008 12:46 schreef Bootje84 het volgende:
[..]
sliep met een ventilator op me gericht.. goeie mug die me dan nog bereikt
Ik ook, ga waarschijnlijk voor de warme frikandelbroodjes van de échte Bakkerquote:Op donderdag 7 augustus 2008 12:15 schreef Bootje84 het volgende:
ps, ik sterf van de honger, maar kan pas om half 2 eten.. blegh!
Bloed toch niet door hier? Ik heb net de geschiedenis gelezen van dit topic, en moet zeggen dat jullie toch erg goed je best doen dit forum te vullenquote:Op donderdag 7 augustus 2008 12:47 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Die vakantie boeit me niet.. dat zorgt ervoor dat ik niet in de top 3 kom
maar betekend neit dat het dood moet bloeden als ik er ben
toch had ik vanochtend even lichte hoofdpijn.. lange tijd niet gehad.. maar als het op mn kamer niet uit te houden is, gaat toch echt dat ding aan...quote:Op donderdag 7 augustus 2008 12:48 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Daar krijg ik altijd koppijn van.. jij dus niet.. dat scheelt
Ja maar.. ja maar.. het kan veel gezelliger/drukker/vrolijker zijn hierquote:Op donderdag 7 augustus 2008 12:50 schreef senoj84 het volgende:
Bloed toch niet door hier? Ik heb net de geschiedenis gelezen van dit topic, en moet zeggen dat jullie toch erg goed je best doen dit forum te vullen
Maar dan hoef je hem toch niet op je hoofd te richten.. iets naast je bed richten is dan wel wat beterquote:Op donderdag 7 augustus 2008 12:52 schreef Bootje84 het volgende:
[..]
toch had ik vanochtend even lichte hoofdpijn.. lange tijd niet gehad.. maar als het op mn kamer niet uit te houden is, gaat toch echt dat ding aan...
mijn pc staat op mn kamer en produceerd aardig wat warmte, en ik slaap onder donkere dakpannen gericht op de zuid-west kant, waar dus de middag-avondzon lekker staat te bakken...
Vind het nu ook al best druk hier, maar volgens mij is er wel bijna niemand op stagequote:Op donderdag 7 augustus 2008 12:53 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Ja maar.. ja maar.. het kan veel gezelliger/drukker/vrolijker zijn hier
Nee klopt.. stage is voor zowat iedereen afgelopen, of in mijn geval.. heb gewoon vakantiequote:Op donderdag 7 augustus 2008 12:56 schreef senoj84 het volgende:
[..]
Vind het nu ook al best druk hier, maar volgens mij is er wel bijna niemand op stage
Dat wel beter lekker vakantiequote:Op donderdag 7 augustus 2008 12:58 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Nee klopt.. stage is voor zowat iedereen afgelopen, of in mijn geval.. heb gewoon vakantie
en dat is ook wel te merken ja
Vooral 's-avondsquote:Op donderdag 7 augustus 2008 12:53 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Ja maar.. ja maar.. het kan veel gezelliger/drukker/vrolijker zijn hier
quote:
Vakantie is ook wel lekker hoor. Beetje zwemmen enzo, vind ik altijd super gezellig. In juli/aug deze keer niet veel gezwommen.quote:Op donderdag 7 augustus 2008 13:05 schreef Cuegirllie het volgende:
Dan ben ik liever afgestudeerd dan dat ik vakantie heb
Mijn stage is bijna klaar.. en dan moet ik nog afstuderen, maar moet nog een plek en alles vindenquote:Op donderdag 7 augustus 2008 13:09 schreef senoj84 het volgende:
[..]
Vakantie is ook wel lekker hoor. Beetje zwemmen enzo, vind ik altijd super gezellig. In juli/aug deze keer niet veel gezwommen.
En je bent al bijna afgestudeerd?
Nou in december ga ik niet in de maas zwemmen hoorquote:Op donderdag 7 augustus 2008 13:10 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Mijn stage is bijna klaar.. en dan moet ik nog afstuderen, maar moet nog een plek en alles vinden
Ach zwemmen kan je altijd..
quote:Op donderdag 7 augustus 2008 13:10 schreef senoj84 het volgende:
Haha, dus jullie hier s'avond ook heel actief met stage
Waarom nietquote:Op donderdag 7 augustus 2008 13:12 schreef senoj84 het volgende:
[..]
Nou in december ga ik niet in de maas zwemmen hoor
Ik heb een bijbaanquote:Op donderdag 7 augustus 2008 13:14 schreef Bootje84 het volgende:
eigenlijk snap ik ook niet dat iemand van mijn leeftijd (23-24 jaar) geen bijbaantje heeft.. hoe kom je dan rond?
Grinn, binnen zwemmen, nuhhh, zit ik hele tijd tegen al die 40+ vrouwen aan te kijkenquote:Op donderdag 7 augustus 2008 13:13 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Waarom nietgewoon binnen zwemmen dan
pooiervakantie?quote:Op donderdag 7 augustus 2008 13:13 schreef Bootje84 het volgende:
vakantie? was dat?
ik heb nooit vakantie.. als ik vrij heb van school werk ik.. geld verdienen zal ik...
nu ga ik in september wel ff een week pooiervakantie vieren, maar dat heb ik dan ook wel verdiend vind ikdaarna is het gewoon weer 45 uur per week werken.
¤¤¤¤¤
je moet zwemmen, niet kijken naar andere vrouwtjesquote:Op donderdag 7 augustus 2008 13:15 schreef senoj84 het volgende:
[..]
Grinn, binnen zwemmen, nuhhh, zit ik hele tijd tegen al die 40+ vrouwen aan te kijken
gewoon een vakantie waarbij geld weinig rol speelt.. genoeg hebben om gek te kunnen doen..quote:
Grinnn, eigenlijk wel, alleen maar zwemmenquote:Op donderdag 7 augustus 2008 13:18 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
je moet zwemmen, niet kijken naar andere vrouwtjes
Als je toch genoeg geld hebt, moet dat kunnen.quote:Op donderdag 7 augustus 2008 13:18 schreef Bootje84 het volgende:
[..]
gewoon een vakantie waarbij geld weinig rol speelt.. genoeg hebben om gek te kunnen doen..
Kiwiquote:
quote:Op donderdag 7 augustus 2008 13:31 schreef Jipje het volgende:
Doodse stilte wederom... Jipje is teruggekeerd...
quote:
quote:
quote:
quote:
dat ie weer weg gingquote:
Eigenlijk zouden we trots moeten zijnquote:
Kan/kon goed van mijn stagevergoedingen levenquote:Op donderdag 7 augustus 2008 13:14 schreef Bootje84 het volgende:
eigenlijk snap ik ook niet dat iemand van mijn leeftijd (23-24 jaar) geen bijbaantje heeft.. hoe kom je dan rond?
ja maar.. ja maar.. beetje welquote:Op donderdag 7 augustus 2008 15:00 schreef Jipje het volgende:
[..]
Eigenlijk zouden we trots moeten zijn
Dat maakt niet uit, hij gaat iig iets anders doen dan fok!kenquote:Op donderdag 7 augustus 2008 15:06 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
ja maar.. ja maar.. beetje wel
al ging ie weg om voor zn zus te gaan rijden
Bootje goes Big Pimpin'quote:
Hier wel wat druppels, helaas. Hoop dat het niet erger wordt. Grinn, tijdens douchen vind ik het nooit zo erg nat te wordenquote:Op donderdag 7 augustus 2008 16:07 schreef Cuegirllie het volgende:
hier is het kurkdroog volgens mij..
al ga ik wel even douchen zometeen
Dan ga je naakt op de fiets zittenquote:Op donderdag 7 augustus 2008 16:11 schreef senoj84 het volgende:
[..]
Hier wel wat druppels, helaas. Hoop dat het niet erger wordt. Grinn, tijdens douchen vind ik het nooit zo erg nat te worden.
quote:Op donderdag 7 augustus 2008 16:11 schreef senoj84 het volgende:
[..]
Grinn, tijdens douchen vind ik het nooit zo erg nat te worden.
En jij moet leren lezenquote:Op donderdag 7 augustus 2008 16:23 schreef Cuegirllie het volgende:niet nat?
Waaronder douche jij dan? Harde chocola?
dan nog.. soms hoor je mensen klagen dat ze niet rond kunnen komen..quote:Op donderdag 7 augustus 2008 15:05 schreef PieterBas het volgende:
[..]
Kan/kon goed van mijn stagevergoedingen levenStraks toch een full time baan, dus ik maak me ook geen zorgen over mijn huidige financiele situatie.
Idd, zo onduidelijk was ik toch ook niet.quote:
quote:
Beetje zeep erbij en je bent meteen gedouchtquote:Op donderdag 7 augustus 2008 16:27 schreef senoj84 het volgende:
[..]
Idd, zo onduidelijk was ik toch ook niet.
Ennu, naakt op fiets zitten, denk ik niet zo'n goed plan, moet toch aardig stukje fietsen
quote:Op donderdag 7 augustus 2008 16:27 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Ik dacht al... het is niet zo nederlands
Hier ga ik ff een paar dagen vertoeven. een dag of 2, en dan verder nog ff bij haar thuis enzo.. beetje Hongarije doorkomen. lijkt me iig ff supervet. 2 uurtjes vliegen en dan een week loesoe gaan..quote:
Ja, ff moment, kan ik aan iemand anders hier op kantoor vragen of hij zeep bij heeftquote:Op donderdag 7 augustus 2008 16:27 schreef Jipje het volgende:
[..]
Beetje zeep erbij en je bent meteen gedoucht
quote:Op donderdag 7 augustus 2008 15:07 schreef Jipje het volgende:
[..]
Dat maakt niet uit, hij gaat iig iets anders doen dan fok!ken
Met of zonder het die Hongaarse?quote:Op donderdag 7 augustus 2008 16:28 schreef Bootje84 het volgende:
[..]
Hier ga ik ff een paar dagen vertoeven. een dag of 2, en dan verder nog ff bij haar thuis enzo.. beetje Hongarije doorkomen. lijkt me iig ff supervet. 2 uurtjes vliegen en dan een week loesoe gaan..
met natuurlijk..in je 1tje is leuk, maar met zn 2en is nog beter uiteraard!!quote:Op donderdag 7 augustus 2008 16:36 schreef PieterBas het volgende:
[..]
Met of zonder het die Hongaarse?
Zit er goed uit.. Je gaat zeker op een auto huren...?
nee, volgens jouw berekening, nog 57 minuutjesquote:
Hmmm.quote:Op donderdag 7 augustus 2008 17:24 schreef Bootje84 het volgende:
Helft vrouwen sekst met collega
guilty
Moet jij niet ineens allerlei onzin gaan praten!quote:Op donderdag 7 augustus 2008 20:09 schreef Piles het volgende:
[..]
Je mot niet zo snel wisselen, dat hou ik niet bij
Doe ik helemaal nietquote:Op donderdag 7 augustus 2008 20:09 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Moet jij niet ineens allerlei onzin gaan praten!
Nietusquote:Op donderdag 7 augustus 2008 20:11 schreef Piles het volgende:
[..]
Doe ik helemaal niet![]()
Jij nu wel trouwens
Niet hier, net als iedereenquote:
Jah!quote:
Gaan we met de volgende ruzie met dingen gooien?quote:
We gaan niet genoeg hebben aan die 2 dagen hèquote:Gaan we het nu goedmaken?
quote:Op donderdag 7 augustus 2008 21:26 schreef Piles het volgende:
Gaan we met de volgende ruzie met dingen gooien?
Ik heb principes, ik doe dat niet met de eerste ruzie![]()
Als het aan mij ligt niet, maar.. uh.. tjaquote:We gaan niet genoeg hebben aan die 2 dagen hè![]()
Of eerstquote:Op donderdag 7 augustus 2008 21:27 schreef Cuegirllie het volgende:
Vind ik een goed plan, vind het zonde om te gaan gooien met elkaar eerste kadootjes enzo
Pas op hèquote:Als het aan mij ligt niet, maar.. uh.. tja
Samenwonen is dan goed genoeg.. krijgen we ook wel aan spul, weet niet of ik ooit ga trouwensquote:Op donderdag 7 augustus 2008 21:32 schreef Piles het volgende:
Of eerst![]()
Kunnen we met alle afschuwelijke cadeau's gaan gooien![]()
quote:Pas op hè![]()
![]()
![]()
Niet?quote:Op donderdag 7 augustus 2008 21:34 schreef Cuegirllie het volgende:
Samenwonen is dan goed genoeg.. krijgen we ook wel aan spul, weet niet of ik ooit ga trouwens
quote:dat wou ik nou net tegen jou zeggen
Hehe, heb ik eindelijk ff rustquote:
CGquote:
Neuh..quote:
Je hebt nog niks gedaan mafkees!quote:Hehe, heb ik eindelijk ff rust
Hoe en waar?quote:
Benen op de schouders, op de tafel, liggen maar!quote:
* Cuegirllie gaat direct liggenquote:Op donderdag 7 augustus 2008 21:41 schreef Dark_Angelus het volgende:
[..]
Benen op de schouders, op de tafel, liggen maar!
Beetje jammer hoor keessiequote:Op donderdag 7 augustus 2008 21:41 schreef Piles het volgende:
[..]
Maar daar ben ik dan ook heel goed in![]()
Dan zullen we d'r even werk van maken!quote:Op donderdag 7 augustus 2008 21:41 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
* Cuegirllie gaat direct liggen
Wel even beetje je best doen he, ik hou niet van half werkquote:Op donderdag 7 augustus 2008 21:42 schreef Dark_Angelus het volgende:
[..]
Dan zullen we d'r even werk van maken!
Ik verricht geen half werkquote:Op donderdag 7 augustus 2008 21:42 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Wel even beetje je best doen he, ik hou niet van half werk
Ga eens harder lopen danquote:
Daar oordeel ik strax wel overquote:Op donderdag 7 augustus 2008 21:43 schreef Dark_Angelus het volgende:
[..]
Ik verricht geen half werk
Maak een verbetere snellere fokquote:
Ik ga pas laat in de middag weg dus daarvoor kan ik best wel even langs wippenquote:Op donderdag 7 augustus 2008 21:44 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Daar oordeel ik strax wel over![]()
kom je als je naar duitsland gaat ook even langs m'n huis![]()
Wanneer ga je eigenlijk, want ik moet natuurlijk wel een gaatje hebbenquote:Op donderdag 7 augustus 2008 21:50 schreef Dark_Angelus het volgende:
[..]
Ik ga pas laat in de middag weg dus daarvoor kan ik best wel even langs wippen
Heftige sex!!quote:
Woensdag om 15:00 vanaf Utrecht CS, maar we kunnen er natuurlijk ook eentje eerder pakken.quote:Op donderdag 7 augustus 2008 21:51 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Wanneer ga je eigenlijk, want ik moet natuurlijk wel een gaatje hebben
Tot morgenochtendquote:Op donderdag 7 augustus 2008 21:56 schreef The_Dean het volgende:
Goed bezig
Dan ga ik even aan het werk als jullie dat niet erg vinden
Woensdag ben ik zeker beschikbaar.Als je die tijd een beetje oprekt moet er zeker iets geregeld kunnen wordenquote:Op donderdag 7 augustus 2008 22:01 schreef Dark_Angelus het volgende:
[..]
Woensdag om 15:00 vanaf Utrecht CS, maar we kunnen er natuurlijk ook eentje eerder pakken.
Had snel de fout gespotquote:
weer neit van de GHB kunnen afblijven? of was het dit keer heroine?quote:Op donderdag 7 augustus 2008 22:14 schreef PieterBas het volgende:
Net als gisteren ben ik zeker vanavond niet zo scherp/helder...
Nee, dat maakte je vrij snel duidelijkquote:Op donderdag 7 augustus 2008 22:14 schreef PieterBas het volgende:
Net als gisteren ben ik zeker vanavond niet zo scherp/helder...
Zonnetje was het niet iigquote:Op donderdag 7 augustus 2008 22:16 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
weer neit van de GHB kunnen afblijven? of was het dit keer heroine?
dat deed ie alleen om stoer over te komenquote:Op donderdag 7 augustus 2008 22:17 schreef Piles het volgende:
[..]
Nee, dat maakte je vrij snel duidelijk
Nee.. eerder een gevalletje dopamine en endorfine.quote:Op donderdag 7 augustus 2008 22:16 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
weer neit van de GHB kunnen afblijven? of was het dit keer heroine?
quote:Op donderdag 7 augustus 2008 22:18 schreef PieterBas het volgende:
[..]
Nee.. eerder een gevalletje dopamine en endorfine.
Ik ben helemaal niet stoer...quote:Op donderdag 7 augustus 2008 22:17 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
dat deed ie alleen om stoer over te komen
Dat zijn stoffen die je lichaam zelf aanmaakt hoor..quote:
nu niet meer neequote:
quote:Op donderdag 7 augustus 2008 22:19 schreef PieterBas het volgende:
[..]
Dat zijn stoffen die je lichaam zelf aanmaakt hoor..
Dat was ik ook nooit hoorquote:
Heb vandaag dus gesport en ben flink mooi, daarbij hebben mijn hersenen nog steeds last van een zuurstofschuld. Dat zuurstof zijn naar de spieren gegaan, die het op dat moment het hardst nodig hadden.. Mijn hersenen blijkbaar dus nietquote:[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |