Hiihih, van die mensen die alcoholica drugs noemen.quote:
Medicatie dan, en de supermarkt is je apotheek hè...quote:Op woensdag 6 augustus 2008 23:01 schreef Juicyhil het volgende:
[..]
Hiihih, van die mensen die alcoholica drugs noemen.
Dat moeten ze gewoon aan de Duitsers overlaten, die snappen dat tenminste. In het geval van Hertog Jan, iets met een schoenmaker en een leest. Het is vlak, of smaakloos van mij apart. In elk geval niet Hertog Jan waardig. Dan zelfs nog liever de Grolsch Wiezener.quote:Op woensdag 6 augustus 2008 23:02 schreef ruud.nl het volgende:
Hey, heeft HJ tegenwoordig ook Weizen?![]()
Morgen maar eens snel gaan halen, dit kan niet anders dan een gouden combinatie zijn.
Nee, maar die mensen die cocaïne e.d. gebruiken die lopen als excuus te roepen dat alcohol hard drugs isquote:Op woensdag 6 augustus 2008 23:04 schreef ilona-scuderia het volgende:
[..]
Medicatie dan, en de supermarkt is je apotheek hè...
quote:Op woensdag 6 augustus 2008 23:07 schreef Vork het volgende:
[..]
Dat moeten ze gewoon aan de Duitsers overlaten, die snappen dat tenminste. In het geval van Hertog Jan, iets met een schoenmaker en een leest. Het is vlak, of smaakloos van mij apart. In elk geval niet Hertog Jan waardig. Dan zelfs nog liever de Grolsch Wiezener.
quote:Op woensdag 6 augustus 2008 23:08 schreef freddygonzales het volgende:
HJ![]()
HEINEKEN
[ afbeelding ]
en BZN
Wat die groene zegt....quote:Op woensdag 6 augustus 2008 23:07 schreef Vork het volgende:
[..]
Dat moeten ze gewoon aan de Duitsers overlaten, die snappen dat tenminste. In het geval van Hertog Jan, iets met een schoenmaker en een leest. Het is vlak, of smaakloos van mij apart. In elk geval niet Hertog Jan waardig. Dan zelfs nog liever de Grolsch Wiezener.
Water met zoetstoffenquote:Op woensdag 6 augustus 2008 23:08 schreef freddygonzales het volgende:
HJ![]()
HEINEKEN
[ afbeelding ]
en BZN
Weizener is geen witbier.quote:Op woensdag 6 augustus 2008 23:13 schreef lenme het volgende:
Hertog Jan met witpils ik ben benieuwd , nu hier lekker koele Hoegaarden.
En je krijgt het flesje gratis dat is alleen maar een goede zaak.
Ik zeg maar zo een gegeven paard is een mooi cadeau!
Mee eens!!!quote:
Good for you!quote:Op woensdag 6 augustus 2008 23:18 schreef ranja het volgende:
Ik vind de Hertog Jan Weizen veel beter dan de Grolsch Weizen
Valt wel onder die categorie, maar is inderdaad iets heel anders dat Belgisch witbier zoals Hoegaarden. Weizener in dit geval is dus gewoon Weissbier (tarwebier) geheel naar Duits gebruik en is derhalve niet per definitie wit (wat dan weer gek is dat het onder een overkoepelende categorie van witbieren valt).quote:
idd want ik heb regelmatig een paar flesje dunkeles weissbier staan. en dat is toch meer bruinig dan witquote:Op woensdag 6 augustus 2008 23:20 schreef Vork het volgende:
[..]
Valt wel onder die categorie, maar is inderdaad iets heel anders dat Belgisch witbier zoals Hoegaarden. Weizener in dit geval is dus gewoon Weissbier (tarwebier) geheel naar Duits gebruik en is derhalve niet per definitie wit (wat dan weer gek is dat het onder een overkoepelende categorie van witbieren valt).
Van wikipedia:quote:Op woensdag 6 augustus 2008 23:08 schreef Juicyhil het volgende:
[..]
Nee, maar die mensen die cocaïne e.d. gebruiken die lopen als excuus te roepen dat alcohol hard drugs isDat vind ik pas triest.
Mensen die hun alcoholverslaving goed proberen te praten door te zeggen dat alcohol geen drug isquote:Alcohol wordt vanwege de fysiek verslavende eigenschappen ook wel tot de hard drugs gerekend.
quote:Op woensdag 6 augustus 2008 23:25 schreef The_Terminator het volgende:
Mensen die hun alcoholverslaving goed proberen te praten door te zeggen dat alcohol geen drug is
Is ook erg lekker en niet zo zwaar en zoet als de enigszins vergelijkbare dubbels van Belgische komaf. Welk merk trouwens? Ik heb hier meestal Erdinger, dat is er een beetje ingebakken.quote:Op woensdag 6 augustus 2008 23:22 schreef lenme het volgende:
idd want ik heb regelmatig een paar flesje dunkeles weissbier staan. en dat is toch meer bruinig dan wit
Wat is er jongen? Kun je je er niet onderuit lullen. Ook nog een leuk stukje overigens:quote:
Tja.quote:Toch voldoet alcohol duidelijk aan de eisen om te classificeren als harddrug. Alcohol is zowel geestelijk als lichamelijk verslavend, en in verhouding veel schadelijker dan bijna alle harddrugs.
Voortaan maar blowen dan, das tenminste softdrugs.quote:Op woensdag 6 augustus 2008 23:27 schreef The_Terminator het volgende:
[..]
Wat is er jongen? Kun je je er niet onderuit lullen. Ook nog een leuk stukje overigens:
[..]
Tja.
dan ga je toch aan dem jagermeister!! Ik zuip nu lekker een Grolsch Kanon!!quote:Op woensdag 6 augustus 2008 23:17 schreef lenme het volgende:
[..]
Mee eens!!!
beetje jammer dat mijn krat leeg is
True.quote:Op woensdag 6 augustus 2008 23:30 schreef Juicyhil het volgende:
[..]
Voortaan maar blowen dan, das tenminste softdrugs.
Gratis dingen willen en overal over klagen.quote:Op woensdag 6 augustus 2008 22:55 schreef RobDrop het volgende:
Krijg je iets gratis, is het nog niet goed, wat ben je voor een nep-Hollander?!?!?!?!?!
*pakt maar weer een blikje Shandy uit de koelkast*
\quote:Op woensdag 6 augustus 2008 23:33 schreef YellowLedbetter het volgende:
[..]
dan ga je toch aan dem jagermeister!! Ik zuip nu lekker een Grolsch Kanon!!
waarvan de rest van de flesjes geconsumeerd gaat worden met een dame als die terug is van de arbeitquote:Op woensdag 6 augustus 2008 23:48 schreef YellowLedbetter het volgende:
Whehehe, hoegaarden witpils, ik dacht dat je hetero was?
Klinkt als een zeer lucratief bijbaantjequote:Op woensdag 6 augustus 2008 23:55 schreef YellowLedbetter het volgende:
En die dame werkt laat op de avond, en waarschijnlijk bij de client thuis, mmmzz twijfelachtig
verstandelijk gehandicapten in de gaten houden. Ze zal vandaag wel weer het 110ste huwelijksaanzoek gehad hebbenquote:Op woensdag 6 augustus 2008 23:55 schreef YellowLedbetter het volgende:
En die dame werkt laat op de avond, en waarschijnlijk bij de client thuis, mmmzz twijfelachtig
daar kun je je wel eens sterk in vergissen die zien ook wel wat mooi is en wat niet.... maar we dwalen een beetje afquote:Op donderdag 7 augustus 2008 00:00 schreef YellowLedbetter het volgende:
Niet zo verwonderlijk, die mensen letten niet op uiterlijk aangezien ze daar zelf over het algemeen niet zo heel veel eisen aan kunnen stellen.
het lokale hotel de blauwe pet ook wel bekend als politiebureau mag je hem ook wel door een raam mikken.quote:Op donderdag 7 augustus 2008 00:09 schreef afcajos het volgende:
Man het is toch gratis, gooi je dat flesje desnoods door een autoruit ofzo
Idd! Eens met de klacht!..quote:Op woensdag 6 augustus 2008 22:53 schreef PP. het volgende:
Wat niet te zuipen is.
Dat HJ dit op de markt durft te brengen! Bier met sinaasappelschil-smaak.
[ afbeelding ]
Brand in grijze kratjes?quote:Op donderdag 7 augustus 2008 00:27 schreef Fortitudo het volgende:
AMSTEL, BRAND ultieme combo 2:1
[ afbeelding ]
het gaat om de beeldvormingquote:
Dat is lekker bier ja, die van Grolsch is ook goed te pruimen. Maar ik vrees dat de brouwerij van HJ toch net iets te ver van de Duitse grens afligt om het goed te kunnen immiteren, ik vond 'm vies tegenvallen.quote:
Hij zit in de plek van een normaal flesje Hertog!quote:Op woensdag 6 augustus 2008 22:55 schreef RobDrop het volgende:
Krijg je iets gratis, is het nog niet goed, wat ben je voor een nep-Hollander?!?!?!?!?!
*pakt maar weer een blikje Shandy uit de koelkast*
Mensen die Weizenbier witbier noemenquote:Op woensdag 6 augustus 2008 23:13 schreef lenme het volgende:
Hertog Jan met witpils ik ben benieuwd , nu hier lekker koele Hoegaarden.
En je krijgt het flesje gratis dat is alleen maar een goede zaak.
Ik zeg maar zo een gegeven paard is een mooi cadeau!
ja hoegaarden is ook geen weizenbier hequote:Op donderdag 7 augustus 2008 08:59 schreef r2dGeert het volgende:
[..]
Mensen die Weizenbier witbier noemen![]()
Ga terug naar je ranjafles zuigeling!
Wat een flikkersquote:Op donderdag 7 augustus 2008 02:27 schreef dasWausmaus het volgende:
Nee, hij zit er extra bij. En ik ben het eens met de klacht. Niet lekker biertje was dat.
Rose bierquote:Op woensdag 6 augustus 2008 23:27 schreef Adelante het volgende:
Rose bier, lemon bier en nu sinaasappelbier
Waarom iets dat al perfect is "upgraden"?
Beetje late reactie van me, maar dan is de klacht terecht!quote:Op donderdag 7 augustus 2008 01:30 schreef Pietklaaso het volgende:
[..]
Hij zit in de plek van een normaal flesje Hertog!
Ik vind alleen Rose dus niet echt lekker vandaar..quote:Op donderdag 7 augustus 2008 22:02 schreef stbabylon het volgende:
[..]
rose of bier, niet allebei...
vrouwen...
hier ook,en hij viel me toch niet tegen moet ik zeggenquote:Op donderdag 7 augustus 2008 01:18 schreef Ascendancy het volgende:
Ze hadden het in mijn cafe toevallig op de tap dus ik dacht, eens lekker proberen![]()
Maar het viel een beetje tegen. Gewone HJ is lekkerder.
Herfstbock blijft echter koning
Genaaid door je supermarkt.quote:Op donderdag 7 augustus 2008 13:24 schreef Pietklaaso het volgende:
[..]
Wat een flikkersbij mij zat ie op de plek van een normaal flesje
Het moment dat ik smaakpapillen ontwikelde denk ik.quote:Op vrijdag 8 augustus 2008 15:33 schreef Ferdie88 het volgende:
[..]
Waar is het fout gegaan in je jeugd
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |