Brand in grijze kratjes?quote:Op donderdag 7 augustus 2008 00:27 schreef Fortitudo het volgende:
AMSTEL, BRAND ultieme combo 2:1
[ afbeelding ]
het gaat om de beeldvormingquote:
Dat is lekker bier ja, die van Grolsch is ook goed te pruimen. Maar ik vrees dat de brouwerij van HJ toch net iets te ver van de Duitse grens afligt om het goed te kunnen immiteren, ik vond 'm vies tegenvallen.quote:
Hij zit in de plek van een normaal flesje Hertog!quote:Op woensdag 6 augustus 2008 22:55 schreef RobDrop het volgende:
Krijg je iets gratis, is het nog niet goed, wat ben je voor een nep-Hollander?!?!?!?!?!
*pakt maar weer een blikje Shandy uit de koelkast*
Mensen die Weizenbier witbier noemenquote:Op woensdag 6 augustus 2008 23:13 schreef lenme het volgende:
Hertog Jan met witpils ik ben benieuwd , nu hier lekker koele Hoegaarden.
En je krijgt het flesje gratis dat is alleen maar een goede zaak.
Ik zeg maar zo een gegeven paard is een mooi cadeau!
ja hoegaarden is ook geen weizenbier hequote:Op donderdag 7 augustus 2008 08:59 schreef r2dGeert het volgende:
[..]
Mensen die Weizenbier witbier noemen![]()
Ga terug naar je ranjafles zuigeling!
Wat een flikkersquote:Op donderdag 7 augustus 2008 02:27 schreef dasWausmaus het volgende:
Nee, hij zit er extra bij. En ik ben het eens met de klacht. Niet lekker biertje was dat.
Rose bierquote:Op woensdag 6 augustus 2008 23:27 schreef Adelante het volgende:
Rose bier, lemon bier en nu sinaasappelbier
Waarom iets dat al perfect is "upgraden"?
Beetje late reactie van me, maar dan is de klacht terecht!quote:Op donderdag 7 augustus 2008 01:30 schreef Pietklaaso het volgende:
[..]
Hij zit in de plek van een normaal flesje Hertog!
Ik vind alleen Rose dus niet echt lekker vandaar..quote:Op donderdag 7 augustus 2008 22:02 schreef stbabylon het volgende:
[..]
rose of bier, niet allebei...
vrouwen...
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |