Hiihih, van die mensen die alcoholica drugs noemen.quote:
Medicatie dan, en de supermarkt is je apotheek hè...quote:Op woensdag 6 augustus 2008 23:01 schreef Juicyhil het volgende:
[..]
Hiihih, van die mensen die alcoholica drugs noemen.
Dat moeten ze gewoon aan de Duitsers overlaten, die snappen dat tenminste. In het geval van Hertog Jan, iets met een schoenmaker en een leest. Het is vlak, of smaakloos van mij apart. In elk geval niet Hertog Jan waardig. Dan zelfs nog liever de Grolsch Wiezener.quote:Op woensdag 6 augustus 2008 23:02 schreef ruud.nl het volgende:
Hey, heeft HJ tegenwoordig ook Weizen?![]()
Morgen maar eens snel gaan halen, dit kan niet anders dan een gouden combinatie zijn.
Nee, maar die mensen die cocaïne e.d. gebruiken die lopen als excuus te roepen dat alcohol hard drugs isquote:Op woensdag 6 augustus 2008 23:04 schreef ilona-scuderia het volgende:
[..]
Medicatie dan, en de supermarkt is je apotheek hè...
quote:Op woensdag 6 augustus 2008 23:07 schreef Vork het volgende:
[..]
Dat moeten ze gewoon aan de Duitsers overlaten, die snappen dat tenminste. In het geval van Hertog Jan, iets met een schoenmaker en een leest. Het is vlak, of smaakloos van mij apart. In elk geval niet Hertog Jan waardig. Dan zelfs nog liever de Grolsch Wiezener.
quote:Op woensdag 6 augustus 2008 23:08 schreef freddygonzales het volgende:
HJ![]()
HEINEKEN
[ afbeelding ]
en BZN
Wat die groene zegt....quote:Op woensdag 6 augustus 2008 23:07 schreef Vork het volgende:
[..]
Dat moeten ze gewoon aan de Duitsers overlaten, die snappen dat tenminste. In het geval van Hertog Jan, iets met een schoenmaker en een leest. Het is vlak, of smaakloos van mij apart. In elk geval niet Hertog Jan waardig. Dan zelfs nog liever de Grolsch Wiezener.
Water met zoetstoffenquote:Op woensdag 6 augustus 2008 23:08 schreef freddygonzales het volgende:
HJ![]()
HEINEKEN
[ afbeelding ]
en BZN
Weizener is geen witbier.quote:Op woensdag 6 augustus 2008 23:13 schreef lenme het volgende:
Hertog Jan met witpils ik ben benieuwd , nu hier lekker koele Hoegaarden.
En je krijgt het flesje gratis dat is alleen maar een goede zaak.
Ik zeg maar zo een gegeven paard is een mooi cadeau!
Mee eens!!!quote:
Good for you!quote:Op woensdag 6 augustus 2008 23:18 schreef ranja het volgende:
Ik vind de Hertog Jan Weizen veel beter dan de Grolsch Weizen
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |