Dat snap ik. Misschien zou het nog het beste zijn als je hem upload naar de afgeschermde Morning EM directory, ondanks dat het geen Morning EM aflevering is...quote:Op woensdag 6 augustus 2008 21:40 schreef Piles het volgende:
[..]
Wil 'm best helemaal naar je server uploaden, maar dat is dan wel inclusief muziek hè?
Michiel heeft ergens een Hoegaarden vandaan gevistquote:Op woensdag 6 augustus 2008 21:43 schreef morpheus_at_work het volgende:
Wat drinkt michiel , herken ik daar bekend biermerk.
Namen ze op met 666quote:Op woensdag 6 augustus 2008 21:47 schreef WebHawkjuh het volgende:
* WebHawkjuh heeft hem ook maar even doorgebeld
Kijk, da;s beter te zuupen dan dat gebruikelijke slootwater...quote:Op woensdag 6 augustus 2008 21:46 schreef De_Stagiair het volgende:
[..]
Michiel heeft ergens een Hoegaarden vandaan gevist
Altijd leuk, een telefoontje van mensen die De Vries hetenquote:Op woensdag 6 augustus 2008 21:47 schreef WebHawkjuh het volgende:
* WebHawkjuh heeft hem ook maar even doorgebeld
Die evil rijst?quote:Op woensdag 6 augustus 2008 21:46 schreef Jannekje7 het volgende:
Joepiejjj, mn rijst zit er nog in!!
Dacht het altijd een plaat voor zijn kop was. kan Giel niet een buikloopje krijgen dat Michiel extra mag invallen.quote:Op woensdag 6 augustus 2008 21:47 schreef muisje-eliza het volgende:
Best leuk...Giel met n plastik bol op zn kop
Ik verstond toch echt "Mag ik je achternaam"quote:Op woensdag 6 augustus 2008 21:48 schreef De_Stagiair het volgende:
[..]
Altijd leuk, een telefoontje van mensen die De Vries heten
quote:Op woensdag 6 augustus 2008 21:48 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
Dacht het altijd een plaat voor zijn kop was. kan Giel niet een buikloopje krijgen dat Michiel extra mag invallen.
Kijk aan Disney + witbier erg goede combinatie.quote:Op woensdag 6 augustus 2008 21:46 schreef De_Stagiair het volgende:
[..]
Michiel heeft ergens een Hoegaarden vandaan gevist
En zo bescheiden in je profiel.quote:Op woensdag 6 augustus 2008 21:48 schreef De_Stagiair het volgende:
[..]
Altijd leuk, een telefoontje van mensen die De Vries heten
Jepquote:Op woensdag 6 augustus 2008 21:49 schreef Litton-Lane het volgende:
[..]
[ afbeelding ] Ik ben er net, was het de bedoeling voor 22.00 uur de 666 te halen? [ afbeelding ]
Die ja!quote:Op woensdag 6 augustus 2008 21:48 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Die evil rijst?
In topic 666 is nou eenmaal alles evil.
Gooi 'm wel in de Morning EM-dirquote:Op woensdag 6 augustus 2008 21:46 schreef Broekie het volgende:
[..]
Dat snap ik. Misschien zou het nog het beste zijn als je hem upload naar de afgeschermde Morning EM directory, ondanks dat het geen Morning EM aflevering is...
Nouja, kijk maar. Mag ook in een MetMichiel dir, maar dan wel maar voor een paar dagen.
Ja ene webhawk kwam op het lumineuze idee, dacht dat het onmogelijk zou worden. maar het is toch geluktquote:Op woensdag 6 augustus 2008 21:49 schreef Litton-Lane het volgende:
[..]
[ afbeelding ] Ik ben er net, was het de bedoeling voor 22.00 uur de 666 te halen? [ afbeelding ]
Serieus lang niet meer gehoord..quote:Op woensdag 6 augustus 2008 21:46 schreef morpheus_at_work het volgende:
BUBBA SPARXXX - DELIVERANCE
Het leuke is dat ik jou ken, en jij mij. Beetje jammer dat je alleen niet weet wie ik benquote:Op woensdag 6 augustus 2008 21:49 schreef WebHawkjuh het volgende:
[..]
Ik verstond toch echt "Mag ik je achternaam"
quote:Op woensdag 6 augustus 2008 21:50 schreef De_Stagiair het volgende:
[..]
Het leuke is dat ik jou ken, en jij mij. Beetje jammer dat je alleen niet weet wie ik ben
[Weggewebhawkt]quote:Op woensdag 6 augustus 2008 21:50 schreef De_Stagiair het volgende:
[..]
Het leuke is dat ik jou ken, en jij mij. Beetje jammer dat je alleen niet weet wie ik ben
quote:Op woensdag 6 augustus 2008 21:50 schreef Piles het volgende:
[..]
Gooi 'm wel in de Morning EM-dir
Nog een uurtje
We hebben dit in het laatste half uur bereikt. Als we meteen begonnen waren zaten we nu op 667quote:Op woensdag 6 augustus 2008 21:53 schreef morpheus_at_work het volgende:
en dan na te gaan dat het record ergens op de 6-7 posts staat
Dat zal serious request '07 geweest zijn?quote:Op woensdag 6 augustus 2008 21:53 schreef morpheus_at_work het volgende:
en dan na te gaan dat het record ergens op de 6-7 posts staat
Denk dat Child in time èn Number of the beast een beetje teveel van het goede is...quote:Op woensdag 6 augustus 2008 21:53 schreef on_air het volgende:
Niet dat de White Stripes en Moke niet tof zijn... maar dan gaan we het toch niet meer voor tienen halen.
Of gaat 'ie over naar Corton? En dan pas na middernacht.
Het was denk ik beter geweest als het 666 morgen in de vroege avond was gevallen. Dan was het ook "natuurlijk" geweest ipv opgezet en hadden we gewoon netjes op het juiste moment de request de deur uit kunnen doen.quote:Op woensdag 6 augustus 2008 21:53 schreef on_air het volgende:
Niet dat de White Stripes en Moke niet tof zijn... maar dan gaan we het toch niet meer voor tienen halen.
Of gaat 'ie over naar Corton? En dan pas na middernacht.
Ach ja... dan doen we rustig met dit topic, halen we morgen nog de request ofzo.quote:Op woensdag 6 augustus 2008 21:54 schreef Sersjee het volgende:
[..]
Denk dat Child in time èn Number of the beast een beetje teveel van het goede is...
Hier nog een.. wil ze ook wel graag eens live zien. 't is trouwens een beetje stil rond Moke. Ik hoop dat ze snel met een nieuwe single komen.quote:Op woensdag 6 augustus 2008 21:54 schreef Litton-Lane het volgende:
Moke..... Nog steeds niet live gezien
\quote:Op woensdag 6 augustus 2008 21:55 schreef on_air het volgende:
[..]
Ach ja... dan doen we rustig met dit topic, halen we morgen nog de request ofzo.
quote:Op woensdag 6 augustus 2008 21:56 schreef morpheus_at_work het volgende:
Gezien tijdstip komt het niet meer.
Ik had het niet helemaal gevolgd, maar er was toch al sprake van de request die gedaan was voordat we begonnen met spammen. Of let ik niet op?quote:Op woensdag 6 augustus 2008 21:55 schreef Broekie het volgende:
[..]
Het was denk ik beter geweest als het 666 morgen in de vroege avond was gevallen. Dan was het ook "natuurlijk" geweest ipv opgezet en hadden we gewoon netjes op het juiste moment de request de deur uit kunnen doen.
10 minuten voor einde programma is daar namelijk absoluut niet het moment voor...
Stel je eens voor dat er écht goede muziek gedraaid wordtquote:Op woensdag 6 augustus 2008 21:54 schreef Sersjee het volgende:
[..]
Denk dat Child in time èn Number of the beast een beetje teveel van het goede is...
Vannacht tussen 1 en 4 uur.quote:Op woensdag 6 augustus 2008 21:57 schreef Jannekje7 het volgende:
Domien? Hoe laat zit Domien dan helemaal??
*huu* je PM.quote:Op woensdag 6 augustus 2008 21:57 schreef Broekie het volgende:
[..]
http://3fm.stimpy.nu/Morning%20EM/Video/
Nummer....... 8quote:Top 10 Posters
1 -Hans- - 17731
2 Roel_Jewel - 15004
3 Sirolf - 12434
4 D.Rose - 9699
5 Marc63 - 9650
6 cosmick - 7644
7 borisz - 7242
8 Litton-Lane - 5943
9 Againzender - 5768
10 purplerose - 5478
Rechten zijn er zeker niet, proberen doen we altijdquote:Op woensdag 6 augustus 2008 21:58 schreef Jannekje7 het volgende:
Maar lieverds... dat wij als FOK!'ers iets willen, betekent toch niet ook dat we er direct recht op hebben...?
Of zeg ik nu iets heel stoms...?
Dat weet jij, dat weet ik, maar dat weten zij niet!quote:Op woensdag 6 augustus 2008 21:58 schreef Jannekje7 het volgende:
Maar lieverds... dat wij als FOK!'ers iets willen, betekent toch niet ook dat we er direct recht op hebben...?
Ik doe inderdaad niet aan PM hier op FOK. Wel aan msn (rbroekhuizen [a] hotmail.com), mail (broekie [a] stimpy.nu), irc (irc.sorcery.net #Stimpy), hyves (Broekie83) etc.quote:
quote:Op woensdag 6 augustus 2008 22:00 schreef Maricha het volgende:(tot maandag, ben morgen vrij! Tjibbe zit dan op mijn plek)
Veel plezier morgen!quote:Op woensdag 6 augustus 2008 22:00 schreef Maricha het volgende:(tot maandag, ben morgen vrij! Tjibbe zit dan op mijn plek)
Heb je ook nog een fax?quote:Op woensdag 6 augustus 2008 22:00 schreef Broekie het volgende:
[..]
Ik doe inderdaad niet aan PM hier op FOK. Wel aan msn, mail, irc, hyves etc.
Geniet ervan, tjibbe weet ons gelukkig ook te vinden.quote:Op woensdag 6 augustus 2008 22:00 schreef Maricha het volgende:(tot maandag, ben morgen vrij! Tjibbe zit dan op mijn plek)
Tuurlijk welquote:Op woensdag 6 augustus 2008 21:58 schreef Jannekje7 het volgende:
haha , oja dat is waar ook.. even vergetenquote:Op woensdag 6 augustus 2008 22:04 schreef Jannekje7 het volgende:
[..]
Janneke is de naam Hans
Of Janne, Jans, Janus, whatever
Ja, maar die stellingen mogen er echt uit. Wij willen meer muziek als we des avonds aan de pc aan het werken zijn. Niet een half uur lang, slechte discussies. (Het is geen BNR of Radio 1 for example...)quote:
Precies... als ik dat gelul wil horen dan luister ik wel naar Radio 1 of inderdaad BNR. Begrijp dat ze de uren moeten vullen maar doe dat dan ajb met muziek ipv die suffe stellingen. Geldt uiteraard ook voor Draadstaal wat gewoon niet grappig is, imo..quote:Op woensdag 6 augustus 2008 22:09 schreef Litton-Lane het volgende:
[..]
Ja, maar die stellingen mogen er echt uit. Wij willen meer muziek als we des avonds aan de pc aan het werken zijn. Niet een half uur lang, slechte discussies. (Het is geen BNR of Radio 1 for example...)
Toe jam.quote:Op woensdag 6 augustus 2008 22:09 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
Dansje doet met -Hans- op Toe Jam
Deze zal veel gerequest worden in de Request einde van het jaar. Laat het maar flink cashenquote:Op woensdag 6 augustus 2008 22:10 schreef Piles het volgende:
Wat een heerlijke plaat is toch![]()
Mijn zomerhit van 2008
"Waarom hebben negers witte tanden? "quote:Op woensdag 6 augustus 2008 22:12 schreef morpheus_at_work het volgende:
Het is zo donker in de studio, we hadden andrew niet eens gezien.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Ooit hoogstaande teksten van Fatboy Slim (Quentin Leo Cook) gehoord.quote:Op woensdag 6 augustus 2008 22:11 schreef Litton-Lane het volgende:
[..]
Toe jam.
Ik vond hem leuk, vanwege het ritme. Maar ik heb eens naar die tekst zitten luisteren. Vind hem nu steeds minder. Hoe hoog waren ze toen ze deze schreven....
Dat dusquote:Op woensdag 6 augustus 2008 22:11 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Precies... als ik dat gelul wil horen dan luister ik wel naar Radio 1 of inderdaad BNR. Begrijp dat ze de uren moeten vullen maar doe dat dan ajb met muziek ipv die suffe stellingen. Geldt uiteraard ook voor Draadstaal wat gewoon niet grappig is, imo..
quote:Op woensdag 6 augustus 2008 22:14 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
Ooit hoogstaande teksten van Fatboy Slim (Quentin Leo Cook) gehoord.
quote:Op woensdag 6 augustus 2008 22:13 schreef Piles het volgende:
[..]
"Waarom hebben negers witte tanden? "SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
![]()
![]()
![]()
How can you know what things are worth if your hands don`t move `till you do a day`s work?
Ich veul mich net enne klok, want ich tik neet richtig
true, I think...quote:Op woensdag 6 augustus 2008 22:14 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
Ooit hoogstaande teksten van Fatboy Slim (Quentin Leo Cook) gehoord.
Oh Tof !quote:Op woensdag 6 augustus 2008 22:13 schreef muisje-eliza het volgende:
[..]
oh dan luister ik ook nog heeeel ff mee
Ik hou heel erg van en ik sta heel open voor; kunst. Ik ben er ook dagelijks mee bezig eigenlijk. Maar ik vind toe-jam echt geen kunst...quote:Op woensdag 6 augustus 2008 22:15 schreef muisje-eliza het volgende:
[..]
ik vind de tekst juist leuk...volgens mij moet je alles bij die man in kunst-vorm zien. Je tekst zo maken is dus ook kunst
dan ga ik die maar even proberen want dit schiet zo niet op. Al ging het net weer wat sneller..quote:
Nou, wel duidelijk trager dan de afgelopen weken hoor. 't begint langzaamaan weer op de oude snelheden te lijken...quote:
maar we weten toch dat we slim zijnquote:Op woensdag 6 augustus 2008 22:21 schreef muisje-eliza het volgende:
das toch belangrijk om op de radio te bespreken...dat wij allemaal slimmer zijn *misschien*
Dan hoor je er weer echt bijquote:Op woensdag 6 augustus 2008 22:21 schreef on_air het volgende:
Naast HIV nog meer SOA's. Damn. Dan hang je het wel echt overal in.
Dat dus... Eerst blij maken met de Killers en dan dit.quote:Op woensdag 6 augustus 2008 22:20 schreef -Hans- het volgende:
pfff wat een onderwerp weer.. muziek graag.
Vooral het laden van de simple reply duurt soms 10 secondenquote:Op woensdag 6 augustus 2008 22:22 schreef Broekie het volgende:
[..]
Nou, wel duidelijk trager dan de afgelopen weken hoor. 't begint langzaamaan weer op de oude snelheden te lijken...
Ik heb het zelfde gevoel. Maar er komen toch nieuwe snufjes in het forum onder andere?? Zal daar wel aan liggen denk ik. De beta....quote:Op woensdag 6 augustus 2008 22:22 schreef Broekie het volgende:
[..]
Nou, wel duidelijk trager dan de afgelopen weken hoor. 't begint langzaamaan weer op de oude snelheden te lijken...
Dat is echt een boel relatiegeschenken.quote:Op woensdag 6 augustus 2008 22:21 schreef on_air het volgende:
Naast HIV nog meer SOA's. Damn. Dan hang je het wel echt overal in.
quote:Op woensdag 6 augustus 2008 22:24 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Dat is echt een boel relatiegeschenken.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |