Denk dat Child in time èn Number of the beast een beetje teveel van het goede is...quote:Op woensdag 6 augustus 2008 21:53 schreef on_air het volgende:
Niet dat de White Stripes en Moke niet tof zijn... maar dan gaan we het toch niet meer voor tienen halen.
Of gaat 'ie over naar Corton? En dan pas na middernacht.
Het was denk ik beter geweest als het 666 morgen in de vroege avond was gevallen. Dan was het ook "natuurlijk" geweest ipv opgezet en hadden we gewoon netjes op het juiste moment de request de deur uit kunnen doen.quote:Op woensdag 6 augustus 2008 21:53 schreef on_air het volgende:
Niet dat de White Stripes en Moke niet tof zijn... maar dan gaan we het toch niet meer voor tienen halen.
Of gaat 'ie over naar Corton? En dan pas na middernacht.
Ach ja... dan doen we rustig met dit topic, halen we morgen nog de request ofzo.quote:Op woensdag 6 augustus 2008 21:54 schreef Sersjee het volgende:
[..]
Denk dat Child in time èn Number of the beast een beetje teveel van het goede is...
Hier nog een.. wil ze ook wel graag eens live zien. 't is trouwens een beetje stil rond Moke. Ik hoop dat ze snel met een nieuwe single komen.quote:Op woensdag 6 augustus 2008 21:54 schreef Litton-Lane het volgende:
Moke..... Nog steeds niet live gezien
\quote:Op woensdag 6 augustus 2008 21:55 schreef on_air het volgende:
[..]
Ach ja... dan doen we rustig met dit topic, halen we morgen nog de request ofzo.
quote:Op woensdag 6 augustus 2008 21:56 schreef morpheus_at_work het volgende:
Gezien tijdstip komt het niet meer.
Ik had het niet helemaal gevolgd, maar er was toch al sprake van de request die gedaan was voordat we begonnen met spammen. Of let ik niet op?quote:Op woensdag 6 augustus 2008 21:55 schreef Broekie het volgende:
[..]
Het was denk ik beter geweest als het 666 morgen in de vroege avond was gevallen. Dan was het ook "natuurlijk" geweest ipv opgezet en hadden we gewoon netjes op het juiste moment de request de deur uit kunnen doen.
10 minuten voor einde programma is daar namelijk absoluut niet het moment voor...
Stel je eens voor dat er écht goede muziek gedraaid wordtquote:Op woensdag 6 augustus 2008 21:54 schreef Sersjee het volgende:
[..]
Denk dat Child in time èn Number of the beast een beetje teveel van het goede is...
Vannacht tussen 1 en 4 uur.quote:Op woensdag 6 augustus 2008 21:57 schreef Jannekje7 het volgende:
Domien? Hoe laat zit Domien dan helemaal??
*huu* je PM.quote:Op woensdag 6 augustus 2008 21:57 schreef Broekie het volgende:
[..]
http://3fm.stimpy.nu/Morning%20EM/Video/
Nummer....... 8quote:Top 10 Posters
1 -Hans- - 17731
2 Roel_Jewel - 15004
3 Sirolf - 12434
4 D.Rose - 9699
5 Marc63 - 9650
6 cosmick - 7644
7 borisz - 7242
8 Litton-Lane - 5943
9 Againzender - 5768
10 purplerose - 5478
Rechten zijn er zeker niet, proberen doen we altijdquote:Op woensdag 6 augustus 2008 21:58 schreef Jannekje7 het volgende:
Maar lieverds... dat wij als FOK!'ers iets willen, betekent toch niet ook dat we er direct recht op hebben...?
Of zeg ik nu iets heel stoms...?
Dat weet jij, dat weet ik, maar dat weten zij niet!quote:Op woensdag 6 augustus 2008 21:58 schreef Jannekje7 het volgende:
Maar lieverds... dat wij als FOK!'ers iets willen, betekent toch niet ook dat we er direct recht op hebben...?
Of zeg ik nu iets heel stoms...?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |