Dat snap ik. Misschien zou het nog het beste zijn als je hem upload naar de afgeschermde Morning EM directory, ondanks dat het geen Morning EM aflevering is...quote:Op woensdag 6 augustus 2008 21:40 schreef Piles het volgende:
[..]
Wil 'm best helemaal naar je server uploaden, maar dat is dan wel inclusief muziek hè?
Michiel heeft ergens een Hoegaarden vandaan gevistquote:Op woensdag 6 augustus 2008 21:43 schreef morpheus_at_work het volgende:
Wat drinkt michiel , herken ik daar bekend biermerk.
Namen ze op met 666quote:Op woensdag 6 augustus 2008 21:47 schreef WebHawkjuh het volgende:
* WebHawkjuh heeft hem ook maar even doorgebeld
Kijk, da;s beter te zuupen dan dat gebruikelijke slootwater...quote:Op woensdag 6 augustus 2008 21:46 schreef De_Stagiair het volgende:
[..]
Michiel heeft ergens een Hoegaarden vandaan gevist
Altijd leuk, een telefoontje van mensen die De Vries hetenquote:Op woensdag 6 augustus 2008 21:47 schreef WebHawkjuh het volgende:
* WebHawkjuh heeft hem ook maar even doorgebeld
Die evil rijst?quote:Op woensdag 6 augustus 2008 21:46 schreef Jannekje7 het volgende:
Joepiejjj, mn rijst zit er nog in!!
Dacht het altijd een plaat voor zijn kop was. kan Giel niet een buikloopje krijgen dat Michiel extra mag invallen.quote:Op woensdag 6 augustus 2008 21:47 schreef muisje-eliza het volgende:
Best leuk...Giel met n plastik bol op zn kop
Ik verstond toch echt "Mag ik je achternaam"quote:Op woensdag 6 augustus 2008 21:48 schreef De_Stagiair het volgende:
[..]
Altijd leuk, een telefoontje van mensen die De Vries heten
quote:Op woensdag 6 augustus 2008 21:48 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
Dacht het altijd een plaat voor zijn kop was. kan Giel niet een buikloopje krijgen dat Michiel extra mag invallen.
Kijk aan Disney + witbier erg goede combinatie.quote:Op woensdag 6 augustus 2008 21:46 schreef De_Stagiair het volgende:
[..]
Michiel heeft ergens een Hoegaarden vandaan gevist
En zo bescheiden in je profiel.quote:Op woensdag 6 augustus 2008 21:48 schreef De_Stagiair het volgende:
[..]
Altijd leuk, een telefoontje van mensen die De Vries heten
Jepquote:Op woensdag 6 augustus 2008 21:49 schreef Litton-Lane het volgende:
[..]
[ afbeelding ] Ik ben er net, was het de bedoeling voor 22.00 uur de 666 te halen? [ afbeelding ]
Die ja!quote:Op woensdag 6 augustus 2008 21:48 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Die evil rijst?
In topic 666 is nou eenmaal alles evil.
Gooi 'm wel in de Morning EM-dirquote:Op woensdag 6 augustus 2008 21:46 schreef Broekie het volgende:
[..]
Dat snap ik. Misschien zou het nog het beste zijn als je hem upload naar de afgeschermde Morning EM directory, ondanks dat het geen Morning EM aflevering is...
Nouja, kijk maar. Mag ook in een MetMichiel dir, maar dan wel maar voor een paar dagen.
Ja ene webhawk kwam op het lumineuze idee, dacht dat het onmogelijk zou worden. maar het is toch geluktquote:Op woensdag 6 augustus 2008 21:49 schreef Litton-Lane het volgende:
[..]
[ afbeelding ] Ik ben er net, was het de bedoeling voor 22.00 uur de 666 te halen? [ afbeelding ]
Serieus lang niet meer gehoord..quote:Op woensdag 6 augustus 2008 21:46 schreef morpheus_at_work het volgende:
BUBBA SPARXXX - DELIVERANCE
Het leuke is dat ik jou ken, en jij mij. Beetje jammer dat je alleen niet weet wie ik benquote:Op woensdag 6 augustus 2008 21:49 schreef WebHawkjuh het volgende:
[..]
Ik verstond toch echt "Mag ik je achternaam"
quote:Op woensdag 6 augustus 2008 21:50 schreef De_Stagiair het volgende:
[..]
Het leuke is dat ik jou ken, en jij mij. Beetje jammer dat je alleen niet weet wie ik ben
[Weggewebhawkt]quote:Op woensdag 6 augustus 2008 21:50 schreef De_Stagiair het volgende:
[..]
Het leuke is dat ik jou ken, en jij mij. Beetje jammer dat je alleen niet weet wie ik ben
quote:Op woensdag 6 augustus 2008 21:50 schreef Piles het volgende:
[..]
Gooi 'm wel in de Morning EM-dir
Nog een uurtje
We hebben dit in het laatste half uur bereikt. Als we meteen begonnen waren zaten we nu op 667quote:Op woensdag 6 augustus 2008 21:53 schreef morpheus_at_work het volgende:
en dan na te gaan dat het record ergens op de 6-7 posts staat
Dat zal serious request '07 geweest zijn?quote:Op woensdag 6 augustus 2008 21:53 schreef morpheus_at_work het volgende:
en dan na te gaan dat het record ergens op de 6-7 posts staat
Denk dat Child in time èn Number of the beast een beetje teveel van het goede is...quote:Op woensdag 6 augustus 2008 21:53 schreef on_air het volgende:
Niet dat de White Stripes en Moke niet tof zijn... maar dan gaan we het toch niet meer voor tienen halen.
Of gaat 'ie over naar Corton? En dan pas na middernacht.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |