haha , oja dat is waar ook.. even vergetenquote:Op woensdag 6 augustus 2008 22:04 schreef Jannekje7 het volgende:
[..]
Janneke is de naam Hans
Of Janne, Jans, Janus, whatever
Ja, maar die stellingen mogen er echt uit. Wij willen meer muziek als we des avonds aan de pc aan het werken zijn. Niet een half uur lang, slechte discussies. (Het is geen BNR of Radio 1 for example...)quote:
Precies... als ik dat gelul wil horen dan luister ik wel naar Radio 1 of inderdaad BNR. Begrijp dat ze de uren moeten vullen maar doe dat dan ajb met muziek ipv die suffe stellingen. Geldt uiteraard ook voor Draadstaal wat gewoon niet grappig is, imo..quote:Op woensdag 6 augustus 2008 22:09 schreef Litton-Lane het volgende:
[..]
Ja, maar die stellingen mogen er echt uit. Wij willen meer muziek als we des avonds aan de pc aan het werken zijn. Niet een half uur lang, slechte discussies. (Het is geen BNR of Radio 1 for example...)
Toe jam.quote:Op woensdag 6 augustus 2008 22:09 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
Dansje doet met -Hans- op Toe Jam
Deze zal veel gerequest worden in de Request einde van het jaar. Laat het maar flink cashenquote:Op woensdag 6 augustus 2008 22:10 schreef Piles het volgende:
Wat een heerlijke plaat is toch![]()
Mijn zomerhit van 2008
"Waarom hebben negers witte tanden? "quote:Op woensdag 6 augustus 2008 22:12 schreef morpheus_at_work het volgende:
Het is zo donker in de studio, we hadden andrew niet eens gezien.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Ooit hoogstaande teksten van Fatboy Slim (Quentin Leo Cook) gehoord.quote:Op woensdag 6 augustus 2008 22:11 schreef Litton-Lane het volgende:
[..]
Toe jam.
Ik vond hem leuk, vanwege het ritme. Maar ik heb eens naar die tekst zitten luisteren. Vind hem nu steeds minder. Hoe hoog waren ze toen ze deze schreven....
Dat dusquote:Op woensdag 6 augustus 2008 22:11 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Precies... als ik dat gelul wil horen dan luister ik wel naar Radio 1 of inderdaad BNR. Begrijp dat ze de uren moeten vullen maar doe dat dan ajb met muziek ipv die suffe stellingen. Geldt uiteraard ook voor Draadstaal wat gewoon niet grappig is, imo..
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |