quote:Op vrijdag 8 augustus 2008 20:02 schreef ebeaydojraes het volgende:
Molendijk door de bocht (morgen echt): wordt vast het themesong van de parade morgen
http://www.denieuwerevu.nl/lars/2008-08-07-protestsong.mp3
Ik mijd het centrum morgen een beetje denk ik.quote:Op vrijdag 8 augustus 2008 20:18 schreef Fugie het volgende:
Zijn er morgen nog mensen aanwezig met hippe herkenbare outfits ?
quote:Op vrijdag 8 augustus 2008 20:25 schreef Alicey het volgende:
[..]
Ik mijd het centrum morgen een beetje denk ik.
Oh, dat vind ik een aardig aanbod.quote:Op vrijdag 8 augustus 2008 20:44 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
[..]Mocht je zin hebben in een broodje met Feta en tomaat dan ben je op Zuid welkom
Vorig jaar gingen de trucks (op last van de politie) keihard, er viel bijna niet achteraan te lopen laat staan dansen.quote:Op vrijdag 8 augustus 2008 20:23 schreef Isegrim het volgende:
Meeslenteren??? De bedoeling is toch dat je danst?
Fit for free Dance Parade wordt dan wel letterlijk genomenquote:Op vrijdag 8 augustus 2008 21:01 schreef Public_NME het volgende:
[..]
Vorig jaar gingen de trucks (op last van de politie) keihard, er viel bijna niet achteraan te lopen laat staan dansen. En de route; doe mij toch maar lekker coolsingel en de Erasmusbrug, dat is de enige echte route!
Ik bid voor regenquote:Op vrijdag 8 augustus 2008 21:08 schreef WHATSHESAID het volgende:
Ik weet nog niet wat ik morgen aantrek, dus kan je ook niet vertellen waar je op moet letten
Ik hoop dat het droog blijft, heb er zin in! Vind de route die gedaan wordt best leukWest
quote:Op vrijdag 8 augustus 2008 21:15 schreef WHATSHESAID het volgende:
Nou ja, als het regent feest ik ook wel door hoor.
Erasmus heeft glimmertjes in het asfalt zittenquote:Op vrijdag 8 augustus 2008 21:49 schreef TJDoornbos het volgende:
Weet je hoe mooi de stad vanaf 20 hoog is met lichte regen, de erasmus word zoveel toffer!!
quote:Op vrijdag 8 augustus 2008 21:17 schreef TJDoornbos het volgende:
Rotterdam is net na een regenbui het mooist!!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |