abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_60609674
Jaaa!!!! Dat spul is LEKKER zeg!

Van huis uit kreeg ik altijd te horen dat alcohol slecht was en ik heb thuis wel eens een wijntje geproefd, maar ik vond het goor!
In de kerk mochten we ook doen alsof we dronken, maar het rook zo lekker dat ik het toch maar proefde, en ik baalde er van dat ik niet alles op mocht drinken!
Ik wilde wel een hele fles van het Bloed van Christus!
  woensdag 6 augustus 2008 @ 21:26:25 #52
175455 Summers
President-Elect FREEDOM
pi_60609929
quote:
Op woensdag 6 augustus 2008 21:16 schreef ToT het volgende:
Jaaa!!!! Dat spul is LEKKER zeg!

Van huis uit kreeg ik altijd te horen dat alcohol slecht was en ik heb thuis wel eens een wijntje geproefd, maar ik vond het goor!
In de kerk mochten we ook doen alsof we dronken, maar het rook zo lekker dat ik het toch maar proefde, en ik baalde er van dat ik niet alles op mocht drinken!
Ik wilde wel een hele fles van het Bloed van Christus!
ik kan zijn bloed wel drinken
THE GREAT AWAKENING ! CHANGING OF THE GUARD GLOBALLY . MSM IS FAKE NEWS
  woensdag 6 augustus 2008 @ 21:34:59 #53
175455 Summers
President-Elect FREEDOM
pi_60610153
Zegt de dominee tegen zijn gemeente: "Vandaag preek ik niet, want ik heb u iets te vertellen..."
  woensdag 6 augustus 2008 @ 21:36:45 #54
34793 neo567
You know who
pi_60610207
quote:
Op woensdag 6 augustus 2008 20:53 schreef ToT het volgende:
Constantine is idd een goede film!
Dogma trouwens ook!
Ken je revolver en smoking aces, ook zeer goede films, echte aanraders, vooral revolver, lijkt wel over de duivel te gaan ofzo: er wordt gezegd aan het einde: He's behind all the pain in this world

De vier Hoofdstukken (Quotes) uit de film:

"The greatest enemy will hide in the last place you would ever look.”

—Julius Caesar 75 BC

“The only way to get smarter is by playing a smarter opponent.”

—Fundamentals of Chess 1883

“First rule of business, protect your investment.”

—Etiquette of the Banker 1775

“There is no avoiding war, it can only be postponed to the advantage of your enemy.”

—Niccolo Machiavelli 1502

Later on in the movie, near the end, these two additional quotes appear:

“The only real enemy to have ever existed, is an eternal one.”

—The Road to Suicide, pg 1, line 1

“Your friends are close, but your enemy is closer.”

—The Road to Suicide, pg 1, line 2

[ Bericht 20% gewijzigd door neo567 op 06-08-2008 21:50:42 ]
pi_60610238
LOL Maar zullen we weer ff on topic gaan?
  woensdag 6 augustus 2008 @ 21:53:41 #56
34793 neo567
You know who
pi_60610743
Dat lucifer de boom van goed en kwaad is, moet haast wel, want een lucifer is tenslotte ook van hout .

Daar kan niemand wat mee, maar is wel waar

Ik "shrink" het ff tot de onderstaande zin:

En al het occulte zijn dus de racepaarden van Lucifer tegen het ene racepaard van God.
pi_60611148
Heb je wat gebruikt ofzo?
  woensdag 6 augustus 2008 @ 22:10:21 #58
34793 neo567
You know who
pi_60611246
quote:
Op woensdag 6 augustus 2008 22:07 schreef Ali_Kannibali het volgende:
Hoezo denk je dat ik een veruimde geest heb ?
Vroeger wel es geblowd: en ja, eenmaal verruimd blijft veruimd toch ?
Maar als jullie stervelingen me niet kunnen volgen, zeg dan wat je niet begrijpt, of wat je te zweverig vind...

[ Bericht 12% gewijzigd door neo567 op 06-08-2008 22:19:54 ]
pi_60611290
quote:
Op woensdag 6 augustus 2008 22:07 schreef Ali_Kannibali het volgende:
Vraag ik me idd ook af...
  woensdag 6 augustus 2008 @ 22:16:57 #60
34793 neo567
You know who
pi_60611423
quote:
Op woensdag 6 augustus 2008 22:12 schreef ToT het volgende:

[..]

Vraag ik me idd ook af...
Waarom ?
pi_60611683
Wat hebben die vuurstokjes te maken met de duivel?:P

En racepaarden is ook weer een beetje apart omschreven, maar ik begrijp wat je bedoelt.
  woensdag 6 augustus 2008 @ 22:29:56 #62
34793 neo567
You know who
pi_60611776
quote:
Op woensdag 6 augustus 2008 22:26 schreef ToT het volgende:
Wat hebben die vuurstokjes te maken met de duivel?:P

En racepaarden is ook weer een beetje apart omschreven, maar ik begrijp wat je bedoelt.
Daar komt het volgens mij kort gezegd op neer; hetgene waar dit topic om draait, ik wil het niet de nek omdraaien, maar dat is volgens mij de strekking van het verhaal van Ali: Alleen verteld hij het op zo'n mooie manier, dat er ellenlange en vaak interresante discussie's ontstaan, waar mensen de ander verwijten dat ze kortzichtig zijn dus geen veruimde geest zouden hebben
pi_60611803
quote:
Op woensdag 6 augustus 2008 22:10 schreef neo567 het volgende:

[..]

Hoezo denk je dat ik een veruimde geest heb ?
Vroeger wel es geblowd: en ja, eenmaal verruimd blijft veruimd toch ?
Maar als jullie stervelingen me niet kunnen volgen, zeg dan wat je niet begrijpt, of wat je te zweverig vind...
Je raaskalt een beetje. Alsof je idd wat gerookt of geslikt hebt.
  woensdag 6 augustus 2008 @ 22:34:54 #64
34793 neo567
You know who
pi_60611913
quote:
Op woensdag 6 augustus 2008 22:31 schreef Ali_Kannibali het volgende:

[..]

Je raaskalt een beetje. Alsof je idd wat gerookt of geslikt hebt.
Oke, ik snap dat je voorzichtig uithaald naar me!
quote:
Synoniem van raaskallen: uit de nek lullen
Dat mag je er van maken, en zo staat het er mischien ook, maar wat ik schrijf, is wel waar, jij Lucifer hatertje
  woensdag 6 augustus 2008 @ 22:36:14 #65
175455 Summers
President-Elect FREEDOM
pi_60611940
Ik moest heel erg hard lachen om die boom en lucifer zin , geweldig sarcastisch , dat is humor .
pi_60612102
Ali, wat die racepaarden betreft: hij bedoelt volgens mij precies wat ik zelf eerder al zei: Lucifer regeert over de aarde!
Als alleen dat hele kleine beetje wat in de Bijbel God's weg is, en dat de rest allemaal, alle diverse rijke culturen met al hun pracht en praal, diepzinnigheid, naastenliefde zonder Christelijk dogma, kunst, overheerlijke emoties, genot, muziek, geneeskrachtige energieën, liefde en weet ik allemaal wat allemaal dus het werk van de duivel is, dan regeert de duivel dus ECHT wel over de wereld!
pi_60612182
quote:
Op woensdag 6 augustus 2008 22:34 schreef neo567 het volgende:

[..]

Oke, ik snap dat je voorzichtig uithaald naar me!
[..]

Dat mag je er van maken, en zo staat het er mischien ook, maar wat ik schrijf, is wel waar, jij Lucifer hatertje
Hehe nee, ik bedoelde ermee dat jouw gedachten net stuiterballen zijn die alle kanten op stuiteren.
  woensdag 6 augustus 2008 @ 22:50:50 #68
34793 neo567
You know who
pi_60612308
quote:
Op woensdag 6 augustus 2008 22:45 schreef Ali_Kannibali het volgende:

[..]

Hehe nee, ik bedoelde ermee dat jouw gedachten net een stuiterbal zijn die alle kanten op stuiteren.
Ja, das waar, ik ben ook een legering (zoals messing ) van goed en kwaad een kruising van man en vrouw, zoals lucifer, sta niet in het licht en niet in het donker!

Nu je dit zegt krijg ik gelijk dat liedje van Da rasmus in m'n kop, in the shadows, daar sta ik ook volgens mezelf, en ik wacht geduldig op Lucifer het licht!

pi_60612321
quote:
Op woensdag 6 augustus 2008 22:42 schreef ToT het volgende:
Ali, wat die racepaarden betreft: hij bedoelt volgens mij precies wat ik zelf eerder al zei: Lucifer regeert over de aarde!
Als alleen dat hele kleine beetje wat in de Bijbel God's weg is, en dat de rest allemaal, alle diverse rijke culturen met al hun pracht en praal, diepzinnigheid, naastenliefde zonder Christelijk dogma, kunst, overheerlijke emoties, genot, muziek, geneeskrachtige energieën, liefde en weet ik allemaal wat allemaal dus het werk van de duivel is, dan regeert de duivel dus ECHT wel over de wereld!
Lucifer regeert ook over de aarde, alleen dat hebben niet zoveel mensen door, daarom heb ik al 88 topics geopend over de New world order, wat dus Luciferianisme op zijn best zal zijn. Kijken of je er dan nog zo vrolijk over bent.
pi_60612501
Tja als dit de wereld is zoals de duivel hem graag ziet, dan is het nog niet eens zo'n kwaaie gast.
Okee, die oorlogen en shit zijn minder tof, maar daar moeten de mensen zelf eens goed aan werken, daar hebben we geen Christus voor nodig. Sterker nog: in de naam van Christus (en andere profeten) worden juist de meeste oorlogen gevoerd.
  woensdag 6 augustus 2008 @ 23:01:58 #71
34793 neo567
You know who
pi_60612609
quote:
Op woensdag 6 augustus 2008 22:57 schreef ToT het volgende:
Tja als dit de wereld is zoals de duivel hem graag ziet, dan is het nog niet eens zo'n kwaaie gast.
Okee, die oorlogen en shit zijn minder tof, maar daar moeten de mensen zelf eens goed aan werken, daar hebben we geen Christus voor nodig. Sterker nog: in de naam van Christus (en andere profeten) worden juist de meeste oorlogen gevoerd.
En dat is volgens vele de bedoeling van lucifer; de mens alles laten doen behalve tot een eenheid komen, die samenwerkt en geen "killing in the name of" kent (ik ga deze niet "youtuben" ).
Weg houden van het doel vd mensheid waarvoor we volgens de bijbel geschapen zijn, en 2012 is volgens vele zo'n keerpunt, correct me if i'm wrong!

[ Bericht 1% gewijzigd door neo567 op 06-08-2008 23:17:34 ]
  woensdag 6 augustus 2008 @ 23:37:49 #72
34793 neo567
You know who
pi_60613627
quote:
Op woensdag 6 augustus 2008 22:51 schreef Ali_Kannibali het volgende:

[..]

Lucifer regeert ook over de aarde, alleen dat hebben niet zoveel mensen door, daarom heb ik al 88 topics geopend over de New world order, wat dus Luciferianisme op zijn best zal zijn. Kijken of je er dan nog zo vrolijk over bent.
Maar het is dus niet zo dat je het kan shrinken tot een paar mooie volzinnen zoals we die van je gewend zijn ?
pi_60615144
quote:
Op woensdag 6 augustus 2008 22:51 schreef Ali_Kannibali het volgende:

[..]

Lucifer regeert ook over de aarde, alleen dat hebben niet zoveel mensen door,
Nee, iedereen is dom, behalve de alwetende Ali
quote:
daarom heb ik al 88 topics geopend over de New world order,
Of is dat omdat je gewoon een rare kijk hebt op samenzweringstheorietjes en die veel eerder aanneemt dan wat er daadwerkelijk zichtbaar is op aarde.
quote:
wat dus Luciferianisme op zijn best zal zijn.
Dat weet jij niet, dat denk je. Bovendien doe jij het af als iets wat per definitie slecht is, en dat is niet bewezen.
quote:
Kijken of je er dan nog zo vrolijk over bent.
Eerst maar eens zien. In tegenstelling tot jou laat ik me niet het leven zuur maken en ga me niet als een paranoide psychoot opstellen.

Ik erger me overigens aan het feit dat jij iedereen maar voor de voeten gooit dat ie dood zal gaan. Wat is daar nieuw aan? Iedereen gaat dood, jij ook. En vooralsnog is er totaal geen enkele aanwijzing dat je die dood gaat ontstijgen en in de hemel op een wolkje mag gaan zitten tot in eternity. Dus ik zou graag willen dat je wat minder pretentieus van de toren blaast, en zaken waar totaal geen bewijs voor bestaat niet presenteert als de enige waarheid.
Remember all, if you don't sin, then Jesus died for nothing.
Samenzweringstheorieën behoren tot de wetenschap van onwetenden
pi_60618006
Ook dit deel is het volgen waard..

(@neo567: dat je The Devils Advocate niet gebruikt hebt voor je quotes, past wel in het rijtje .. )

En over het beinvloeden van de mensheid door Goed en Kwaad is ook een heel mooie russische trilogie verschenen - Night Watch, Day Watch en Dusk Watch.. het lezen waard!
Ware Wijsheid Liefdevolle Vrede
Peaceful Warrior "What are you?" "This Moment"
  donderdag 7 augustus 2008 @ 08:56:29 #75
79143 Darkwolf
To the moon I howl
pi_60619212
Ik vind heterg jammer dat Ali mijn posts compleet genegeerd heeft in het vorige topic.
Sla ik dan de plank volledig mis als ik de stelling neer zet dat Wetenschap in feite ook luciferiaans is? Omdat we ook veel terug slagen hebben gehad in de vooruitgang door de macht en invloed van de kerk?

Tevens TVP...
pi_60619299
Ali bedoelt waarschijnlijk sterven na de fysieke dood: als God ons volgens hem niet geschikt acht als volgeling, zal Hij onze zielen vernietigen.
Een soort maatregel om te voorkomen dat we naar de duivel zouden overstappen?
De duivel regeert over het hier en nu op aarde, en God over het hiernamaals?
Hoe komt de duivel aan nieuwe volgelingen in het hiernamaals? Door mensen in het hier en nu hun ziel aan hem te laten verkopen of zo?
pi_60619384
quote:
Op donderdag 7 augustus 2008 08:56 schreef Darkwolf het volgende:
Ik vind heterg jammer dat Ali mijn posts compleet genegeerd heeft in het vorige topic.
Sla ik dan de plank volledig mis als ik de stelling neer zet dat Wetenschap in feite ook luciferiaans is? Omdat we ook veel terug slagen hebben gehad in de vooruitgang door de macht en invloed van de kerk?

Tevens TVP...
Nee, maar Ali negeert wel vaker posts die hem niet zo goed uitkomen.
Remember all, if you don't sin, then Jesus died for nothing.
Samenzweringstheorieën behoren tot de wetenschap van onwetenden
  donderdag 7 augustus 2008 @ 09:51:05 #78
132152 Ticker
En de Watskeburt?!
pi_60620179
quote:
Op woensdag 6 augustus 2008 11:56 schreef Haushofer het volgende:

[..]

Dat is niet "ooit eens besloten", het Christendom is altijd monotheïstisch geweest, omdat het Jodendom waaruit zij is ontstaan in die tijd ook strikt monotheïstisch was ( zover je het trinitarisme monotheïstisch kunt noemen )

Bij de Islam ligt dat iets subtieler, omdat de Islam wel in een polytheïstische omgeving is ontstaan ( een overblijfsel daarvan zijn de duivelsverzen uit de Koran )
Maar dat is toch onzin.
Dat zou betekenen dat het christendom, er altijd al is geweest.

Dat is het punt wat ik maak, het christendom is domweg een samenraapsel van eerdere geloven.
Dus.. men besloot er iets anders van te maken.
Hoe je het nu brengt is het christendom een feit. Iets wat zo is, en dus niet anders geinterpeteerd kan worden, maar dat klopt niet.
Zoals ik in me post eerder duidelijk maakte, is de bijbel meer en deels gebaseerd op het geloof van Sumer, Babylon en stukjes uit Egypte.

Dat er ergens na het jaar 0, een groep rond de tafel is gaan zitten om te kijken welke leer en welk geloof vanaf dat moment nog recht had om voort te bestaan is toch de enige reden waarom men vandaag de dag zoveel verschillen tegen komt in de bijbel.
- Maybe O.D.B My Long Distance Family -
"Computer says: no.."
"Laat hen gaan, blinden zijn zij, die blinden leiden. Indien een blinde een blinde leidt, zullen zij beiden in een put vallen". (Matteüs 15:14)
pi_60620256
Er is trouwens tijdens een vergadering gestemd over de goddelijkheid van Jezus.
Doordat er maarliefst 1 persoon meer dan de helft van de aanwezigen vóór de goddelijkheid van Jezus heeft gestemd, werd Hij vanaf dat moment een goddelijk persoon gezien.
pi_60620380
Net Jehova's aan de deur gehad: of ik over de Bijbel wilde praten!
Ik had ze eigenlijk naar dit topic moeten verwijzen!
  donderdag 7 augustus 2008 @ 10:17:09 #81
175455 Summers
President-Elect FREEDOM
pi_60620695
dat vind ik altijd zo ontzettend opdringerig .
  donderdag 7 augustus 2008 @ 10:17:50 #82
175455 Summers
President-Elect FREEDOM
pi_60620707
Eigenlijk vertrouwt Ali god helemaal niet , ipv op elke hoek god zien in zijn medemens ziet hij op elke hoek satan in zijn medemens . Ali vertrouwt satan meer want hij ziet er meer macht in dan in god .
God is almachtig MAAR lucifer regeert , Als god almachtig is komt er een punt en geen maar .
Als je dat echt vind dan heb je ook vertrouwen in alles wat van haar hand komt ( wij ) .
pi_60621090
quote:
Op donderdag 7 augustus 2008 08:56 schreef Darkwolf het volgende:

Tevens TVP...
Ik heb zoveel posts 'genegeerd' omdat het teveel was en nog steeds is om overal op te reageren. Dit doe je trouwens altijd, je vindt het altijd 'jammer' als ik jou zogenaamd negeer. Ik ga je nog wat langer 'negeren', dan kan je het zeuren ook afleren.
pi_60621142
quote:
Op donderdag 7 augustus 2008 09:07 schreef ElizabethR het volgende:

[..]

Nee, maar Ali negeert wel vaker posts die hem niet zo goed uitkomen.
En jou ook.
  donderdag 7 augustus 2008 @ 10:45:11 #85
79143 Darkwolf
To the moon I howl
pi_60621331
quote:
Op donderdag 7 augustus 2008 09:02 schreef ToT het volgende:
De duivel regeert over het hier en nu op aarde, en God over het hiernamaals?
Hoe komt de duivel aan nieuwe volgelingen in het hiernamaals? Door mensen in het hier en nu hun ziel aan hem te laten verkopen of zo?
Ja, maar dat kan weer niet en heeft de duivel niks aan, want:
quote:
Ali bedoelt waarschijnlijk sterven na de fysieke dood: als God ons volgens hem niet geschikt acht als volgeling, zal Hij onze zielen vernietigen.
Een soort maatregel om te voorkomen dat we naar de duivel zouden overstappen?
Dus de duivel heeft er alleen iets aan tijdens ons leven op aarde om onze "ziel" te winnen, want als we dood gaan dan sterven we in de vlammen en zijn we niets meer.
Dat is wat Ali letterlijk zelf nog zei: je brandt niet eeuwig in de vlammen. Je eindigd in de vlammen en DAN ben je dood.
Daar heeft noch de Duivel noch God nog baad bij als het dan zo ver is...
  donderdag 7 augustus 2008 @ 10:48:29 #86
79143 Darkwolf
To the moon I howl
pi_60621419
quote:
Op donderdag 7 augustus 2008 10:34 schreef Ali_Kannibali het volgende:
Ik heb zoveel posts 'genegeerd' omdat het teveel was en nog steeds is om overal op te reageren. Dit doe je trouwens altijd, je vindt het altijd 'jammer' als ik jou zogenaamd negeer. Ik ga je nog wat langer 'negeren', dan kan je het zeuren ook afleren.
Pardon?
Ik heb in het vorige topic ook meerdere keren pointers geplaatst zonder erom te zeuren wetende en zelfs erkennende dat jij het druk hebt met andre dingen.
Had dan tenminste een heads up gegeven of iets in die trant, want als jij selectief wel op andere mensen blijft posten met soms super lange posts, ja dan voelt dat als "genegeerd" worden.
En dan reageer je eindelijk eens en krijg ik naar mijn hoofd dat je mij nog langer gaat negeren om het zeuren af te leren?
Alsof ik maar moet blij zijn dat je op mijn posts mag reageren en nu straf krijg omdat ik teveel "zeur"?

Behalve respectloos vind ik deze reactie in en in triest met dat grote misselijk makende ego van je.
Maar negeer mij, doe vooral wat jij wilt.
Het is niet dat ik deze topics alleen puur volg voor jouw posts...
pi_60621507
Maar als je in het hier en nu je ziel aan de duivel verkoopt, zou je na je overlijden direct naar de duivel gaan en dus niet door God berecht worden.

Ik vraag me alleen af of dat verstandig is...
  donderdag 7 augustus 2008 @ 10:54:31 #88
79143 Darkwolf
To the moon I howl
pi_60621562
quote:
Op donderdag 7 augustus 2008 10:52 schreef ToT het volgende:
Maar als je in het hier en nu je ziel aan de duivel verkoopt, zou je na je overlijden direct naar de duivel gaan en dus niet door God berecht worden.

Ik vraag me alleen af of dat verstandig is...
Dat ligt eraan.
Hoe zou het leven zijn in de hel?
Het lijkt mij beter dan levend verbrand worden door God zelf.
Misschien is de duivel een vet relaxte dude en zal hij alleen maar blij zijn als hij een aanhanger erbij heeft.
pi_60621841
Ik dacht dat de hel juist een plek vol vlammen en zwavel en demonen en shit was. Lijkt me niet echt prettig om daar te wonen.

Daarbij lijkt het idee dat iemand echt de eigenaar van mijn ziel zou worden me ook niet echt prettig.
pi_60621883
quote:
Op donderdag 7 augustus 2008 10:48 schreef Darkwolf het volgende:

[..]

Pardon?
Ik heb in het vorige topic ook meerdere keren pointers geplaatst zonder erom te zeuren wetende en zelfs erkennende dat jij het druk hebt met andre dingen.
Had dan tenminste een heads up gegeven of iets in die trant, want als jij selectief wel op andere mensen blijft posten met soms super lange posts, ja dan voelt dat als "genegeerd" worden.
En dan reageer je eindelijk eens en krijg ik naar mijn hoofd dat je mij nog langer gaat negeren om het zeuren af te leren?
Alsof ik maar moet blij zijn dat je op mijn posts mag reageren en nu straf krijg omdat ik teveel "zeur"?

Behalve respectloos vind ik deze reactie in en in triest met dat grote misselijk makende ego van je.
Maar negeer mij, doe vooral wat jij wilt.
Het is niet dat ik deze topics alleen puur volg voor jouw posts...
Heb even gekeken en je hebt gelijk.

Vergeef me ik heb de hele nacht niet geslapen voor schoolwerk dus een gigantisch ochtendhumeur en een koffiekater.

Nee ik vind de wetenschap niet luciferiaans. Ik heb niks met de katholieke kerk, dat leek me onderhand wel duidelijk eigenlijk.
pi_60622436
quote:
Op donderdag 7 augustus 2008 11:06 schreef ToT het volgende:
Ik dacht dat de hel juist een plek vol vlammen en zwavel en demonen en shit was. Lijkt me niet echt prettig om daar te wonen.

Daarbij lijkt het idee dat iemand echt de eigenaar van mijn ziel zou worden me ook niet echt prettig.
De hel is volgens de bijbel een vuur waarvan je in as verandert. Daar heb ik je al bijbelverzen van gegeven.
pi_60622658
I know, maar stel dat je je ziel aan de duivel verkoopt, wat gebeurt er dan?
  donderdag 7 augustus 2008 @ 11:51:19 #93
79143 Darkwolf
To the moon I howl
pi_60622982
quote:
Op donderdag 7 augustus 2008 11:06 schreef ToT het volgende:
Who cares? Je bent toch al dood.
Wat wilde deze vlammen en die demonen je nog maken dan? Je doden? Dat gaat een beetje lastig...
quote:
Je zit samen met een duivel in een en dezelfde opgesloten sandbox, wat kan hij je daar maken?
Wat heb je te verliezen?
Feitelijk zit je in de zelfde positie als hij: voor eeuwig in de hell.
  donderdag 7 augustus 2008 @ 12:10:44 #94
175455 Summers
President-Elect FREEDOM
pi_60623439
De hel word volgens mij gewoon de aarde mee bedoeld , we zitten met zijn allen dus al in de hel en iedereen gaat naar de hemel .
  donderdag 7 augustus 2008 @ 12:11:27 #95
175455 Summers
President-Elect FREEDOM
pi_60623455
En het maakt niet uit of je mickey mouse aanbid of iets anders , zo ziet mijn god eruit .
  donderdag 7 augustus 2008 @ 12:12:10 #96
102127 Hallulama
Energy Must Flow
pi_60623474
quote:
Op woensdag 6 augustus 2008 18:56 schreef Ali_Kannibali het volgende:

Dat verwacht God niet van je. Denk je dat ik van de één op de andere dag zo ben gaan geloven en praten als ik nu doe? Dat kan niet zonder ervaring met God. Ik ben nu 1,5 jaar christen en er is heel veel gebeurd in die tijd. Daardoor is mijn geloof rotsvast geworden, ik wandel letterlijk met God, elke dag. Eerst twijfel je nog, dan denk je 'het kan allemaal nog anders zijn', daarna denk je dat je het pad kwijt aan het raken bent omdat je verandert, dan groeit je geloof meer en meer en uiteindelijk sta je geplant op de rots die Jezus heet. Het is niet hetzelfde als bij new age, daar tast je toch voornamelijk in het duister. Deze God kan jou raken, tegen je spreken, jou naar plaatsen en mensen brengen, wonderen verrichten, heeft alles onder controle. Dat zal Hij je allemaal persoonlijk leren en daar ga je van geloven. Maar dan moet je wel willen dat Hij het je leert, Hij zal zich nooit opdringen.
Kan je iets meer vertellen over wat er allemaal gebeurde toen je God vond, hoe dat voelde, hoe God zich aan jou openbaarde, etc.?
O, ye Fountains, Meadows, Hills, and Groves
pi_60624007
quote:
Op donderdag 7 augustus 2008 11:51 schreef Darkwolf het volgende:

[..]

Who cares? Je bent toch al dood.
Wat wilde deze vlammen en die demonen je nog maken dan? Je doden? Dat gaat een beetje lastig...
[..]

Je zit samen met een duivel in een en dezelfde opgesloten sandbox, wat kan hij je daar maken?
Wat heb je te verliezen?
Feitelijk zit je in de zelfde positie als hij: voor eeuwig in de hell.
Ooit wel eens van het concept "Hiernamaals" gehoord?
  donderdag 7 augustus 2008 @ 12:40:38 #98
175455 Summers
President-Elect FREEDOM
pi_60624168
Hoe kan je nou as overhouden als je bent verbrand in de hel zonder lichaam .....
  donderdag 7 augustus 2008 @ 12:43:12 #99
175455 Summers
President-Elect FREEDOM
pi_60624233
Strooi mijn as dan maar uit in de hemel .
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')