ik kan zijn bloed wel drinkenquote:Op woensdag 6 augustus 2008 21:16 schreef ToT het volgende:
Jaaa!!!! Dat spul is LEKKER zeg!
Van huis uit kreeg ik altijd te horen dat alcohol slecht was en ik heb thuis wel eens een wijntje geproefd, maar ik vond het goor!
In de kerk mochten we ook doen alsof we dronken, maar het rook zo lekker dat ik het toch maar proefde, en ik baalde er van dat ik niet alles op mocht drinken!
Ik wilde wel een hele fles van het Bloed van Christus!
Ken je revolver en smoking aces, ook zeer goede films, echte aanraders, vooral revolver, lijkt wel over de duivel te gaan ofzo: er wordt gezegd aan het einde: He's behind all the pain in this worldquote:Op woensdag 6 augustus 2008 20:53 schreef ToT het volgende:
Constantine is idd een goede film!
Dogma trouwens ook!
Hoezo denk je dat ik een veruimde geest heb ?quote:
Vraag ik me idd ook af...quote:Op woensdag 6 augustus 2008 22:07 schreef Ali_Kannibali het volgende:
Heb je wat gebruikt ofzo?
Daar komt het volgens mij kort gezegd op neer; hetgene waar dit topic om draait, ik wil het niet de nek omdraaien, maar dat is volgens mij de strekking van het verhaal van Ali: Alleen verteld hij het op zo'n mooie manier, dat er ellenlange en vaak interresante discussie's ontstaan, waar mensen de ander verwijten dat ze kortzichtig zijn dus geen veruimde geest zouden hebbenquote:Op woensdag 6 augustus 2008 22:26 schreef ToT het volgende:
Wat hebben die vuurstokjes te maken met de duivel?:P
En racepaarden is ook weer een beetje apart omschreven, maar ik begrijp wat je bedoelt.
Je raaskalt een beetje. Alsof je idd wat gerookt of geslikt hebt.quote:Op woensdag 6 augustus 2008 22:10 schreef neo567 het volgende:
[..]
Hoezo denk je dat ik een veruimde geest heb ?
Vroeger wel es geblowd: en ja, eenmaal verruimd blijft veruimd toch ?
Maar als jullie stervelingen me niet kunnen volgen, zeg dan wat je niet begrijpt, of wat je te zweverig vind...
Oke, ik snap dat je voorzichtig uithaald naar me!quote:Op woensdag 6 augustus 2008 22:31 schreef Ali_Kannibali het volgende:
[..]
Je raaskalt een beetje. Alsof je idd wat gerookt of geslikt hebt.
Dat mag je er van maken, en zo staat het er mischien ook, maar wat ik schrijf, is wel waar, jij Lucifer hatertjequote:Synoniem van raaskallen: uit de nek lullen
Hehe nee, ik bedoelde ermee dat jouw gedachten net stuiterballen zijn die alle kanten op stuiteren.quote:Op woensdag 6 augustus 2008 22:34 schreef neo567 het volgende:
[..]
Oke, ik snap dat je voorzichtig uithaald naar me!
[..]
Dat mag je er van maken, en zo staat het er mischien ook, maar wat ik schrijf, is wel waar, jij Lucifer hatertje
Ja, das waar, ik ben ook een legering (zoals messingquote:Op woensdag 6 augustus 2008 22:45 schreef Ali_Kannibali het volgende:
[..]
Hehe nee, ik bedoelde ermee dat jouw gedachten net een stuiterbal zijn die alle kanten op stuiteren.
Lucifer regeert ook over de aarde, alleen dat hebben niet zoveel mensen door, daarom heb ik al 88 topics geopend over de New world order, wat dus Luciferianisme op zijn best zal zijn. Kijken of je er dan nog zo vrolijk over bent.quote:Op woensdag 6 augustus 2008 22:42 schreef ToT het volgende:
Ali, wat die racepaarden betreft: hij bedoelt volgens mij precies wat ik zelf eerder al zei: Lucifer regeert over de aarde!
Als alleen dat hele kleine beetje wat in de Bijbel God's weg is, en dat de rest allemaal, alle diverse rijke culturen met al hun pracht en praal, diepzinnigheid, naastenliefde zonder Christelijk dogma, kunst, overheerlijke emoties, genot, muziek, geneeskrachtige energieën, liefde en weet ik allemaal wat allemaal dus het werk van de duivel is, dan regeert de duivel dus ECHT wel over de wereld!
En dat is volgens vele de bedoeling van lucifer; de mens alles laten doen behalve tot een eenheid komen, die samenwerkt en geen "killing in the name of" kent (ik ga deze niet "youtuben" ).quote:Op woensdag 6 augustus 2008 22:57 schreef ToT het volgende:
Tja als dit de wereld is zoals de duivel hem graag ziet, dan is het nog niet eens zo'n kwaaie gast.
Okee, die oorlogen en shit zijn minder tof, maar daar moeten de mensen zelf eens goed aan werken, daar hebben we geen Christus voor nodig. Sterker nog: in de naam van Christus (en andere profeten) worden juist de meeste oorlogen gevoerd.
Maar het is dus niet zo dat je het kan shrinken tot een paar mooie volzinnen zoals we die van je gewend zijn ?quote:Op woensdag 6 augustus 2008 22:51 schreef Ali_Kannibali het volgende:
[..]
Lucifer regeert ook over de aarde, alleen dat hebben niet zoveel mensen door, daarom heb ik al 88 topics geopend over de New world order, wat dus Luciferianisme op zijn best zal zijn. Kijken of je er dan nog zo vrolijk over bent.
Nee, iedereen is dom, behalve de alwetende Aliquote:Op woensdag 6 augustus 2008 22:51 schreef Ali_Kannibali het volgende:
[..]
Lucifer regeert ook over de aarde, alleen dat hebben niet zoveel mensen door,
Of is dat omdat je gewoon een rare kijk hebt op samenzweringstheorietjes en die veel eerder aanneemt dan wat er daadwerkelijk zichtbaar is op aarde.quote:daarom heb ik al 88 topics geopend over de New world order,
Dat weet jij niet, dat denk je. Bovendien doe jij het af als iets wat per definitie slecht is, en dat is niet bewezen.quote:wat dus Luciferianisme op zijn best zal zijn.
Eerst maar eens zien. In tegenstelling tot jou laat ik me niet het leven zuur maken en ga me niet als een paranoide psychoot opstellen.quote:Kijken of je er dan nog zo vrolijk over bent.
Nee, maar Ali negeert wel vaker posts die hem niet zo goed uitkomen.quote:Op donderdag 7 augustus 2008 08:56 schreef Darkwolf het volgende:
Ik vind heterg jammer dat Ali mijn posts compleet genegeerd heeft in het vorige topic.
Sla ik dan de plank volledig mis als ik de stelling neer zet dat Wetenschap in feite ook luciferiaans is? Omdat we ook veel terug slagen hebben gehad in de vooruitgang door de macht en invloed van de kerk?
Tevens TVP...
Maar dat is toch onzin.quote:Op woensdag 6 augustus 2008 11:56 schreef Haushofer het volgende:
[..]
Dat is niet "ooit eens besloten", het Christendom is altijd monotheïstisch geweest, omdat het Jodendom waaruit zij is ontstaan in die tijd ook strikt monotheïstisch was ( zover je het trinitarisme monotheïstisch kunt noemen )
Bij de Islam ligt dat iets subtieler, omdat de Islam wel in een polytheïstische omgeving is ontstaan ( een overblijfsel daarvan zijn de duivelsverzen uit de Koran )
Ik heb zoveel posts 'genegeerd' omdat het teveel was en nog steeds is om overal op te reageren. Dit doe je trouwens altijd, je vindt het altijd 'jammer' als ik jou zogenaamd negeer. Ik ga je nog wat langer 'negeren', dan kan je het zeuren ook afleren.quote:Op donderdag 7 augustus 2008 08:56 schreef Darkwolf het volgende:
Ik vind heterg jammer dat Ali mijn posts compleet genegeerd heeft in het vorige topic.
Sla ik dan de plank volledig mis als ik de stelling neer zet dat Wetenschap in feite ook luciferiaans is? Omdat we ook veel terug slagen hebben gehad in de vooruitgang door de macht en invloed van de kerk?
Tevens TVP...
En jou ook.quote:Op donderdag 7 augustus 2008 09:07 schreef ElizabethR het volgende:
[..]
Nee, maar Ali negeert wel vaker posts die hem niet zo goed uitkomen.
Ja, maar dat kan weer niet en heeft de duivel niks aan, want:quote:Op donderdag 7 augustus 2008 09:02 schreef ToT het volgende:
De duivel regeert over het hier en nu op aarde, en God over het hiernamaals?
Hoe komt de duivel aan nieuwe volgelingen in het hiernamaals? Door mensen in het hier en nu hun ziel aan hem te laten verkopen of zo?
Dus de duivel heeft er alleen iets aan tijdens ons leven op aarde om onze "ziel" te winnen, want als we dood gaan dan sterven we in de vlammen en zijn we niets meer.quote:Ali bedoelt waarschijnlijk sterven na de fysieke dood: als God ons volgens hem niet geschikt acht als volgeling, zal Hij onze zielen vernietigen.
Een soort maatregel om te voorkomen dat we naar de duivel zouden overstappen?
Pardon?quote:Op donderdag 7 augustus 2008 10:34 schreef Ali_Kannibali het volgende:
Ik heb zoveel posts 'genegeerd' omdat het teveel was en nog steeds is om overal op te reageren. Dit doe je trouwens altijd, je vindt het altijd 'jammer' als ik jou zogenaamd negeer. Ik ga je nog wat langer 'negeren', dan kan je het zeuren ook afleren.
Dat ligt eraan.quote:Op donderdag 7 augustus 2008 10:52 schreef ToT het volgende:
Maar als je in het hier en nu je ziel aan de duivel verkoopt, zou je na je overlijden direct naar de duivel gaan en dus niet door God berecht worden.
Ik vraag me alleen af of dat verstandig is...
Heb even gekeken en je hebt gelijk.quote:Op donderdag 7 augustus 2008 10:48 schreef Darkwolf het volgende:
[..]
Pardon?
Ik heb in het vorige topic ook meerdere keren pointers geplaatst zonder erom te zeuren wetende en zelfs erkennende dat jij het druk hebt met andre dingen.
Had dan tenminste een heads up gegeven of iets in die trant, want als jij selectief wel op andere mensen blijft posten met soms super lange posts, ja dan voelt dat als "genegeerd" worden.
En dan reageer je eindelijk eens en krijg ik naar mijn hoofd dat je mij nog langer gaat negeren om het zeuren af te leren?
Alsof ik maar moet blij zijn dat je op mijn posts mag reageren en nu straf krijg omdat ik teveel "zeur"?
Behalve respectloos vind ik deze reactie in en in triest met dat grote misselijk makende ego van je.
Maar negeer mij, doe vooral wat jij wilt.
Het is niet dat ik deze topics alleen puur volg voor jouw posts...![]()
De hel is volgens de bijbel een vuur waarvan je in as verandert. Daar heb ik je al bijbelverzen van gegeven.quote:Op donderdag 7 augustus 2008 11:06 schreef ToT het volgende:
Ik dacht dat de hel juist een plek vol vlammen en zwavel en demonen en shit was. Lijkt me niet echt prettig om daar te wonen.
Daarbij lijkt het idee dat iemand echt de eigenaar van mijn ziel zou worden me ook niet echt prettig.
Who cares? Je bent toch al dood.quote:Op donderdag 7 augustus 2008 11:06 schreef ToT het volgende:
Ik dacht dat de hel juist een plek vol vlammen en zwavel en demonen en shit was. Lijkt me niet echt prettig om daar te wonen.
Je zit samen met een duivel in een en dezelfde opgesloten sandbox, wat kan hij je daar maken?quote:Daarbij lijkt het idee dat iemand echt de eigenaar van mijn ziel zou worden me ook niet echt prettig.
Kan je iets meer vertellen over wat er allemaal gebeurde toen je God vond, hoe dat voelde, hoe God zich aan jou openbaarde, etc.?quote:Op woensdag 6 augustus 2008 18:56 schreef Ali_Kannibali het volgende:
Dat verwacht God niet van je. Denk je dat ik van de één op de andere dag zo ben gaan geloven en praten als ik nu doe? Dat kan niet zonder ervaring met God. Ik ben nu 1,5 jaar christen en er is heel veel gebeurd in die tijd. Daardoor is mijn geloof rotsvast geworden, ik wandel letterlijk met God, elke dag. Eerst twijfel je nog, dan denk je 'het kan allemaal nog anders zijn', daarna denk je dat je het pad kwijt aan het raken bent omdat je verandert, dan groeit je geloof meer en meer en uiteindelijk sta je geplant op de rots die Jezus heet. Het is niet hetzelfde als bij new age, daar tast je toch voornamelijk in het duister. Deze God kan jou raken, tegen je spreken, jou naar plaatsen en mensen brengen, wonderen verrichten, heeft alles onder controle. Dat zal Hij je allemaal persoonlijk leren en daar ga je van geloven. Maar dan moet je wel willen dat Hij het je leert, Hij zal zich nooit opdringen.
Ooit wel eens van het concept "Hiernamaals" gehoord?quote:Op donderdag 7 augustus 2008 11:51 schreef Darkwolf het volgende:
[..]
Who cares? Je bent toch al dood.
Wat wilde deze vlammen en die demonen je nog maken dan? Je doden? Dat gaat een beetje lastig...
[..]
Je zit samen met een duivel in een en dezelfde opgesloten sandbox, wat kan hij je daar maken?
Wat heb je te verliezen?
Feitelijk zit je in de zelfde positie als hij: voor eeuwig in de hell.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |