Weer eens of nog steeds?quote:Op woensdag 6 augustus 2008 21:31 schreef MouzurX het volgende:
We moeten weer eens wat raiden
Ik had wel wat blackup kunnen gebruiken in dat KLB iPhone topicquote:Op woensdag 6 augustus 2008 21:31 schreef MouzurX het volgende:
We moeten weer eens wat raiden
Sarah Chalkequote:
Ik prefereer die 3de.quote:
Mensen die anti-iPhone zijnquote:Op woensdag 6 augustus 2008 20:58 schreef slindenau het volgende:
Kut mid-30'ers die iPhone hippies zo nodig moeten verdedigen
En denken dat ze alles zijn he, sukkeltjes.
Windows Mobilequote:Op woensdag 6 augustus 2008 22:01 schreef Sackboy het volgende:
[..]
Mensen die anti-iPhone zijnZielig zeg
Issie weer bezig? Die vent heeft echt niks beters te doen. Je zou toch denken dat ie zijn tijd beter kan besteden aan zijn 3 kinderen, maar nee, hij gaat liever nutteloze discussies aan op het internet. En happen dat ie altijd doet.quote:Op woensdag 6 augustus 2008 21:41 schreef slindenau het volgende:
[..]
omdat die Swets zit te zwetsen
Ik heb medelijden met die kids.quote:Op woensdag 6 augustus 2008 22:08 schreef BobbyB het volgende:
Je zou toch denken dat ie zijn tijd beter kan besteden aan zijn 3 kinderen, maar nee, hij gaat liever nutteloze discussies aan op het internet.
Ik moet nog steeds lachen om het "Gimmicks in KLB" topicquote:Op woensdag 6 augustus 2008 22:08 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Issie weer bezig? Die vent heeft echt niks beters te doen. Je zou toch denken dat ie zijn tijd beter kan besteden aan zijn 3 kinderen, maar nee, hij gaat liever nutteloze discussies aan op het internet. En happen dat ie altijd doet.Als je zin hebt om ff te rellen moet je hem er bij vragen. Gegarandeerd vermaak. Een verwende kleuter die zijn zin niet krijgt is er niks bij.
En deze SC niet te vergeten.quote:Op woensdag 6 augustus 2008 22:14 schreef elfzesendertig het volgende:
Hij heeft zo'n beetje heel dat topic volgepost met zijn kansloze geblaat[/i]
Hihi, heb ik wat beters te doen danquote:Op woensdag 6 augustus 2008 22:16 schreef elfzesendertig het volgende:
[..]
Oh ja: Waarom zit je zo te trollen?
![]()
Zus zo trol blabla trol en zus trol, trollen blabla trolquote:Op woensdag 6 augustus 2008 22:18 schreef Juicyhil het volgende:
[..]
Hihi, heb ik wat beters te doen danIk zit nu te wachten tot de download van Sharepoint klaar is zodat ik hem op m`n server kan installeren.
En om 22:30 uur begint The Office US. Dus nog 10 minuutjes trollen, dan morgenochten op 9 uur weer verder.
Ik ook. Gezien vanaf links als van rechts. Maar de allerrechtse(the Janitor) is ook UBER. Die daarnaast is ook tof.(The todd) en als laatste is turk 1 hippe negert.quote:
Ja, moet je eens op zijn site lezen. Hij heeft zowaar moeite zijn 3e kind in leven te houden (ok, dat schrijft ie zelf en is lichtelijk overdreven...mij hij heeft ze niet echt in bedwang neequote:Op woensdag 6 augustus 2008 22:08 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Issie weer bezig? Die vent heeft echt niks beters te doen. Je zou toch denken dat ie zijn tijd beter kan besteden aan zijn 3 kinderen, maar nee, hij gaat liever nutteloze discussies aan op het internet. En happen dat ie altijd doet.Als je zin hebt om ff te rellen moet je hem er bij vragen. Gegarandeerd vermaak. Een verwende kleuter die zijn zin niet krijgt is er niks bij.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |