Geïnspireerd door mijn wespen topic?quote:Op woensdag 6 augustus 2008 23:40 schreef Paaskonijn het volgende:
[..]
Het was een weps en ik dacht die kill ik. DUs ik pak zoeen glas *pats* glas kapot, weps levend![]()
rekt het niet dan schuurt het welquote:Op woensdag 6 augustus 2008 23:42 schreef afcajos het volgende:
[..]
Nee, we liepen met onze groep een toko binnen en die 2 huppelkutjes liepen met ons mee. Bij de deur lieten ze hun fake id zien![]()
Stiekum wist ik ook wel dat ze 15 wasmaar boeiend, vakantie en je ziet ze toch nooit meer
En dat fake id gebruik ik als verdediging voor de rechter
![]()
quote:
LINKJE?!?!quote:Op woensdag 6 augustus 2008 23:42 schreef afcajos het volgende:
[..]
Geïnspireerd door mijn wespen topic?
quote:
quote:
Sommige dingen moet je gewoon op een bepaalde leeftijd mee stoppen.quote:Op woensdag 6 augustus 2008 23:42 schreef Paaskonijn het volgende:
[..]
Eigenlijk niet nee, maar dat doe ik al mijn hele leven als ik mijn ouders moet geloven. Ook altijd vroeger in restaurants, zo van *pats* glas optafel en dan zo van *klingel* glas kapot
trustequote:
Dankjewel, jij ookquote:
Ik kan er niks aan doenquote:Op woensdag 6 augustus 2008 23:44 schreef The_Terminator het volgende:
[..]
Sommige dingen moet je gewoon op een bepaalde leeftijd mee stoppen.
quote:Op woensdag 6 augustus 2008 23:46 schreef afcajos het volgende:
ff tandjes poetsen en mn piemel wassen, ben ik er zo weer
waarom maak je zo'n poll nu krijg ik trek inquote:Op woensdag 6 augustus 2008 23:48 schreef Sackboy het volgende:
Poll: Het isPatat met pindasaus Patat met satésaus Friet met pindasaus Friet met satésaus
Tussenstand:
[ afbeelding ]
Ook een poll maken? Klik hier
maak dan een topicquote:Op woensdag 6 augustus 2008 23:48 schreef Paaskonijn het volgende:
[..]
Ik kan er niks aan doen![]()
Ik had die weps zo onder dat glas en we moesten gaan, maar die wou ik nog dood maken. Zo het glas een beetje omhoog en dat die er dan onderuit kan kruipen en dan dat glas naar beneden duwen en dat wepsje doormiddendingessen. Alleen die ontsnapte die en was hij boos en deed ik zo heel snel *pats* dat glas erop alleen dat ging toen *klingel* glas in mijner vingers. Allemaal bloedspoor enzo, en nu heb ik verband en dadelijk denken ze nog dat ik emo ben![]()
Ik was bijna dood gek
Dit is eigenlijk een topic waard.
sorryquote:Op woensdag 6 augustus 2008 23:50 schreef gers het volgende:
[..]
waarom maak je zo'n poll nu krijg ik trek in
friet met satesaus
friet met pindasaus
patat met satesaus
patat met pindasaus
en me frituurboer is dicht
Ja maar dan moet ik weer typen en dat is niet heel fijn enzo.quote:Op woensdag 6 augustus 2008 23:51 schreef gers het volgende:
[..]
maak dan een topic![]()
maar je bent gelukkig toch geen emo?
emo's mogen alleen geile minderjarige meisjes zijn
als je zo'n geil gifje post is het je vergevenquote:
quote:Op woensdag 6 augustus 2008 23:52 schreef gers het volgende:
[..]
als je zo'n geil gifje post is het je vergeven
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |