Ik zou denk ik ook boos reageren.... maar dit is natuurlijk allemaal gewoon K*T!! Hebben ze nog gezegd wat dan die risico's kunnen zijn? Wat ontzettende zonde van deze poging....quote:Op woensdag 27 augustus 2008 16:15 schreef prinseszondererwt het volgende:
Grr! Ik zou in jou plaats even heeeel boos worden. Maar daar schiet je niks mee op natuurlijk. Risico's? Hmm...
Nou ja, op naar november en heel erg genieten van je vakantie.
die is uitgesteldquote:Op woensdag 27 augustus 2008 17:11 schreef SilkTie het volgende:
@miss-sly
Met al dat gedoe er tussendoor: hoe is de verhuizing gegaan?
Mij heeft de gyn gezegd dat ik de eerste drie keer 2 clomids per keer moet nemen en ik krijg mijn eerste controle na 6 maand. Niet dat ik het fijn vind of het helemaal snap, maar er wordt dus niet altijd controle uitgevoerd bij het slikken van clomid...quote:Op donderdag 28 augustus 2008 07:42 schreef wilmadonna het volgende:
een paar daagjes niet gekeken en weer zoveel gebeurd hier...
oh miss sly... wat rot zeg!!!!!!!! Toch moet je dit niet zien als een nutteloze poging, je weet nu wel hoe je reageert hierop en dat is goed te weten voor een volgende keer toch?!
maar het is wel balen hoor.... tjonge tjonge...
op eigen houtje clomid slikken... tja... het is wel beter dat je tussendoor een controle krijgt... risico's zijn dat je teveel eitjes rijpt (meerlingen en meer kans op miskramen dan) of dat je grote cyste's ontwikkeld en dan ben je nog verder van huis... of veels te grote follikels... moet je dat weer laten rusten en dat duurt ook weer een tijd.
Maar goed, het is niet leuk.
quote:
He, wat jammer Basimah!quote:Op donderdag 28 augustus 2008 08:54 schreef Basimah het volgende:
Ik heb te grote eierstokken om te beginnen.
Ik sta een weekje in de wacht om mijn rechtereierstok rust te geven.
Mooie gedachte SilkTiequote:Op donderdag 28 augustus 2008 09:28 schreef SilkTie het volgende:
Dan nu weer serieus.
Aan alle dames: ik heb bewondering voor hoe jullie dit allemaal doorstaan.
Gisteravond stak mijn vrouw die spuit weer in haar buik en ik zag aan haar gezicht dat het nu toch wel pijn begint te doen.
En het enige dat wij kerels kunnen doen is kijken, steunen en lief zijn.
Voordat ik haar ten huwelijk vroeg, bedacht ik mij: kan ik haar verzorgen wanneer ze het nodig heeft, kan ik in een hulpeloze situatie toch naast haar staan en steunen? Kortom: letterlijk door dik en dun met haar gaan? Indien uw antwoord ja is, gaan met die banaan. En nu ik dat inderdaad in praktijk moet brengen, sta ik er nog altijd achter.
Dat was mijn filosofische overpeinzing deze morgen ...
Heel veel sterkte allemaal, en natuurlijk ook heel veel succes!
We hopen hier allemaal het beste voor je vriendin!quote:Op donderdag 28 augustus 2008 18:05 schreef miss_sly het volgende:
Mijn vriendinnetje had vanmiddag een controle echo om te kijken of het goed zat enzo. Helaas zag het vruchtje er te klein uitDe gyn had er niet heel veel hoop op dat het een goede zwangerschap is
Er is nog een kleine kans dat het wel goed is, maar dat is echt een kleine kans.
vind het zoo verdrietig
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |