abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  donderdag 28 augustus 2008 @ 19:19:30 #276
15942 Marie79
Trotse mama van...
pi_61200373
Och miss_sly, wat erg zeg voor je vriendin
18-11-2008 Maarten Alexander
pi_61201113
miss sly... oh, wat erg.... dit moet een enorme teleurstelling zijn....
ik hoop toch dat het wondertje in haar buik groter gaat worden... is die kans te klein???
pi_61202555
miss_sly; dubbel bah dus. Sterkte
Mooi he, alles.
pi_61203042
Ow jemig wat sneu.. Sterkte..
♡ Sa fier as de moanne, - en werom ♡
pi_61207043
Dat is wel heel verdrietig
het is echt een pechweek voor jou he

sterkte
pi_61207741
Hé Basimah, een week wachten, balen! Hoe zit dat precies met (te) grote eierstokken? Ik heb er nog nooit van gehoord...

Miss_Sly wat een heftige week!
Wat lief van je zusje dat je eventueel bij haar bevalling mag zijn
En wat afschuwelijk dat het bij je vriendin niet goed lijkt te gaan...is er wel nog een kans dat het toch goed zal blijven gaan?

Silktie, wat een lieve gedachtegang
  vrijdag 29 augustus 2008 @ 08:29:53 #282
3011 E.T.
hormonaal stuiterballetje
pi_61211530
Wat een hoop 'nieuwe' namen hier, als je een tijdje niet geweest bent

Even vluchtig teruggelezen.. miss-sly, bij mij is ook ooit een poging afgebroken omdat er niet genoeg groei was, mij is toen verteld dat bij zo'n langzame groei de kwaliteit van het genetisch materiaal dat in de eicel zit afneemt.

SilkTie, ik vond jouw overpeinzingen heel mooi om te lezen Het was van gelijke strekking als wat Swets in die tijd vaak tegen me zei.

Verder wil ik gewoon iedereen even heel veel sterkte wensen! Het is gewoon waardeloos als je hier post
I can only please one person per day. Today is not your day. Tomorrow isn't looking too good either.
pi_61229911
Mijn eitje is groot genoeg; zondag inseminatie....
Het gekke is, ik voel me down, kan me er op de een of andere manier niet op verheugen.
Nou ja hormonen hé

ET, welke weg hebben jullie afgelegd? En zijn al je zwangerschappen tot stand gebracht middels mmm??

PS ElisaB, wil jij in de OP bij mijn naam de tekst aanpassen?
Redenen MMM: PCOS & Cervixfactor.Zondag 31-08 is de 4e inseminatie mbv Menopur, Metformine & Pregnyl, daarna weer wachtbankje...
  † In Memoriam † vrijdag 29 augustus 2008 @ 20:41:59 #284
3234 Slaapmeisje
Jompels nog es an toe
pi_61230030
* Slaapmeisje komt even snel binnen om Miss_sly een dikke knuffel te geven
We moeten bereid zijn het leven dat we gepland hebben op te geven om het leven te vinden dat op ons wacht.
  vrijdag 29 augustus 2008 @ 21:09:16 #285
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_61230859
ElisaB?
Mis ik iets?
pi_61231318
quote:
Op vrijdag 29 augustus 2008 21:09 schreef Brighteyes het volgende:
ElisaB?
Mis ik iets?
Oops...hormonen hé...
Mijn brein is erdoor aangetast
  vrijdag 29 augustus 2008 @ 21:23:51 #287
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_61231352
Ik zat echt even te kijken.
Iit is de OP aangepast.
  vrijdag 29 augustus 2008 @ 21:46:00 #288
3011 E.T.
pi_61232195
Kinderwens, de eerste twee zwangerschappen zijn mv ICSI tot stand gekomen (Saskia 2x afgebroken poging, 3e poging raak; Tijn tweede poging raak).
Nienke was een wonder der natuur (Toen Tijn 7 maanden was, bleek ik spontaan zwanger.. een toegift )
I can only please one person per day. Today is not your day. Tomorrow isn't looking too good either.
pi_61235644
Thanks BE

Wow ET wat moet dat traject zwaar en spannend geweest zijn joh! En wat bijzonder, Nienke

Waar ik benieuwd naar ben, die afgebroken pogingen, werden die voor de zorgverzekering meegerekend als een poging?
Onze polis vergoed 6 x IUI en 3 x IVF/ICSI. Het wordt de 4e IUI nu en dan ga je toch verder denken..bij de 5e IUI wordt al een traject voor IVF opgestart (info-avond, aanmelding wachtlijst etc).

Oh en nog een vraag...een punctie om eitjes te 'halen' (hoe noem je het?) en een terugplaatsing...hoe gaat dat? Is het pijnlijk?

Enne, je hoeft niet overal op te antwoorden hoor... Ben gewoon erg nieuwsgierig.
  zaterdag 30 augustus 2008 @ 07:06:10 #290
114177 Diaan73
Sinds 31-05-07: Peacewoman!!!
pi_61239679
miss_sly wat een verdrietige week voor jullie. Hele dikke knuffel van mij

Kinderwens heel veel succes zondag!!! En dat de zaadjes de eitjes maar goed opzoeken en samen leuke dingen gaan doen
Make love, not war ☮
  zaterdag 30 augustus 2008 @ 08:23:12 #291
3011 E.T.
pi_61239862
Hoe er met afgebroken pogingen wordt omgegaan, verschilt per ziekenhuis en per zorgverzekeraar. Soms is er een poging bij het afhalen van de medicijnen.. en anderen rekenen pas een poging als er een punctie geweest is.

En ja, een punctie is pijnlijk. Kan er allerlei superlatieven bij halen, maar dat zou niet eerlijk zijn. Het verschilt nog wel per persoon natuurlijk, maar het blijft een rot-onderdeel.
Terugplaatsing voel je niets van. Volgens mij is dat vergelijkbaar met IUI. Een heel dun slangetje de baarmoeder in en dat wordt leeggespoten.

En nieuwsgierig lijkt me niet meer dan normaal als je je in gedachten aan het voorbereiden bent.. dan wil je zo veel mogelijk ervaringsverhalen horen
Ik hoop dat je ze niet nodig hebt
pi_61240295
kinderwens.... toy toy toy zondag!!!!!!!
pi_61242976
tjonge jonge, miss_Sly... wat een ongelooflijke klote tijd heb je gehad, behalve dan het goede nieuws van je zus... Maar het zit je ook ècht niet mee, he? Ik vind het zo rot voor je..!!!! Maar wat ik me afvroeg; waarom ga je nu weer terug naar Clomid? Kun je niet voorstellen te gaan spuiten met Puregon de volgende poging? Misschien dat je daar wel goed op reageert? En wat onwijs stom zeg, dat je niet op eigen houtje Clomid mag gaan gebruiken. Denken ze nou echt dat je ineens 100 eitjes zal krijgen ofzo als het al die tijd ook netjes is verlopen? Ik hoop voor je dat je straks op vakantie niet te lang ongesteld bent in ieder geval.. 't zou je vakantie haast nog verpesten... Probeer er in ieder geval van te genieten en even alle ellende opzij te zetten...

Kinderwens, succes met je inseminatie zondag...!

En Basimah; sterkte met deze nieuwe ronde...

[ Bericht 0% gewijzigd door Jose81 op 31-08-2008 14:50:02 ]
**Life is e@sier with your eyes closed**
pi_61268361
Jose81 : ik weet donderdag pas of ik aan een nieuwe ronde kan gaan beginnen

Ik ben toch wel een beetje in een dipje geloof ik, overheerst door het, dit gaat niet lukken gevoel.
  zondag 31 augustus 2008 @ 18:10:31 #295
10229 SilkTie
Sceptisch optimist
pi_61270525
Zojuist een berichtje gehad: toch een IUI a.s. dinsdag (waarschijnlijk als back-up, we hadden het voor deze maand niet gepland omdat morgen de juiste dag zou zijn en ik dan echt niet kan).

Vanochtend gemeten: eentje van 22 en eentje van 17 en nog een zooitje kleinere die we niet meerekenen. Vanavond feesten (goede vervanging van sexen, klussen e.d. ?) en dan dinsdag dus IUI. We hopen er het beste van.

Die gedachten die ik een paar dagen geleden had neergezet, kwamen in mij op toen we een paar maanden na ons huwelijk op de poli waren om bij haar een gastrale hernia te opereren. Ben je pas getrouwd, overkomt je dat ineens. Ze zat daar als een hulpeloos vrouwtje, nog volledig wazig van de verdoving en eigenlijk moest ik dus alles voor haar doen. Toen ik haar aankleedde, bedacht ik me dat ineens.
Het was in ieder geval een goede oefening voor de keizersnedes die volgden ...
We will have peace with the Arabs when they love their children more than they hate us. (Golda Meir)
  zondag 31 augustus 2008 @ 18:13:50 #296
10229 SilkTie
Sceptisch optimist
pi_61270591
quote:
Op donderdag 28 augustus 2008 18:05 schreef miss_sly het volgende:
Mijn vriendinnetje had vanmiddag een controle echo om te kijken of het goed zat enzo. Helaas zag het vruchtje er te klein uit De gyn had er niet heel veel hoop op dat het een goede zwangerschap is Er is nog een kleine kans dat het wel goed is, maar dat is echt een kleine kans.

vind het zoo verdrietig
We hopen hier allemaal het beste voor je vriendin!
'Positive vibes' van Fok! naar je vriendin ... hup!
We will have peace with the Arabs when they love their children more than they hate us. (Golda Meir)
  Moderator maandag 1 september 2008 @ 08:13:32 #297
5428 crew  miss_sly
pi_61283888
Kinderwens, de inseminatie is weer achter de rug Succes met de wachtweken en hopelijk straks door naar het andere topic!

Basimah, wat rot zeg, wachten tot donderdag. Ik hoop dat het er dan goed genoeg uitziet om aan de nieuwe ronde te beginnen.

SilkTie, morgen dus de IUI. Fijn dat het toch nog goed verloopt en de IUI een dag later kan, zodat het voor jou ook uitkomt!

ET, dat van het genetisch materiaal bij langzame groei wist ik niet. Ze hebben zoiets ook helemaal niet gezegd, terwijl ik er wel naar gevraagd heb.

Nou, hier gaat alles zijn gangetje. Het was even afkicken van de spuit zetten, het voelde gewoon leeg de eerste dag Verder maar afwachten of ik ongesteld word ofzo, en intussen lekker bezig met het nieuwe huis, verhuizen, wat verjaardagen, familieweekend en een vakantie. Even geen polonaise aan mijn lijf is misschien ook wel lekker

Ow ja, met mijn zusje gaat het goed, met mijn vriendin vooralsnog ook. Geen bloeding enzo, maar wel erg gespannen. Vandaag krijgt ze de uitslag van de bloedtest van donderdag, en vrijdag een nieuwe afspraak. Ik blijf hopen dat het wel goed gaat.
And the young, they can lose hope cause they can't see beyond today,. ..
The wisdom that the old can't give away
pi_61287075
Ik mag vanmiddag om 1 uur naar het ziekenhuis. Ben nu nog niet ongesteld, dus ik word wat pissig.. Dat zelfs dit niet volgens het boekje kan.

(Gister is een vriend van ons omgekomen met zn motor. Dus we hebben zowiso nu een klote week...)
pi_61291444
Het zaad van mn vriend was prima. Er is weer bloed afgetapt en morgen belt ze me op voor de uitslag.
pi_61292657
Vlinder Sterkte wat een ontzettende moeilijke tijd maak je door
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')