Het is toch ongelofelijk hoe jij steeds bezig bent, man. Ik kan er gewoon niet bij. Iedere keer wanneer je in een hoek wordt gedreven en eigenlijk geen kant meer op kunt, dan pieker je er niet over om je ongelijk toe te geven. Nee hoor, dat is niet in lijn met het ego van meneer. Dan gaat meneer heel flauw doen, bijvoorbeeld een sarcastische opmerking maken, mensen voor dom uitschelden of hardlopen.quote:
Het spijt me dat ik naast Fok! nog een leven heb en ik lekker in de zon hardlopen belangrijker vind dan jouw getroll dat alleen maar bedoelt is om het feit te verbloemen dat je een half topic lang de discussie niet begrepen hebt.quote:Op woensdag 6 augustus 2008 14:28 schreef servus_universitas het volgende:
[..]
Het is toch ongelofelijk hoe jij steeds bezig bent, man. Ik kan er gewoon niet bij. Iedere keer wanneer je in een hoek wordt gedreven en eigenlijk geen kant meer op kunt, dan pieker je er niet over om je ongelijk toe te geven. Nee hoor, dat is niet in lijn met het ego van meneer. Dan gaat meneer heel flauw doen, bijvoorbeeld een sarcastische opmerking maken, mensen voor dom uitschelden of hardlopen.
Wat heeft het er mee te maken dat je een leven naast Fok! hebt. Wat wil je daar nu weer mee bewijzen? Ik zeg toch helemaal niet dat je dat niet hebt? Het ging om de manier waarop je vertrok, je noemde mij dom en rende weg, letterlijkquote:Op woensdag 6 augustus 2008 14:32 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Het spijt me dat ik naast Fok! nog een leven heb en ik lekker in de zon hardlopen belangrijker vind dan jouw getroll dat alleen maar bedoelt is om het feit te verbloemen dat je een half topic lang de discussie niet begrepen hebt.
Succes ermee, ik ben weg hier. Wat een topicquote:
Ah, we zijn er.quote:Op woensdag 6 augustus 2008 14:21 schreef Papierversnipperaar het volgende:
Als je dat laatste onder het kopje "moraal" wilt plaatsen ga je je gang maar maar ik vind het duidelijk van een andere orde dan "Ik vertel jou dat je je aan mijn moraal moet houden"
quote:Op woensdag 6 augustus 2008 14:41 schreef servus_universitas het volgende:
[..]
Wat heeft het er mee te maken dat je een leven naast Fok! hebt. Wat wil je daar nu weer mee bewijzen? Ik zeg toch helemaal niet dat je dat niet hebt? Het ging om de manier waarop je vertrok, je noemde mij dom en rende weg, letterlijk. Dat is in mijn beleving erg onbeschoft. Niet dat ik er wakker van lig, maar ik wil je die moraal graag even meegeven
.
Omdat ik niet iedere debiel die halverwege aanhaakt ga trakteren op nog eens hetzelfde verhaal als ze daar van die handige linkjes voor hebben uitgevonden.quote:
Ik begin steeds meer het gevoel te krijgen dat je werkelijk niet spoort. Ook dat hele verhaal over dat ik het topic niet begrijp. Je weigert om het in een zin of twee mij even uit te leggen en verwijst mij naar het begin van de discussie. Waarom? Om erachter te komen dat ik weer tot dezelfde conclusie geraak?
Begin lekker zelf een topicquote:
Succes ermee, ik ben weg hier. Wat een topic.
Helemaal niet, mafkees. Je hoeft mij niet te vermaken. Maar ik verwacht wel dat je mij met respect behandelt. Doe je dat niet, dan is dat jouw keuze, ik lig er niet wakker van, maar verwacht dan niet dat ik je nog serieus neem. Je vertoont het klassieke gedrag van een verongelijkt kind. Je krijgt je zin niet en je begint te huilen of met modder te gooien.quote:Op woensdag 6 augustus 2008 14:53 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Welkom op Fok!. Jij denkt dat ik hier exclusief ben ter uwer vermaak?
Ter informatie: ik was al in dat topic actief ver voordat jij die bewuste post had geplaatst waar alles mee begonnen isquote:Op woensdag 6 augustus 2008 14:53 schreef Papierversnipperaar het volgende:
Omdat ik niet iedere debiel die halverwege aanhaakt ga trakteren op nog eens hetzelfde verhaal als ze daar van die handige linkjes voor hebben uitgevonden.
Hmmm, waarover zal ik eens een topic openen? Over volwassenen die als verongelijkte kinderen reageren wanneer dingen niet gaan zoals ze willen?quote:Op woensdag 6 augustus 2008 14:53 schreef Papierversnipperaar het volgende:
Begin lekker zelf een topic
Behalve dan dat ik zo min mogelijk wil beoordelen of iets goed of slecht is. Ik wil dat aan het individu overlaten.quote:Op woensdag 6 augustus 2008 14:45 schreef Pool het volgende:
[..]
Ah, we zijn er.![]()
Als je streeft naar een wereld met zoveel mogelijk geluk voor zoveel mogelijk mensen, dan ben je een utilist. Dan hanteer je dus net zo goed een normatief, moreel kader als mensen die een deontologisch kader hanteren, waarin ze handelingen en regels direct beoordelen op goed- of slechtheid.
Maar ik hanteer zo min mogelijk "ik vind dat"omdat het niet mijn doel is om dingen te vinden. het is mijn doel om juist zo min mogelijk te vinden zodat iedereen zo veel mogelijk zijn eigen keuzes kan maken.quote:
Jij bedrijft gevolgenethiek, die mensen bedrijven beginselenethiek of deugdenethiek. Maar het is allemaal gewoon ethiek (om samenvattend in te lezen: http://nl.wikipedia.org/wiki/Gevolgenethiek ).
En ja, als gevolgenethicus heb je meer objectieve data nodig, omdat je continu zal moeten inschatten wat ergens de gevolgen van zijn. Dat heeft een beginselenethicus minder nodig. Maar in beide gevallen hanteer je gewoon moraal en "ik vind dat".
Een naam topic!quote:Op woensdag 6 augustus 2008 14:58 schreef servus_universitas het volgende:
Hmmm, waarover zal ik eens een topic openen? Over volwassenen die als verongelijkte kinderen reageren wanneer dingen niet gaan zoals ze willen?
Ik heb liever dat je reageert op die twee andere stukken uit die post van mij. Of naderen die de waarheid weer te dicht, waardoor je niet weet hoe je je eruit moet redden? Je bent zo doorzichtigquote:
Open dat topic maar, kunnen we daar verder rellen. Blijven we hier lekker on-topic, ok?quote:Op woensdag 6 augustus 2008 15:04 schreef servus_universitas het volgende:
[..]
Ik heb liever dat je reageert op die twee andere stukken uit die post van mij. Of naderen die de waarheid weer te dicht, waardoor je niet weet hoe je je eruit moet redden? Je bent zo doorzichtig.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Free Assange! Hack the Planet
[b]Op dinsdag 6 januari 2009 19:59 schreef Papierversnipperaar het volgende:[/b]
De gevolgen van de argumenten van de anti-rook maffia
quote:Op woensdag 6 augustus 2008 15:10 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Open dat topic maar, kunnen we daar verder rellen. Blijven we hier lekker on-topic, ok?Jij bent de rel begonnen, Papierversnipperaar. Je draait voortdurend de zaken om. Je blijft maar aan het draaikonten. Is dat misschien de sport ook?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Moet ik het voor je doen?quote:Op woensdag 6 augustus 2008 15:19 schreef servus_universitas het volgende:
[..]
Jij bent de rel begonnen, Papierversnipperaar. Je draait voortdurend de zaken om. Je blijft maar aan het draaikonten. Is dat misschien de sport ook?
Ga je gangquote:Op woensdag 6 augustus 2008 15:26 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Moet ik het voor je doen?
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |