Die is of op vakantie, of weer aan het genieten van een verplichte periode zonder fok.quote:
Staatsgevaarlijk? Wat heeft hij tijdens zijn periode in de Tweede Kamer dan voor 'staatsgevaarlijke' dingen gedaan? De Minister-President bijna vermoord of met een wapen lopen zwaaien ofzo?quote:Op woensdag 6 augustus 2008 19:57 schreef Martijn_77 het volgende:
SCH blijft maar janken over dat embargo. Volgens mij omdat hij niet kan ontkennen wat voor hypocriet staatsgevaarlijk persoon Duyvendak is.
Ik heb het hem gevraagd en hij ontkende alles...quote:Op woensdag 6 augustus 2008 19:58 schreef Yildiz het volgende:
Wat heeft hij tijdens zijn periode in de Tweede Kamer dan voor 'staatsgevaarlijke' dingen gedaan?
Drie weken geheel verzorgd naar een Kolchoz in Kalmukkië.quote:Op woensdag 6 augustus 2008 19:58 schreef DS4 het volgende:
vakantie,
Is de PVV links dan?quote:Op woensdag 6 augustus 2008 20:31 schreef Scaurus het volgende:
Ik kan het toch niet laten om deze verloedering toch als iets typisch links te zien. Over het algemeen geven links-radicalen (anarchisten, marxisten, etc.) weinig om wet en gezag.
of vrij vertaald stel Duyvenkot zou een moord gepleegd hebben..:quote:Op woensdag 6 augustus 2008 20:17 schreef FreedonNadd het volgende:
Ook weer een fijne van mevrouw Halsema:
GroenLinks-leider Femke Halsema wijst er op dat Duyvendak in zijn boek verantwoording aflegt over de acties van weleer. "Ik heb hem daartoe aangemoedigd en vind dat het van groot belang is dat politici openheid betrachten over hun maatschappelijke activiteiten in het verleden en het maatschappelijke debat daarover niet schuwen."
Je zei is, niet was.quote:Op woensdag 6 augustus 2008 20:43 schreef Martijn_77 het volgende:
Ik noem Duyvendak staatsgevaarlijk omdat het stellen van plannen voor een kerncentrale toendertijd (koude oorlog) staatsgevaarlijk te noemen was
Ja, ik vind het embargo belangrijk. Gek zegquote:Op woensdag 6 augustus 2008 19:57 schreef Martijn_77 het volgende:
SCH blijft maar janken over dat embargo. Volgens mij omdat hij niet kan ontkennen wat voor hypocriet staatsgevaarlijk persoon Duyvendak is.
Dat is een persbericht, lulhannesquote:Op woensdag 6 augustus 2008 17:45 schreef Martijn_77 het volgende:
[..]
Ik heb het nergens over een pers bericht maar over info die in een publieke uitnodiging staat![]()
Was dat ook die ene die vond dat het antecedentenonderzoek enorm gefaald had?quote:Op woensdag 6 augustus 2008 20:45 schreef SCH het volgende:
[..] op de radio een enorm bozige VVD-mevrouw die het allemaal maar een 'sgande' [..]
Hé, dan had die knuffelcrimineel van jou geen tendentieus persbericht op straat moeten gooien, al dan niet onder embargo. Niet zo gewetensvol-links gaan meuten hè, laten we de dingen wel in perspectief zien.quote:Op woensdag 6 augustus 2008 20:52 schreef SCH het volgende:
Het is jammer dat het voorbarig naar buiten komt en dat er weer een hyperige rel ontstaat voordat we weten wat er nou echt staat. Zo gaat dat tegenwoordig helaas steeds vaker.
Daarmee we bedoelen uiteraard niet het linkse perspectief. Dan zou het blijkbaar opeens toegestaan zijn voor het groter goed. Sowieso zijn de commentaren van SCH opvallend veel milder als het over iemand uit de linkse hoek gaat. Blijkbaar is het dan minder erg want he, hij is toch maar mooi even links!quote:Op woensdag 6 augustus 2008 21:04 schreef Ringo het volgende:
Laten we de dingen wel in perspectief zien.
Als het allemaal waar is wel ja.quote:Op woensdag 6 augustus 2008 20:43 schreef Martijn_77 het volgende:
Ik noem Duyvendak staatsgevaarlijk omdat het stellen van plannen voor een kerncentrale toendertijd (koude oorlog) staatsgevaarlijk te noemen was
Of het paleis van Castro op knappen op Cubaquote:Op woensdag 6 augustus 2008 20:34 schreef Xenomaniac het volgende:
Drie weken geheel verzorgd naar een Kolchoz in Kalmukkië.
Ik zeg idd is want ik weet niet wat ie nog meer verbergt. Wie weet wat ie nog meer niet op gebiecht heeft. Zijn geloofwaardigheid is echt tot het nulpunt gezakt.quote:
Nee als links figuur ten tijden van de koude oorlog plannen voor kerncentrales stellen en aanslagen plegen samen met de RARA is niet staatsgevaarlijk te noemen hequote:Op woensdag 6 augustus 2008 20:45 schreef SCH het volgende:
En ik vind Duyvendak niet staatsgevaarlijk nee. Hoezo dan?
Dat kan SCH niet want wat links doet is goed. Als het een rechtse politicus was geweest dan was het voor SCH fuck het embargo geweest en had hij vooraan gestaan om hem te veroordelen. Maar nu hij van links is gaat het allemaal onder de mantel der liefde en wordt het bedekt als het aan hem ligt.quote:Op woensdag 6 augustus 2008 21:04 schreef Ringo het volgende:
Hé, dan had die knuffelcrimineel van jou geen tendentieus persbericht op straat moeten gooien, al dan niet onder embargo. Niet zo gewetensvol-links gaan meuten hè, laten we de dingen wel in perspectief zien.
Hij is ook veroordeeld en heeft een strafblad........quote:Op woensdag 6 augustus 2008 21:26 schreef yyentle het volgende:
Als het allemaal waar is wel ja.
En als het allemaal waar is, had hij er toen mee moeten komen, niet nu.
Nee, nooit fuck het embargo. Dat is cruciaal. Je gaat ook weer eens niet op het punt in, zoals de meesten hier niet.quote:Op woensdag 6 augustus 2008 21:32 schreef Martijn_77 het volgende:
Als het een rechtse politicus was geweest dan was het voor SCH fuck het embargo geweest en had hij vooraan gestaan om hem te veroordelen. Maar nu hij van links is gaat het allemaal onder de mantel der liefde en wordt het bedekt als het aan hem ligt.
Je maakt de gigantische, verschrikkelijke fout die -helaas- meerdere maken.quote:Op woensdag 6 augustus 2008 21:32 schreef Martijn_77 het volgende:
[..]
Ik zeg idd is want ik weet niet wat ie nog meer verbergt. Wie weet wat ie nog meer niet op gebiecht heeft. Zijn geloofwaardigheid is echt tot het nulpunt gezakt.
[..]
Hij is ook veroordeeld en heeft een strafblad........
Ik weet niet waar je vandaan haalt dat hij aanslagen gepleegd zou hebben..quote:[..] Nee als links figuur ten tijden van de koude oorlog plannen voor kerncentrales stellen en aanslagen plegen samen met de RARA is niet staatsgevaarlijk te noemen he[..]
Als hij toen gesnapt was, was hij door een militaire rechtbank ter dood veroordeeld. Het was GVD (koude) oorlog.quote:Op woensdag 6 augustus 2008 20:43 schreef Martijn_77 het volgende:
Typisch Groen-Links. Ons seurt mansen versus rechts tuig.quote:Op woensdag 6 augustus 2008 21:57 schreef Ziggenmufter het volgende:
GroenLinks blijft die schoft nog steeds steunen. Wel altijd anderen de maat nemen wat betreft moraal ....
quote:Op woensdag 6 augustus 2008 21:59 schreef Ziggenmufter het volgende:
[..]
Als hij toen gesnapt was, was hij door een militaire rechtbank ter dood veroordeeld. Het was GVD (koude) oorlog.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |