Ik dacht ik doe het even voor de netheidquote:Op dinsdag 5 augustus 2008 14:40 schreef supertard het volgende:
Ja die jeffrey is wel erg slecht uitgeveegt, dat kan je zelfs nog lezen zonder extra photoshop filters.
hoe kom je eraan?quote:Op dinsdag 5 augustus 2008 14:38 schreef Ascendancy het volgende:
[ afbeelding ]
Ik heb een pauper in mijn msn-lijst die het cool vind dat ie een uitkering krijgt
Ik geloof niet dat ik de suggestie wek er trots op te zijnquote:
Ts heeft dan wel heel veel vrienden, als zijn hele msn lijst tot "vrienden" behoordquote:Op dinsdag 5 augustus 2008 14:46 schreef behangplakker het volgende:
TS heeft uitkeringsvrienden
Och, ik heb lang genoeg gewerkt om een WW-uitkering te vangen die meeste Fokkertjes nog niet eens als loon krijgenquote:Op dinsdag 5 augustus 2008 14:48 schreef servus_universitas het volgende:
Dat is toch ook 'cool'? Niet hoeven werken en iedere ochtend tot 11:00 uur in je nest blijven liggen, terwijl anderen hard werken en jou van je inkomen voorzien? Die gast heeft het goed bekeken
.
Doe jij eens vakantiewerk zoeken ipv op je luie kloten wat te zitten fokken...quote:Op dinsdag 5 augustus 2008 14:55 schreef Lyzio het volgende:
Eerst een topic over mensen die met hun shoarmareet tot 3 uur 'smiddags in bed blijven ruften en dan eentje over uitkeringen.
GA 'N BEHOORLIJKE BAAN ZOEKEN MAN!
Doe die computer gvd eens uit en ga naar het CWI ipv mijn geld aan stroom te spenderen. Pauperquote:Op dinsdag 5 augustus 2008 14:48 schreef TheYoung1 het volgende:
Ik heb ook een uitkering!! Mag ik je msn?
Hey lullo! Jouw geld?!?!quote:Op dinsdag 5 augustus 2008 15:25 schreef pisnicht het volgende:
[..]
Doe die computer gvd eens uit en ga naar het CWI ipv mijn geld aan stroom te spenderen. Pauper
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |