je woont in Bavel? Kheb anders wel diverse connecties daarzoquote:Op dinsdag 5 augustus 2008 14:34 schreef zovty het volgende:
Hahahahhahaha, in Bavel wordt je zo hard gepwnd als je daar als buitenlander (=alles buiten bavel) iets te eten besteld.
Ze moesten eerst nog even snot door de uitjes roeren, vandaar dat het zo lange duurde.
Heeft 't gesmaakt?
Ja het is toch wat met friet/patat. De ene krijgt ketchup i.pv. curry en bij de ander is de oorlog weer niet goed! Het is toch niet meer normaal.quote:Op dinsdag 5 augustus 2008 14:38 schreef Sideshowbobbie het volgende:
gvd weer een friet topic![]()
Het is PATAT!
Ja het is echt erg hoe druk wij ons maken over ons patatje/fietje terwijl er in de arme landen mensen dood gaan van de hongerquote:
Connecties hebben we allemaal.quote:Op dinsdag 5 augustus 2008 14:37 schreef Amokzaaier het volgende:
[..]
je woont in Bavel? Kheb anders wel diverse connecties daarzo
"Connecties" wat een term. Ik heb via het www connecties met bijna iedereen!!quote:
Die patat krijg je los in je jaszak gekieperd ofzo?quote:Op dinsdag 5 augustus 2008 14:46 schreef Skv het volgende:
In Friesland geven ze me nooit uitjes. Alleen twee bakjes
Eentje met pindasaus en eentje met mayo. En patat natuurlijk. Stel paupers.
Bij ons in de frietkraam zitten sinds kort chinezen. Als je bij hun vraagt om een patatje oorlog beginnen ze zenuwachtig tegen elkaar te praten in een vreemde taal.quote:Op dinsdag 5 augustus 2008 14:47 schreef Karina het volgende:
Je moet ook vragen om een PATATJE oorlog, logisch dat je het verkeerde kreeg.
Ze vragen zich natuurlijk af wie er de pindasaus uitpoept.quote:Op dinsdag 5 augustus 2008 14:49 schreef Bartleunen het volgende:
[..]
Bij ons in de frietkraam zitten sinds kort chinezen. Als je bij hun vraagt om een patatje oorlog beginnen ze zenuwachtig tegen elkaar te praten in een vreemde taal.
Heej: Lief zijn loont!!quote:Op dinsdag 5 augustus 2008 14:51 schreef TheYoung1 het volgende:
Mennnnn. Ik krijg zo de kots van die patat/friet-topics dat je hele familie d'rin kan verzuipen![]()
Doe eens stikken in een bitterbal ofzo, paupert.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |