Wat is een wekkenquote:Op dinsdag 5 augustus 2008 14:16 schreef F04 het volgende:
Ik had mezelf voorgenomen om een uur of 10 al wakker te zijn, slaap ik weer gewoon door mijn wekken heen. Ben pas wakker sinds 14.00.![]()
![]()
Zo is het maar net! Misschien heeft hij vakantie dan is het nog te begrijpen maar tot 2/3 uur uitslapenquote:
Zo, dat zijn harde uitspraken!quote:Op dinsdag 5 augustus 2008 14:29 schreef Lyzio het volgende:
Mensen die tot 2/3 uur in de middag uitslapen mogen van mij voor altijd blijven doorslapen zonder hartslag.
's winters vast niet... als je lekker onder je dekbedje tegen je hele lieve moppie aan kan kruipenquote:Op dinsdag 5 augustus 2008 14:20 schreef ColtZ40 het volgende:
Hoe krijg je het voor elkaar?10 uur is bij mij echt de max ook al ga ik pas om 6 uur naar bed.
Pas maar op dadelijk blijf je doorslapen zonder hartslag!quote:Op dinsdag 5 augustus 2008 14:30 schreef supertard het volgende:
ik ben al 10min wakker, zo ff douchen.
Wat voor een krijg je?quote:Op dinsdag 5 augustus 2008 14:33 schreef -_Guitarist_- het volgende:
Ik wou ook niet te laat uit bed, nu moet ik tot morgen wachten op mijn nieuwe videokaart
Er moet met harde hand geregeerd worden!quote:
ik gok op een 4850-4870?quote:Op dinsdag 5 augustus 2008 14:33 schreef -_Guitarist_- het volgende:
Ik wou ook niet te laat uit bed, nu moet ik tot morgen wachten op mijn nieuwe videokaart
Zo is het maar net en zo niet dan toch!quote:Op dinsdag 5 augustus 2008 14:38 schreef Lyzio het volgende:
[..]
Er moet met harde hand geregeerd worden!
Ben jaloersquote:Op dinsdag 5 augustus 2008 14:51 schreef supertard het volgende:
*gaaap misschien duik ik er zo nog wel ff in
Wat dan, ik hoef pas om 18.30 te werkenquote:
Omdat ik aan het werk benquote:Op dinsdag 5 augustus 2008 14:53 schreef supertard het volgende:
[..]
Wat dan, ik hoef pas om 18.30 te werken.
Waarom kan jij er niet weer induiken, of gewoon met je laptop in je bed FOK!en?
Sommige beroepen spelen zich veelal in bed af. Ik probeer hier verder niets mee te suggereren.quote:
Werk? Laat je baas het aantal post op fok maar niet zienquote:
Zal het niet doenquote:Op dinsdag 5 augustus 2008 14:58 schreef Bartleunen het volgende:
[..]
Werk? Laat je baas het aantal post op fok maar niet zien
Tegenwoordig kunnen werkgevers het internetverkeer monitoren. Pas hiermee op!quote:
Jij bent dus niet aan het werkquote:Op dinsdag 5 augustus 2008 15:09 schreef Bartleunen het volgende:
[..]
Tegenwoordig kunnen werkgevers het internetverkeer monitoren. Pas hiermee op!
Ik wist wel dat een Guitarist niet zo dom was om nu nog een overpriced nvidia kaart te halenquote:
Veldhoven Zeelst?quote:Op dinsdag 5 augustus 2008 15:14 schreef Bartleunen het volgende:
[..]
Nee ik heb vakantie het is kermis hier
Nee Venray maar ook hier is het niets anders als biertjes drinkenquote:Op dinsdag 5 augustus 2008 15:15 schreef ColtZ40 het volgende:
[..]
Veldhoven Zeelst?Dat is gewoon plakgas zuipen.
Dus je kunt gezellig biertjes drinken maar je zit te Fokkenquote:Op dinsdag 5 augustus 2008 15:16 schreef Bartleunen het volgende:
[..]
Nee Venray maar ook hier is het niets anders als biertjes drinken
Nee we beginnen pas om 8 uur vannavond de rest van de dag doen we rustenquote:Op dinsdag 5 augustus 2008 15:19 schreef -moppie- het volgende:
[..]
Dus je kunt gezellig biertjes drinken maar je zit te Fokken
Wel echt gezellig voor je medemens als je de hele dag zit te Fokkenquote:Op dinsdag 5 augustus 2008 15:34 schreef Bartleunen het volgende:
[..]
Nee we beginnen pas om 8 uur vannavond de rest van de dag doen we rusten
Nou toevallig ben ik nu flink bezig maar normaal zit ik nooit op fok.quote:Op dinsdag 5 augustus 2008 15:37 schreef -moppie- het volgende:
[..]
Wel echt gezellig voor je medemens als je de hele dag zit te Fokken
Gezellig hier he.....quote:Op dinsdag 5 augustus 2008 15:38 schreef Bartleunen het volgende:
[..]
Nou toevallig ben ik nu flink bezig maar normaal zit ik nooit op fok.
Haha. Op een of andere manier kan ik niet meer stoppen met postenquote:
Waar zit jij dan?quote:Op dinsdag 5 augustus 2008 15:43 schreef rene29 het volgende:
Gebeurt me regelmatig.....
Maar dat heeft meer met t tijdsverschil te maken.
Zit ik hier te chatten met vrienden of familie tot middernacht in nederland....
Is t hier alweer 6 uur 's ochtends....
Blijft lastig
oh oh..... kijk uit, straks ben je verslaafdquote:Op dinsdag 5 augustus 2008 15:40 schreef Bartleunen het volgende:
[..]
Haha. Op een of andere manier kan ik niet meer stoppen met posten
Tja wat voor werk doe jij eigenlijk zodat je toch op fok bezig kan zijn?quote:Op dinsdag 5 augustus 2008 15:46 schreef -moppie- het volgende:
[..]
oh oh..... kijk uit, straks ben je verslaafd
tis vakantieperiode he....quote:Op dinsdag 5 augustus 2008 15:47 schreef Bartleunen het volgende:
[..]
Tja wat voor werk doe jij eigenlijk zodat je toch op fok bezig kan zijn?
Geen idee, ben sowieso altijd voor 09.00 wakker. Iets met bioritme denk ik.quote:
Ah kijk dat verklaart een hoopquote:Op dinsdag 5 augustus 2008 15:48 schreef -moppie- het volgende:
[..]
tis vakantieperiode he....
ben secretaresse
En de 4850 krijgt goede recensiesquote:Op dinsdag 5 augustus 2008 15:13 schreef supertard het volgende:
[..]
Ik wist wel dat een Guitarist niet zo dom was om nu nog een overpriced nvidia kaart te halen.
Ben jij een echte gaymert omdat je een nieuwe videokaart koopt?quote:Op dinsdag 5 augustus 2008 16:15 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
En de 4850 krijgt goede recensies
Nee, m'n oude gaat dood, en hier kan ik nog even mee verderquote:Op dinsdag 5 augustus 2008 16:27 schreef Bartleunen het volgende:
[..]
Ben jij een echte gaymert omdat je een nieuwe videokaart koopt?
Ok zul je nu weer alle games voluit kunnen spelen met je nieuwe kaart!quote:
Nouja, ik speel af en toe Crysis en CoD4, maar verder niet zoveelquote:Op dinsdag 5 augustus 2008 16:37 schreef Bartleunen het volgende:
[..]
Ok zul je nu weer alle games voluit kunnen spelen met je nieuwe kaart!
Inderdaad, en die loopt opzich goed, maar je merkt wel dat deze kaart het niet goed trekt.quote:Op dinsdag 5 augustus 2008 16:39 schreef Bartleunen het volgende:
is al genoeg. Crysis is wel grafish een mooi ding.
Ik bedoel met de 1850quote:Op dinsdag 5 augustus 2008 16:41 schreef Bartleunen het volgende:
Nee op ultra high zal hij het niet goed doen.
Ooh, dat boeit me niet zo hoor, ik vind gewoon High wel genoegquote:Op dinsdag 5 augustus 2008 16:43 schreef Bartleunen het volgende:
Ja als je zo naar de benchmarks kijkt trekt de 4850 het ook niet op ultra high met een hoge resolutie.
Ook al heb je 3x een GTX 280 in triple-sli krijg je alsnog maar 30fps met alles op zn hoogst (en AA, AF etc).quote:Op dinsdag 5 augustus 2008 16:50 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Ooh, dat boeit me niet zo hoor, ik vind gewoon High wel genoeg
Dan ben je vast een lekkere stoot, want het vermogen om te spellen is je vreemd. Toch een vereiste als secretaresse.quote:Op dinsdag 5 augustus 2008 15:48 schreef -moppie- het volgende:
[..]
tis vakantieperiode he....
ben secretaresse
Op het kantoor waar ik werk stellen ze hele andere eisen hoorquote:Op dinsdag 5 augustus 2008 17:10 schreef Lyzio het volgende:
[..]
Dan ben je vast een lekkere stoot, want het vermogen om te spellen is je vreemd. Toch een vereiste als secretaresse.
Lol dan moet je het andere topic eens in de gate houden. Ze speelt onder het bureau!quote:Op dinsdag 5 augustus 2008 17:10 schreef Lyzio het volgende:
[..]
Dan ben je vast een lekkere stoot, want het vermogen om te spellen is je vreemd. Toch een vereiste als secretaresse.
Ik ben geïnteresseerd...quote:Op dinsdag 5 augustus 2008 17:11 schreef -moppie- het volgende:
[..]
Op het kantoor waar ik werk stellen ze hele andere eisen hoor
Lol volgens mij is zij dat wel op haar foto van die paaldanserquote:
Ja dat ook maar ook waar je werktquote:
Dat gaat helaas niet inderdaad!quote:Op dinsdag 5 augustus 2008 17:15 schreef Bartleunen het volgende:
[..]
Ja dat ook maar ook waar je werktMaar dat kun je natuurlijk niet zeggen want dan komt de baas er acher!
Een secretaresse die geen taalvaardigheid nodig heeft.quote:Op dinsdag 5 augustus 2008 17:18 schreef -moppie- het volgende:
[..]
Dat gaat helaas niet inderdaad!
Maar dat maakt toch ook niet zoveel uit?!
Thanksquote:Op dinsdag 5 augustus 2008 17:34 schreef -moppie- het volgende:
Ik ben 'klaar' voor vandaag!
Veel plezier op de kermis Bartleunen!
Je bent juist een loser als je tot 14 uur in bed blijft liggen. Beetje jammer van je dag.quote:Op dinsdag 5 augustus 2008 17:36 schreef TC03 het volgende:
Sorry hoor, maar je bent echt een loser als je in de vakantie voor 14 uur wakker bent.
Eens. In de vakantie is de tijd dat je centen kunt verdienen. Niet de hele vakantie, maar toch een beetje. Uitvreters!!quote:Op dinsdag 5 augustus 2008 17:44 schreef ColtZ40 het volgende:
[..]
Je bent juist een loser als je tot 14 uur in bed blijft liggen. Beetje jammer van je dag.
En anders jammer van je nacht...quote:Op dinsdag 5 augustus 2008 17:44 schreef ColtZ40 het volgende:
[..]
Je bent juist een loser als je tot 14 uur in bed blijft liggen. Beetje jammer van je dag.
Je hebt geen eigen huis en geen hobby's?quote:Op dinsdag 5 augustus 2008 21:30 schreef NoBody122 het volgende:
[..]
En anders jammer van je nacht...
En nu?
's nachts is er ook stroom (dus licht) en er zijn genoeg hobbies die niet persé overdag beoefend hoeven te wordenquote:Op dinsdag 5 augustus 2008 21:36 schreef ColtZ40 het volgende:
[..]
Je hebt geen eigen huis en geen hobby's?
Denk dat jij gewoon een echt nachtmens bent!quote:Op dinsdag 5 augustus 2008 21:40 schreef NoBody122 het volgende:
[..]
's nachts is er ook stroom (dus licht) en er zijn genoeg hobbies die niet persé overdag beoefend hoeven te worden
Als je overdag niets hoeft te doen, kun je dus net zo goed slapen als dat zo uitkomt
quote:Op woensdag 6 augustus 2008 11:49 schreef Bartleunen het volgende:
[..]
Denk dat jij gewoon een echt nachtmens bent!
Met dit mooie weerquote:Op woensdag 6 augustus 2008 16:10 schreef Neo-Mullen het volgende:
Lol, hier was t ook 14:10Heeeeeeeeeeeeerlijk
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |