Tja wat voor werk doe jij eigenlijk zodat je toch op fok bezig kan zijn?quote:Op dinsdag 5 augustus 2008 15:46 schreef -moppie- het volgende:
[..]
oh oh..... kijk uit, straks ben je verslaafd
tis vakantieperiode he....quote:Op dinsdag 5 augustus 2008 15:47 schreef Bartleunen het volgende:
[..]
Tja wat voor werk doe jij eigenlijk zodat je toch op fok bezig kan zijn?
Geen idee, ben sowieso altijd voor 09.00 wakker. Iets met bioritme denk ik.quote:
Ah kijk dat verklaart een hoopquote:Op dinsdag 5 augustus 2008 15:48 schreef -moppie- het volgende:
[..]
tis vakantieperiode he....
ben secretaresse
En de 4850 krijgt goede recensiesquote:Op dinsdag 5 augustus 2008 15:13 schreef supertard het volgende:
[..]
Ik wist wel dat een Guitarist niet zo dom was om nu nog een overpriced nvidia kaart te halen.
Ben jij een echte gaymert omdat je een nieuwe videokaart koopt?quote:Op dinsdag 5 augustus 2008 16:15 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
En de 4850 krijgt goede recensies
Nee, m'n oude gaat dood, en hier kan ik nog even mee verderquote:Op dinsdag 5 augustus 2008 16:27 schreef Bartleunen het volgende:
[..]
Ben jij een echte gaymert omdat je een nieuwe videokaart koopt?
Ok zul je nu weer alle games voluit kunnen spelen met je nieuwe kaart!quote:
Nouja, ik speel af en toe Crysis en CoD4, maar verder niet zoveelquote:Op dinsdag 5 augustus 2008 16:37 schreef Bartleunen het volgende:
[..]
Ok zul je nu weer alle games voluit kunnen spelen met je nieuwe kaart!
Inderdaad, en die loopt opzich goed, maar je merkt wel dat deze kaart het niet goed trekt.quote:Op dinsdag 5 augustus 2008 16:39 schreef Bartleunen het volgende:
is al genoeg. Crysis is wel grafish een mooi ding.
Ik bedoel met de 1850quote:Op dinsdag 5 augustus 2008 16:41 schreef Bartleunen het volgende:
Nee op ultra high zal hij het niet goed doen.
Ooh, dat boeit me niet zo hoor, ik vind gewoon High wel genoegquote:Op dinsdag 5 augustus 2008 16:43 schreef Bartleunen het volgende:
Ja als je zo naar de benchmarks kijkt trekt de 4850 het ook niet op ultra high met een hoge resolutie.
Ook al heb je 3x een GTX 280 in triple-sli krijg je alsnog maar 30fps met alles op zn hoogst (en AA, AF etc).quote:Op dinsdag 5 augustus 2008 16:50 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Ooh, dat boeit me niet zo hoor, ik vind gewoon High wel genoeg
Dan ben je vast een lekkere stoot, want het vermogen om te spellen is je vreemd. Toch een vereiste als secretaresse.quote:Op dinsdag 5 augustus 2008 15:48 schreef -moppie- het volgende:
[..]
tis vakantieperiode he....
ben secretaresse
Op het kantoor waar ik werk stellen ze hele andere eisen hoorquote:Op dinsdag 5 augustus 2008 17:10 schreef Lyzio het volgende:
[..]
Dan ben je vast een lekkere stoot, want het vermogen om te spellen is je vreemd. Toch een vereiste als secretaresse.
Lol dan moet je het andere topic eens in de gate houden. Ze speelt onder het bureau!quote:Op dinsdag 5 augustus 2008 17:10 schreef Lyzio het volgende:
[..]
Dan ben je vast een lekkere stoot, want het vermogen om te spellen is je vreemd. Toch een vereiste als secretaresse.
Ik ben geďnteresseerd...quote:Op dinsdag 5 augustus 2008 17:11 schreef -moppie- het volgende:
[..]
Op het kantoor waar ik werk stellen ze hele andere eisen hoor
Lol volgens mij is zij dat wel op haar foto van die paaldanserquote:
Ja dat ook maar ook waar je werktquote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |