Wat is een wekkenquote:Op dinsdag 5 augustus 2008 14:16 schreef F04 het volgende:
Ik had mezelf voorgenomen om een uur of 10 al wakker te zijn, slaap ik weer gewoon door mijn wekken heen. Ben pas wakker sinds 14.00.![]()
![]()
Zo is het maar net! Misschien heeft hij vakantie dan is het nog te begrijpen maar tot 2/3 uur uitslapenquote:
Zo, dat zijn harde uitspraken!quote:Op dinsdag 5 augustus 2008 14:29 schreef Lyzio het volgende:
Mensen die tot 2/3 uur in de middag uitslapen mogen van mij voor altijd blijven doorslapen zonder hartslag.
's winters vast niet... als je lekker onder je dekbedje tegen je hele lieve moppie aan kan kruipenquote:Op dinsdag 5 augustus 2008 14:20 schreef ColtZ40 het volgende:
Hoe krijg je het voor elkaar?10 uur is bij mij echt de max ook al ga ik pas om 6 uur naar bed.
Pas maar op dadelijk blijf je doorslapen zonder hartslag!quote:Op dinsdag 5 augustus 2008 14:30 schreef supertard het volgende:
ik ben al 10min wakker, zo ff douchen.
Wat voor een krijg je?quote:Op dinsdag 5 augustus 2008 14:33 schreef -_Guitarist_- het volgende:
Ik wou ook niet te laat uit bed, nu moet ik tot morgen wachten op mijn nieuwe videokaart
Er moet met harde hand geregeerd worden!quote:
ik gok op een 4850-4870?quote:Op dinsdag 5 augustus 2008 14:33 schreef -_Guitarist_- het volgende:
Ik wou ook niet te laat uit bed, nu moet ik tot morgen wachten op mijn nieuwe videokaart
Zo is het maar net en zo niet dan toch!quote:Op dinsdag 5 augustus 2008 14:38 schreef Lyzio het volgende:
[..]
Er moet met harde hand geregeerd worden!
Ben jaloersquote:Op dinsdag 5 augustus 2008 14:51 schreef supertard het volgende:
*gaaap misschien duik ik er zo nog wel ff in
Wat dan, ik hoef pas om 18.30 te werkenquote:
Omdat ik aan het werk benquote:Op dinsdag 5 augustus 2008 14:53 schreef supertard het volgende:
[..]
Wat dan, ik hoef pas om 18.30 te werken.
Waarom kan jij er niet weer induiken, of gewoon met je laptop in je bed FOK!en?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |