heee nu heb ik hongerquote:Op dinsdag 5 augustus 2008 13:45 schreef lynda het volgende:
Wat doe je als je ziet dat de salami en roomkaas op moet?
Smeer de salami in met roomkaas, rol hem op en eet hem op
quote:
Ik ben uitgeslapen...maar verveeldquote:Op dinsdag 5 augustus 2008 14:24 schreef G-NiLES het volgende:
[..]
heb even je FB bekeken,
' ik doe onderzoek naar werkmotivatie'
dan zit je hier goed gok ik?
dank dank.quote:
daar doelde ik idd opquote:Op dinsdag 5 augustus 2008 14:33 schreef Leanne het volgende:
[..]
Ik ben uitgeslapen...maar verveeld![]()
Sgele![]()
Tripack
Niles >> welkom!
Niles...vertel ! Zit je niet op je plek dan?
(Trouwens wel bizar dat een arbopsycholoog als ik in dit topic rondhangt)
je moet weten hoe de client kan denkenquote:Op dinsdag 5 augustus 2008 14:33 schreef Leanne het volgende:
[..]
Sgele![]()
Tripack
Niles >> welkom!
Weet ik niet, misschien is het GRTDOPJW volk prima gemotiveerd, maar hebben ze gewoon echt weinig tot niks te doen.quote:Op dinsdag 5 augustus 2008 14:35 schreef G-NiLES het volgende:
[..]
daar doelde ik idd ophaha
werkmotivatie is ver te zoeken denk ik hier?
Jij bent een Arbopsycholoog?quote:Op dinsdag 5 augustus 2008 14:33 schreef Leanne het volgende:
[..]
Sgele![]()
Tripack
Niles >> welkom!
kom maar op met die theorie, toch geen reet te doenquote:Op dinsdag 5 augustus 2008 14:39 schreef Leanne het volgende:
[..]
Weet ik niet, misschien is het GRTDOPJW volk prima gemotiveerd, maar hebben ze gewoon echt weinig tot niks te doen.
Dat zijn 2 verschillende dingen he (kan daar een heel mooi theorietje op los laten wat ik je nu bespaar)
we gaan toch niet beginnen met vloeken he !quote:Op dinsdag 5 augustus 2008 14:35 schreef G-NiLES het volgende:
[..]
daar doelde ik idd ophaha
werkmotivatie is ver te zoeken denk ik hier?
Oh excuse mequote:Op dinsdag 5 augustus 2008 14:44 schreef Leanne het volgende:
[..]
ja Sgele.
Nu ineens wel geinteresseerd in mijn affectie voor jou?
Ik ben gestopt sinds 1 juliquote:Op dinsdag 5 augustus 2008 14:45 schreef G-NiLES het volgende:
wie rookt er van jullie?
dat is moeilijk meer goed te maken Sgelequote:
Bedoelde er niks mee, maar ik ben nou eenmaal niet zo tactisch in m'n uitlatingenquote:Op dinsdag 5 augustus 2008 14:59 schreef tripack het volgende:
[..]
dat is moeilijk meer goed te maken Sgele
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |