Ik ben uitgeslapen...maar verveeldquote:Op dinsdag 5 augustus 2008 14:24 schreef G-NiLES het volgende:
[..]
heb even je FB bekeken,
' ik doe onderzoek naar werkmotivatie'
dan zit je hier goed gok ik?
dank dank.quote:
daar doelde ik idd opquote:Op dinsdag 5 augustus 2008 14:33 schreef Leanne het volgende:
[..]
Ik ben uitgeslapen...maar verveeld![]()
Sgele![]()
Tripack
Niles >> welkom!
Niles...vertel ! Zit je niet op je plek dan?
(Trouwens wel bizar dat een arbopsycholoog als ik in dit topic rondhangt)
je moet weten hoe de client kan denkenquote:Op dinsdag 5 augustus 2008 14:33 schreef Leanne het volgende:
[..]
Sgele![]()
Tripack
Niles >> welkom!
Weet ik niet, misschien is het GRTDOPJW volk prima gemotiveerd, maar hebben ze gewoon echt weinig tot niks te doen.quote:Op dinsdag 5 augustus 2008 14:35 schreef G-NiLES het volgende:
[..]
daar doelde ik idd ophaha
werkmotivatie is ver te zoeken denk ik hier?
Jij bent een Arbopsycholoog?quote:Op dinsdag 5 augustus 2008 14:33 schreef Leanne het volgende:
[..]
Sgele![]()
Tripack
Niles >> welkom!
kom maar op met die theorie, toch geen reet te doenquote:Op dinsdag 5 augustus 2008 14:39 schreef Leanne het volgende:
[..]
Weet ik niet, misschien is het GRTDOPJW volk prima gemotiveerd, maar hebben ze gewoon echt weinig tot niks te doen.
Dat zijn 2 verschillende dingen he (kan daar een heel mooi theorietje op los laten wat ik je nu bespaar)
we gaan toch niet beginnen met vloeken he !quote:Op dinsdag 5 augustus 2008 14:35 schreef G-NiLES het volgende:
[..]
daar doelde ik idd ophaha
werkmotivatie is ver te zoeken denk ik hier?
Oh excuse mequote:Op dinsdag 5 augustus 2008 14:44 schreef Leanne het volgende:
[..]
ja Sgele.
Nu ineens wel geinteresseerd in mijn affectie voor jou?
Ik ben gestopt sinds 1 juliquote:Op dinsdag 5 augustus 2008 14:45 schreef G-NiLES het volgende:
wie rookt er van jullie?
dat is moeilijk meer goed te maken Sgelequote:
Bedoelde er niks mee, maar ik ben nou eenmaal niet zo tactisch in m'n uitlatingenquote:Op dinsdag 5 augustus 2008 14:59 schreef tripack het volgende:
[..]
dat is moeilijk meer goed te maken Sgele
quote:Op dinsdag 5 augustus 2008 15:05 schreef Sgele het volgende:
[..]
Bedoelde er niks mee, maar ik ben nou eenmaal niet zo tactisch in m'n uitlatingen
Valt me een beetje tegen dat je daar nu pas achter komtquote:
Jij bent de psycholoog...kan je nog wat met me?quote:
Gast heb je in je bed gezeken? je bent weer zo vroegquote:Op dinsdag 5 augustus 2008 15:08 schreef Mjahtogh het volgende:
Halooooooooo !!
ja hoorquote:Op dinsdag 5 augustus 2008 15:06 schreef Sgele het volgende:
[..]
Jij bent de psycholoog...kan je nog wat met me?
hehe,quote:Op dinsdag 5 augustus 2008 14:43 schreef Leanne het volgende:
Kan het toch niet laten om het te posten..echt een leuk en toegankelijk modelletje wat voorspelt hoe iemand met de juiste balans tussen job demands (taakeisen) en job control (taakbronnen) gemotiveerd word.
[ afbeelding ]
Dat zijn vragen waarmee ik niks kanquote:Op dinsdag 5 augustus 2008 15:13 schreef Leanne het volgende:
[..]
ja hoor![]()
wat wil je dat ik met je doe?
Hehehe nee wel bijna, dus was k wakker, dan ga je maar werken hequote:Op dinsdag 5 augustus 2008 15:08 schreef Sgele het volgende:
[..]
Gast heb je in je bed gezeken? je bent weer zo vroeg![]()
Tja je moet wat hequote:Op dinsdag 5 augustus 2008 15:15 schreef Mjahtogh het volgende:
[..]
Hehehe nee wel bijna, dus was k wakker, dan ga je maar werken he
proestquote:Op dinsdag 5 augustus 2008 15:14 schreef Sgele het volgende:
[..]
Dat zijn vragen waarmee ik niks kan. Mag dan wel een grote jongen zijn..maar ik ben niet van steen hoor
Sorryquote:
Idd hehe, alleen ben wel helemaal naar de klote, weet iemand of de griep heerscht ??quote:
jullie zijn een heerlijk stl om zo te lezenquote:
Q Koorts?quote:Op dinsdag 5 augustus 2008 15:19 schreef Mjahtogh het volgende:
[..]
Idd hehe, alleen ben wel helemaal naar de klote, weet iemand of de griep heerscht ??
bahbah ben rot....
Hij's fijnquote:Op dinsdag 5 augustus 2008 15:19 schreef tripack het volgende:
[..]
jullie zijn een heerlijk stl om zo te lezenik bedoel er verder niks mee
Hmm ja zou ook kunnen heb wel zo'n tijgermug laatst gezien....quote:
Gewoon een mug in een tijgerpakje bedoel je?quote:Op dinsdag 5 augustus 2008 15:32 schreef Mjahtogh het volgende:
[..]
Hmm ja zou ook kunnen heb wel zo'n tijgermug laatst gezien....
Najah die was net zo snel plat als de gewone mug vond em niet echt bedreigend als je voorbij het grommen kijkt
Ja dat kan ook nogquote:Op dinsdag 5 augustus 2008 15:35 schreef Sgele het volgende:
[..]
Gewoon een mug in een tijgerpakje bedoel je?
quote:Op dinsdag 5 augustus 2008 15:37 schreef nicomart het volgende:
[..]
is dat weer zo'n actie van Q-music?
quote:Op dinsdag 5 augustus 2008 15:37 schreef nicomart het volgende:
[..]
is dat weer zo'n actie van Q-music?
quote:Ziekteverschijnselen bij de mens
Meestal vertoont men na infectie geen symptomen of een voorbijgaand griepachtig beeld. Omdat een infectie met deze bacterie zich door het hele lichaam spreidt, zijn veel verschillende symptomen mogelijk. Gemiddeld beginnen de verschijnselen 2 tot 3 weken na besmetting, dit kan echter oplopen tot 6 weken. Duidelijke verschijnselen zijn een heftige hoofdpijn (in het acute begin) en een wisselend koortsverloop. Andere mogelijke symptomen zijn koude rillingen, spierpijn, zweten, verminderde eetlust, misselijkheid, braken, diarree en een relatief lage hartslag. Ook kan een droge hoest en pijn op de borst voorkomen in geval van een longontsteking. Redelijk vaak komt er bij Q-koorts een leverontsteking voor zonder symptomen. Bij een chronische infectie kunnen deze symptomen tot tien jaar na de eerste oorzakelijke infectie optreden.
ik ook niet Sgele.quote:Op dinsdag 5 augustus 2008 15:14 schreef Sgele het volgende:
[..]
Dat zijn vragen waarmee ik niks kan. Mag dan wel een grote jongen zijn..maar ik ben niet van steen hoor
JIj bent de psycholoog...dat zei ik. Moet jij niet uitvogelen hoe je me 'beter' kunt maken?quote:Op dinsdag 5 augustus 2008 15:42 schreef Leanne het volgende:
[..]
ik ook niet Sgele.
En ik ben ook een grote meid.
Wat wil je nu?
je bent een hopeloos geval Sgele geef het maar toequote:Op dinsdag 5 augustus 2008 15:43 schreef Sgele het volgende:
[..]
JIj bent de psycholoog...dat zei ik. Moet jij niet uitvogelen hoe je me 'beter' kunt maken?
dat wist ik wel. Ben niet helemaal wereldvreemdquote:
Ik sta in ieder geval nog open voor ideeenquote:Op dinsdag 5 augustus 2008 15:45 schreef tripack het volgende:
[..]
je bent een hopeloos geval Sgele geef het maar toe![]()
Naar huis!quote:Op dinsdag 5 augustus 2008 15:46 schreef nicomart het volgende:
[..]
dat wist ik wel. Ben niet helemaal wereldvreemd
ik heb het voor vandaag eigenlijk wel weer gehad. Gisteravond ging het trainen weer veel te lekker. Ik had kunnen weten dat ik dan vandaag een terugslag zou krijgen.
dat gelukkig weer welquote:Op dinsdag 5 augustus 2008 15:49 schreef Sgele het volgende:
[..]
Ik sta in ieder geval nog open voor ideeen
Zal je baas leuk vinden ja!quote:Op dinsdag 5 augustus 2008 15:59 schreef tripack het volgende:
ze hebben hier een nutteloze discussie over fonts over de mail
al 16 mailtjes lang
ik zal het je nog beter vertellenquote:Op dinsdag 5 augustus 2008 16:06 schreef Sgele het volgende:
[..]
Zal je baas leuk vinden ja!
achja..of je nou over fonts discusseert of de hele dag hier rondhangt...what's the difference
quote:Ach ja, mijn buurman heeft een mooier font dan ik en daarom heeft mijn buurman een mooiere vrouw, een mooiere auto, een betere baan, meer vrienden...
dan moet je op de sofa komen liggenquote:Op dinsdag 5 augustus 2008 15:43 schreef Sgele het volgende:
[..]
JIj bent de psycholoog...dat zei ik. Moet jij niet uitvogelen hoe je me 'beter' kunt maken?
ik zie het al voor me sgele op de sofa van leannequote:Op dinsdag 5 augustus 2008 16:12 schreef Leanne het volgende:
[..]
dan moet je op de sofa komen liggen
en praten over je frustraties en onverwerkte jeugdtrauma's
koffie?
Istie een beetje groot? Ben 2 meterquote:Op dinsdag 5 augustus 2008 16:12 schreef Leanne het volgende:
[..]
dan moet je op de sofa komen liggen
en praten over je frustraties en onverwerkte jeugdtrauma's
koffie?
Nu moet ik zeggen dat m'n collega's me hier ook aankijken van 'gast wat zit je stom te grinniken'quote:Op dinsdag 5 augustus 2008 16:14 schreef tripack het volgende:
[..]
ik zie het al voor me sgele op de sofa van leanne![]()
![]()
maar dat is ook niet zo gek als je grinnikt..quote:Op dinsdag 5 augustus 2008 16:16 schreef Sgele het volgende:
[..]
Nu moet ik zeggen dat m'n collega's me hier ook aankijken van 'gast wat zit je stom te grinniken'
scherp +1quote:Op dinsdag 5 augustus 2008 16:18 schreef nicomart het volgende:
[..]
maar dat is ook niet zo gek als je grinnikt..
Gast...quote:Op dinsdag 5 augustus 2008 16:18 schreef nicomart het volgende:
[..]
maar dat is ook niet zo gek als je grinnikt..
ja hoorquote:Op dinsdag 5 augustus 2008 16:15 schreef Sgele het volgende:
[..]
Istie een beetje groot? Ben 2 meter
Lekker koffie
Ben ik daar niet voor verzekerd dan?quote:Op dinsdag 5 augustus 2008 16:21 schreef Leanne het volgende:
[..]
ja hoor
hij is groot
het is zo'n hoekbank weet je. met vette loungekussens erop.
en je mag gewoon tv kijken en internetten tijdens de sessie
als jij maar betaalt
pas na de 1e 150 euroquote:Op dinsdag 5 augustus 2008 16:22 schreef Sgele het volgende:
[..]
Ben ik daar niet voor verzekerd dan?
gedeeltelijk...bij de meeste verzekeringen is dat voor de helft verzekerd.quote:Op dinsdag 5 augustus 2008 16:22 schreef Sgele het volgende:
[..]
Ben ik daar niet voor verzekerd dan?
kunnen jullie dan niet gewoon daten? Moet tie ook betalen en dat lijkt me spannenderquote:Op dinsdag 5 augustus 2008 16:21 schreef Leanne het volgende:
[..]
ja hoor
hij is groot
het is zo'n hoekbank weet je. met vette loungekussens erop.
en je mag gewoon tv kijken en internetten tijdens de sessie
als jij maar betaalt
Dat krijg ik thuis nooit uitgelegdquote:Op dinsdag 5 augustus 2008 16:26 schreef nicomart het volgende:
[..]
kunnen jullie dan niet gewoon daten? Moet tie ook betalen en dat lijkt me spannender
Sgele wil niet met mij datenquote:Op dinsdag 5 augustus 2008 16:26 schreef nicomart het volgende:
[..]
kunnen jullie dan niet gewoon daten? Moet tie ook betalen en dat lijkt me spannender
nja misschien wiltie welquote:
Da's knap gezegdquote:Op dinsdag 5 augustus 2008 16:31 schreef tripack het volgende:
[..]
nja misschien wiltie welmaar is het relatietechnisch een beetje onmogelijk
U roept?quote:Op dinsdag 5 augustus 2008 14:45 schreef _F.U.B.A.R_ het volgende:
[..]
we gaan toch niet beginnen met vloeken he !
we hebben zelfs onze eigen Grand Master Demotivator Droxz
heeey!! Inderdaad jipjequote:Op dinsdag 5 augustus 2008 16:34 schreef Jipje het volgende:
Ah, dus hier gaan we verder na stage
Ik heb dus ook eigenlijk geen reet te doen
Ik vroeg me al hoe het kon dat jij het wel druk zou hebben als bijna afgestudeerdequote:
Doeg Sgelequote:Op dinsdag 5 augustus 2008 16:31 schreef Sgele het volgende:
[..]
Da's knap gezegd
Mensen ik ga er vandoor..Fijne avond en tot morgen!
quote:Op dinsdag 5 augustus 2008 16:39 schreef tripack het volgende:
komt heul ses hier nu naar toehoi Jipje lang niet gezien
ik zat hier alquote:Op dinsdag 5 augustus 2008 16:44 schreef Jipje het volgende:
[..]Jij ook al hier
Enne, een aantal SES'ers zijn afgestudeerd en horen dan eigenlijk hier thuis
Ach. Wat is normaalquote:Op dinsdag 5 augustus 2008 16:46 schreef tripack het volgende:
[..]
ik zat hier al![]()
jah ik kwam eerst hier en toen ff bij sesben altijd al raar geweest
jaah daaromquote:
je hebt me gevondenquote:Op dinsdag 5 augustus 2008 16:36 schreef Jipje het volgende:
[..]
Ik vroeg me al hoe het kon dat jij het wel druk zou hebben als bijna afgestudeerdeMaar hier zit je dus
![]()
Vrouw? Ga je mond spoelenquote:Op dinsdag 5 augustus 2008 16:33 schreef tripack het volgende:
fijne avond Sgele... wij zeggen niks tegen je vrouw hoor![]()
Ej Crazy! Cool om te horen dat je het relaxt hebt in spanje man!quote:Op dinsdag 5 augustus 2008 18:57 schreef Crazy-M het volgende:
Ahoy hard werkende mensen
hier in spanje nog steeds heerljk weer. Gemiddeld nog steeds boven de 30 graden
hoe is het in NL ???
(toetsenbord is wel ff wennen i nhet spaans)
Hi Crazy!quote:Op dinsdag 5 augustus 2008 18:57 schreef Crazy-M het volgende:
Ahoy hard werkende mensen
hier in spanje nog steeds heerljk weer. Gemiddeld nog steeds boven de 30 graden
hoe is het in NL ???
(toetsenbord is wel ff wennen i nhet spaans)
Ik heb geen druppel regen gezien vandaag?quote:Op dinsdag 5 augustus 2008 19:51 schreef Leanne het volgende:
[..]
Hi Crazy!
Nederland is saai, beetje zonnig maar ook regen. Jij zal het beter naar je zin hebben wat betreft het weer
Goeie vakantie verder nog
Alsnog lekker gezwommen Draakje? Hoop het wel!quote:Op dinsdag 5 augustus 2008 20:21 schreef draculettetje het volgende:
avond mensen
ik ga zo zwemmen maar heb geen zin
vandaag heeft ronja heel heel veel gespeeld vandaar dat ik vanmiddag hier niet ben geweest
hier in het zuidwesten hebben we regen gehad Droxzquote:Op dinsdag 5 augustus 2008 19:52 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Ik heb geen druppel regen gezien vandaag?
Soms wat donkere wolken, voor de rest heerlijk zonnetje!
Das minder!quote:Op dinsdag 5 augustus 2008 21:21 schreef Leanne het volgende:
[..]
hier in het zuidwesten hebben we regen gehad Droxz
Zag het toch echt tegen mijn autoruitje tikken
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |