Gast heb je in je bed gezeken? je bent weer zo vroegquote:Op dinsdag 5 augustus 2008 15:08 schreef Mjahtogh het volgende:
Halooooooooo !!
ja hoorquote:Op dinsdag 5 augustus 2008 15:06 schreef Sgele het volgende:
[..]
Jij bent de psycholoog...kan je nog wat met me?
hehe,quote:Op dinsdag 5 augustus 2008 14:43 schreef Leanne het volgende:
Kan het toch niet laten om het te posten..echt een leuk en toegankelijk modelletje wat voorspelt hoe iemand met de juiste balans tussen job demands (taakeisen) en job control (taakbronnen) gemotiveerd word.
[ afbeelding ]
Dat zijn vragen waarmee ik niks kanquote:Op dinsdag 5 augustus 2008 15:13 schreef Leanne het volgende:
[..]
ja hoor![]()
wat wil je dat ik met je doe?
Hehehe nee wel bijna, dus was k wakker, dan ga je maar werken hequote:Op dinsdag 5 augustus 2008 15:08 schreef Sgele het volgende:
[..]
Gast heb je in je bed gezeken? je bent weer zo vroeg![]()
Tja je moet wat hequote:Op dinsdag 5 augustus 2008 15:15 schreef Mjahtogh het volgende:
[..]
Hehehe nee wel bijna, dus was k wakker, dan ga je maar werken he
proestquote:Op dinsdag 5 augustus 2008 15:14 schreef Sgele het volgende:
[..]
Dat zijn vragen waarmee ik niks kan. Mag dan wel een grote jongen zijn..maar ik ben niet van steen hoor
Sorryquote:
Idd hehe, alleen ben wel helemaal naar de klote, weet iemand of de griep heerscht ??quote:
jullie zijn een heerlijk stl om zo te lezenquote:
Q Koorts?quote:Op dinsdag 5 augustus 2008 15:19 schreef Mjahtogh het volgende:
[..]
Idd hehe, alleen ben wel helemaal naar de klote, weet iemand of de griep heerscht ??
bahbah ben rot....
Hij's fijnquote:Op dinsdag 5 augustus 2008 15:19 schreef tripack het volgende:
[..]
jullie zijn een heerlijk stl om zo te lezenik bedoel er verder niks mee
Hmm ja zou ook kunnen heb wel zo'n tijgermug laatst gezien....quote:
Gewoon een mug in een tijgerpakje bedoel je?quote:Op dinsdag 5 augustus 2008 15:32 schreef Mjahtogh het volgende:
[..]
Hmm ja zou ook kunnen heb wel zo'n tijgermug laatst gezien....
Najah die was net zo snel plat als de gewone mug vond em niet echt bedreigend als je voorbij het grommen kijkt
Ja dat kan ook nogquote:Op dinsdag 5 augustus 2008 15:35 schreef Sgele het volgende:
[..]
Gewoon een mug in een tijgerpakje bedoel je?
quote:Op dinsdag 5 augustus 2008 15:37 schreef nicomart het volgende:
[..]
is dat weer zo'n actie van Q-music?
quote:Op dinsdag 5 augustus 2008 15:37 schreef nicomart het volgende:
[..]
is dat weer zo'n actie van Q-music?
quote:Ziekteverschijnselen bij de mens
Meestal vertoont men na infectie geen symptomen of een voorbijgaand griepachtig beeld. Omdat een infectie met deze bacterie zich door het hele lichaam spreidt, zijn veel verschillende symptomen mogelijk. Gemiddeld beginnen de verschijnselen 2 tot 3 weken na besmetting, dit kan echter oplopen tot 6 weken. Duidelijke verschijnselen zijn een heftige hoofdpijn (in het acute begin) en een wisselend koortsverloop. Andere mogelijke symptomen zijn koude rillingen, spierpijn, zweten, verminderde eetlust, misselijkheid, braken, diarree en een relatief lage hartslag. Ook kan een droge hoest en pijn op de borst voorkomen in geval van een longontsteking. Redelijk vaak komt er bij Q-koorts een leverontsteking voor zonder symptomen. Bij een chronische infectie kunnen deze symptomen tot tien jaar na de eerste oorzakelijke infectie optreden.
ik ook niet Sgele.quote:Op dinsdag 5 augustus 2008 15:14 schreef Sgele het volgende:
[..]
Dat zijn vragen waarmee ik niks kan. Mag dan wel een grote jongen zijn..maar ik ben niet van steen hoor
JIj bent de psycholoog...dat zei ik. Moet jij niet uitvogelen hoe je me 'beter' kunt maken?quote:Op dinsdag 5 augustus 2008 15:42 schreef Leanne het volgende:
[..]
ik ook niet Sgele.
En ik ben ook een grote meid.
Wat wil je nu?
je bent een hopeloos geval Sgele geef het maar toequote:Op dinsdag 5 augustus 2008 15:43 schreef Sgele het volgende:
[..]
JIj bent de psycholoog...dat zei ik. Moet jij niet uitvogelen hoe je me 'beter' kunt maken?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |