Hier begint mijn verhaal. Het was zomer 2007, uw favoriete topicstarter BigKahuna was rustig aan het chillen op dit eiland. Ik kwam net het water uit nadat ik de mooie linksdraaiende golven van de warme Atlantische wateren had bereden met mijn fenomenale surfskills. Voor de insiders, La Izquierda. Even een foto van de golf die ik net heb beschreven::quote:Tenerife is het grootste eiland van de Canarische Eilanden, een tot Spanje behorende eilandengroep in de Atlantische Oceaan, 200 km van de kust van Marokko en de Westelijke Sahara. Evenals de buureilanden is het een eiland van vulkanische oorsprong. De grootste vulkaan van het eiland is El Teide, die met 3718 meter meteen de hoogste berg van het grondgebied van Spanje is.
In Nederland wordt vaak de uitspraak 'Tenerif' gehoord. De juiste uitspraak is echter met vier lettergrepen.

Kan een modje dit soort bagger verwijderen?quote:Op dinsdag 5 augustus 2008 01:57 schreef Paaskonijn het volgende:
ik heb je OP niet gelezen

Ik wist al waar het over ging dus hoefde de OP niet te lezenquote:Op dinsdag 5 augustus 2008 01:58 schreef BigKahuna het volgende:
[..]
Kan een modje dit soort bagger verwijderen?![]()
quote:Op dinsdag 5 augustus 2008 01:56 schreef BigKahuna het volgende:
[ afbeelding ]
Het was een stekel van een zee-egel! Hij was stiekem onder mijn voet gaan liggen en mijn voet doorboord met een van zijn duivelse wapens.
Ongedierte is het! Door Satan zelf geschapen om het mij lastig te maken in God te geloven!quote:
dat surft kut.quote:Op dinsdag 5 augustus 2008 02:06 schreef fluitbekzeenaald het volgende:
Of koop van die surfschoenen.
Ja.quote:
Calzone's?quote:Op dinsdag 5 augustus 2008 02:10 schreef GasTurbine het volgende:
Of 2 vouwbare diepvriespizza's
Maar die worden nat onder water. Ergo, niet nuttig.quote:
Slaap lekkerquote:
Ik heb er nog nooit aan gerokenquote:Op dinsdag 5 augustus 2008 02:23 schreef Little_Angel het volgende:
Ze stinken.
Het zijn ook kutbeesten.quote:Op dinsdag 5 augustus 2008 22:57 schreef ruby het volgende:
Ik word altijd para van die dingen als ik ze van te dichtbij zie, bijvoorbeeld bij rotspartijen.![]()
Binnenkort weer naar Griekenland dus moet ik weer alert zijn.
Dat proberen de linkse media wijs te makenquote:Op dinsdag 5 augustus 2008 23:04 schreef Greys het volgende:
Het is nou niet zo dat ze in volle vaart op je af komen zwemmen om je te doorboren ofzo![]()
Die dingen zitten daar stil een beetje te vegeteren, kom jij met je platpoten er bovenop staan.
Doe je zelf
quote:Op dinsdag 5 augustus 2008 23:08 schreef BigKahuna het volgende:
[..]
Dat proberen de linkse media wijs te maken!
Dat beest kwam achter me aan, ik heb gerend voor mn leven, anders had hij ongetwijfeld meer dan slechts mn voet verminkt ...
Sea Urchins dipshitquote:Op dinsdag 5 augustus 2008 23:11 schreef Neo-Mullen het volgende:
Lol, moet je hem met je handen uit de zee pakken en dan opensnijden?
Mijn tante heeft zich vorig jaar ook gestoken aan zo'n beestheb me rot gelachen
Sea-eagels
HARDquote:Op dinsdag 5 augustus 2008 23:11 schreef Neo-Mullen het volgende:
Lol, moet je hem met je handen uit de zee pakken en dan opensnijden?
Mijn tante heeft zich vorig jaar ook gestoken aan zo'n beestheb me rot gelachen
Sea-eagels
Goede Greys, zee-egels zijn liefquote:Op dinsdag 5 augustus 2008 23:04 schreef Greys het volgende:
Het is nou niet zo dat ze in volle vaart op je af komen zwemmen om je te doorboren ofzo![]()
Die dingen zitten daar stil een beetje te vegeteren, kom jij met je platpoten er bovenop staan.
Doe je zelf
quote:Op dinsdag 5 augustus 2008 23:52 schreef Zero_Empathy het volgende:
[..]
trouwens zee-egels zien er schattig uit![]()
zolang ze maar niet achter je aan rennen en in volle vaart je voet doorboren zoals TS zei
quote:Op dinsdag 5 augustus 2008 23:55 schreef GauloisesBlauw het volgende:
Heb er trouwens eentje in een glazen potje mee naar huis genomen, als souvenir
Je hebt de mensheid een enorme dienst bewezen, huldequote:Op woensdag 6 augustus 2008 00:05 schreef GauloisesBlauw het volgende:
[..]
Onderhand niet meer denk ik
Monsters zijn het.quote:Op woensdag 6 augustus 2008 00:19 schreef Neo-Mullen het volgende:
[ afbeelding ]
Boh, die beesten zijn vet!
quote:Op woensdag 6 augustus 2008 00:05 schreef GauloisesBlauw het volgende:
[..]
Onderhand niet meer denk ik
Hij stink wel verrekkes.
Dan moet je er twee nemen, zee-egels zijn toch groepsdieren?quote:Op woensdag 6 augustus 2008 00:28 schreef Paaskonijn het volgende:
[..]had me dit eerder laten weten en ik had hemgekocht
Ik wil een zee-egel als huisdier
Nee jij gekquote:Op woensdag 6 augustus 2008 00:30 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Dan moet je er twee nemen, zee-egels zijn toch groepsdieren?
Stilte !quote:Op woensdag 6 augustus 2008 00:47 schreef Neo-Mullen het volgende:
[..]
Nee jij gek!
Die liggen op de zeebodem en eten hele kleine beestjes ofzo
quote:Geregistreerd 11-10-2007
quote:Nu is het augustus 2008, een jaar na het voorval.
!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!quote:Het was einde verhaal, flitste door mijn hoofd heen. Ik zal nooit meer rustig topics openen op Fok, of gewoon meebaggeren natuurlijk.
Oke, dat scheeld ook weer in kosten.quote:Op woensdag 6 augustus 2008 01:15 schreef Paaskonijn het volgende:
Ja, maar 1 is stoerder.
Kut, bustedquote:Op woensdag 6 augustus 2008 01:28 schreef Neo-Mullen het volgende:
ALLEMAAL MOTHERFUCKING HOAX!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
[..]
[..]
[..]
!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Jij bestond hier toen helemaal nog niet![]()
![]()
![]()
![]()
Inderdaad, minder op het kleine ecosystmeepje te letten. Want het naar 1 zee-egeltje zijn zin maken is makelijker dan naar 2.quote:Op woensdag 6 augustus 2008 01:32 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Oke, dat scheeld ook weer in kosten.
Hoef je maar 1 pak biscuitjes te kopen, ipv 2
EN DAT ALLEMAALOM ZEE-EGELS TE BASHEN?!quote:Op woensdag 6 augustus 2008 01:28 schreef Neo-Mullen het volgende:
ALLEMAAL MOTHERFUCKING HOAX!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
[..]
[..]
[..]
!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Jij bestond hier toen helemaal nog niet![]()
![]()
![]()
![]()

quote:Op woensdag 6 augustus 2008 01:34 schreef Paaskonijn het volgende:
[..]
Want 1 zee-egeltje naar de tering helpen is minder leuk dan 2.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |