Slaap lekkerquote:
Ik heb er nog nooit aan gerokenquote:Op dinsdag 5 augustus 2008 02:23 schreef Little_Angel het volgende:
Ze stinken.
Het zijn ook kutbeesten.quote:Op dinsdag 5 augustus 2008 22:57 schreef ruby het volgende:
Ik word altijd para van die dingen als ik ze van te dichtbij zie, bijvoorbeeld bij rotspartijen.![]()
Binnenkort weer naar Griekenland dus moet ik weer alert zijn.
Dat proberen de linkse media wijs te makenquote:Op dinsdag 5 augustus 2008 23:04 schreef Greys het volgende:
Het is nou niet zo dat ze in volle vaart op je af komen zwemmen om je te doorboren ofzo![]()
Die dingen zitten daar stil een beetje te vegeteren, kom jij met je platpoten er bovenop staan.
Doe je zelf
quote:Op dinsdag 5 augustus 2008 23:08 schreef BigKahuna het volgende:
[..]
Dat proberen de linkse media wijs te maken!
Dat beest kwam achter me aan, ik heb gerend voor mn leven, anders had hij ongetwijfeld meer dan slechts mn voet verminkt ...
Sea Urchins dipshitquote:Op dinsdag 5 augustus 2008 23:11 schreef Neo-Mullen het volgende:
Lol, moet je hem met je handen uit de zee pakken en dan opensnijden?
Mijn tante heeft zich vorig jaar ook gestoken aan zo'n beestheb me rot gelachen
Sea-eagels
HARDquote:Op dinsdag 5 augustus 2008 23:11 schreef Neo-Mullen het volgende:
Lol, moet je hem met je handen uit de zee pakken en dan opensnijden?
Mijn tante heeft zich vorig jaar ook gestoken aan zo'n beestheb me rot gelachen
Sea-eagels
Goede Greys, zee-egels zijn liefquote:Op dinsdag 5 augustus 2008 23:04 schreef Greys het volgende:
Het is nou niet zo dat ze in volle vaart op je af komen zwemmen om je te doorboren ofzo![]()
Die dingen zitten daar stil een beetje te vegeteren, kom jij met je platpoten er bovenop staan.
Doe je zelf
quote:Op dinsdag 5 augustus 2008 23:52 schreef Zero_Empathy het volgende:
[..]
trouwens zee-egels zien er schattig uit![]()
zolang ze maar niet achter je aan rennen en in volle vaart je voet doorboren zoals TS zei
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |