quote:Op dinsdag 5 augustus 2008 23:55 schreef GauloisesBlauw het volgende:
Heb er trouwens eentje in een glazen potje mee naar huis genomen, als souvenir
Je hebt de mensheid een enorme dienst bewezen, huldequote:Op woensdag 6 augustus 2008 00:05 schreef GauloisesBlauw het volgende:
[..]
Onderhand niet meer denk ik
Monsters zijn het.quote:Op woensdag 6 augustus 2008 00:19 schreef Neo-Mullen het volgende:
[ afbeelding ]
Boh, die beesten zijn vet!
quote:Op woensdag 6 augustus 2008 00:05 schreef GauloisesBlauw het volgende:
[..]
Onderhand niet meer denk ik
Hij stink wel verrekkes.
Dan moet je er twee nemen, zee-egels zijn toch groepsdieren?quote:Op woensdag 6 augustus 2008 00:28 schreef Paaskonijn het volgende:
[..]had me dit eerder laten weten en ik had hemgekocht
Ik wil een zee-egel als huisdier
Nee jij gekquote:Op woensdag 6 augustus 2008 00:30 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Dan moet je er twee nemen, zee-egels zijn toch groepsdieren?
Stilte !quote:Op woensdag 6 augustus 2008 00:47 schreef Neo-Mullen het volgende:
[..]
Nee jij gek!
Die liggen op de zeebodem en eten hele kleine beestjes ofzo
quote:Geregistreerd 11-10-2007
quote:Nu is het augustus 2008, een jaar na het voorval.
!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!quote:Het was einde verhaal, flitste door mijn hoofd heen. Ik zal nooit meer rustig topics openen op Fok, of gewoon meebaggeren natuurlijk.
Oke, dat scheeld ook weer in kosten.quote:Op woensdag 6 augustus 2008 01:15 schreef Paaskonijn het volgende:
Ja, maar 1 is stoerder.
Kut, bustedquote:Op woensdag 6 augustus 2008 01:28 schreef Neo-Mullen het volgende:
ALLEMAAL MOTHERFUCKING HOAX!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
[..]
[..]
[..]
!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Jij bestond hier toen helemaal nog niet![]()
![]()
![]()
![]()
Inderdaad, minder op het kleine ecosystmeepje te letten. Want het naar 1 zee-egeltje zijn zin maken is makelijker dan naar 2.quote:Op woensdag 6 augustus 2008 01:32 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Oke, dat scheeld ook weer in kosten.
Hoef je maar 1 pak biscuitjes te kopen, ipv 2
EN DAT ALLEMAALOM ZEE-EGELS TE BASHEN?!quote:Op woensdag 6 augustus 2008 01:28 schreef Neo-Mullen het volgende:
ALLEMAAL MOTHERFUCKING HOAX!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
[..]
[..]
[..]
!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Jij bestond hier toen helemaal nog niet![]()
![]()
![]()
![]()

quote:Op woensdag 6 augustus 2008 01:34 schreef Paaskonijn het volgende:
[..]
Want 1 zee-egeltje naar de tering helpen is minder leuk dan 2.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |