Rising ook.quote:Op donderdag 7 augustus 2008 15:12 schreef Mark het volgende:
[..]
Since you've been gone was met Graham Bonnet. En ik vind Long live Rock 'n Roll wel een classic album
quote:Op donderdag 7 augustus 2008 15:33 schreef Burnett het volgende:
bring the cure??
reeds opgezocht en die kloptquote:Op donderdag 7 augustus 2008 16:00 schreef Burnett het volgende:
difficult to cure
lamaquote:Op donderdag 7 augustus 2008 16:00 schreef Burnett het volgende:
difficult to cure
Had willen zeggen dat ze allemaal een optreden in The Young Ones hebben verzorgd, maar dat gaat niet voor allemaal op.quote:Op donderdag 7 augustus 2008 16:58 schreef Burnett het volgende:
Wat is de overeenkomst tussen:
Madness, Dexys Midnight Runners, Motörhead, The Damned, Jools Holland, Stewart Copeland en Neneh Cherry?
Stiekem toch goed!!quote:Op donderdag 7 augustus 2008 17:04 schreef schaap001 het volgende:
[..]
Had willen zeggen dat ze allemaal een optreden in The Young Ones hebben verzorgd, maar dat gaat niet voor allemaal op.
Alles dat over Motörhead gaat, ZOU ik toch moeten weten.....hoe kan dit?
![]()
quote:Op donderdag 7 augustus 2008 21:01 schreef cafca het volgende:
The one and only mister rock and roll........ Cliff Richard!
geen tijd voor een nieuwe vraag, sorry
Ik moest even aan Peavy van Rage denken, maar Duitse producers blijven bij mij niet zo hangenquote:Op vrijdag 8 augustus 2008 09:37 schreef knars het volgende:
Niemand?
Hij speelt metal, en draait aan knopjes.
Heb zelf wel een aantal cds in mijn kast staan die hij heeft geproduceerd.
2xquote:
Hangt er helemaal vanaf hoe vaak je een nummer gehoord hebt: ... en The River kan ik wel dromen!quote:Op vrijdag 8 augustus 2008 12:07 schreef ranja het volgende:
Hm er zijn maar heel weinig nummers die ik aan 2 regels tekst kan herkennen. Zoiets als "Can't start a fire without a spark" gaat nog wel maar deze zei me helemaal niks.
quote:She's got no mercy on a jealous heart
And she said it all right from the start
Zie wel je dat je het kanquote:Op vrijdag 8 augustus 2008 12:16 schreef ranja het volgende:
hm die komt me wel bekend voor.
even denken
Weekend Love - Golden Earring.
ZO wel, denk ik:quote:
quote:Honey, get the feeling that I'm going insane
Feel so stupid using these old cliches
She's got no mercy on a jealous heart
And she said it all right from the start
Make no promises, make no debts
But I love that lady, I got to confess
Misschien wel AbbA? Volgens mij werden dat pas stelletjes nadat ze als band begonnen waren....quote:Op vrijdag 8 augustus 2008 12:34 schreef Mark het volgende:
Klinkt Scandinavisch. Het zal wel een heel bekende band zijn. Ace of Base?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |