quote:Op woensdag 6 augustus 2008 22:34 schreef ranja het volgende:
Alice Cooper?
bukgeit +1quote:Op donderdag 7 augustus 2008 00:00 schreef bukgeit het volgende:
Bad Candy
quote:Born in Berlin, Fetisch left home at 16 to live in New York and London. Most of his youth was spent in nightclubs and he was soon swept away by DJ’ing. He then returned to Berlin in 1994 to form. After releases on Compost and R&S Records,
quickly gained international recognition with their collaboration with Legendary Manuel Goettsching.
Tot wanneer kan je mee doen? Ben net bezig met voor mezelf een lijstje te maken met wat ik allemaal aan films gezien heb inmiddels.quote:Op donderdag 7 augustus 2008 11:11 schreef ranja het volgende:
burnett ga jij nog een film lijst maken trouwens? ben wel benieuwd
edit: anderen ook natuurijk maar aangezien burnett ook in de fimtrivia meedoet
Oh, dat moet lukken. Misschien lukt het zelfs nog binnen een paar uur. Toch geen reet te doen op m'n werkquote:Op donderdag 7 augustus 2008 11:33 schreef ranja het volgende:
Minimaal tot 20 Augustus maar misschien nog wel wat langer, hangt van Gorro af wanneer die denkt dat iedereen genoeg tijd heeft gehadAls e rnog dagelijks inzendingen binnenkomen zal hij niet zo snel afsluiten denk ik.
quote:Op donderdag 7 augustus 2008 11:11 schreef ranja het volgende:
burnett ga jij nog een film lijst maken trouwens? ben wel benieuwd
Ah joh, ik ben al klaar. Nu weer geld verdienen voor de baas.quote:Op donderdag 7 augustus 2008 12:23 schreef Burnett het volgende:
[..]
Niet te doen zo'n lijst, maar ik ga er over nadenken...
The Strokes - First Impressions Of Earthquote:Op donderdag 7 augustus 2008 11:16 schreef bukgeit het volgende:
Welke albums zijn dit?
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
klopt, namens bukgeitquote:Op donderdag 7 augustus 2008 12:47 schreef schaap001 het volgende:
[..]
The Strokes - First Impressions Of Earth
Steely Dan - Aja
En de titel? Want die staat niet op de hoes, maar die heeft 'ie wel...quote:Op donderdag 7 augustus 2008 13:34 schreef bukgeit het volgende:
Op de tweede kom ik niet, maar dit is de eerste:
http://img121.imageshack.(...)a0de62d5fda01qr4.jpg
quote:Op donderdag 7 augustus 2008 13:39 schreef slaveloos het volgende:
is die tweede van rainbow?
quote:Op donderdag 7 augustus 2008 13:25 schreef schaap001 het volgende:
En deze twee dan? Artiest + titel graag: de volledigerd krijgt het punt!
Da's één!quote:Op donderdag 7 augustus 2008 13:58 schreef bukgeit het volgende:
Enema Of The State van Blink.
Since you've been gone was met Graham Bonnet. En ik vind Long live Rock 'n Roll wel een classic albumquote:Op donderdag 7 augustus 2008 14:58 schreef ranja het volgende:
Since You've Been Gone?
of hebben ze nog meer classics?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |