Nighttown had zelfs op het dramatische eind nog wel een stuk spannendere dingen staan dan dit. De Basementquote:Op woensdag 6 augustus 2008 11:54 schreef bigshadow het volgende:
[..]
Lijkt behoorlijk op de programmering van de nighttown de laatste jaren dat ie nog open was. Maar ik ben wel blij dat er weer een poppodium van die grootte is in R-dam. Nu hard werken aan die programmering!
Uiteraard, maar je snapt wel wat ik bedoel.quote:Op woensdag 6 augustus 2008 12:03 schreef Sack_Blabbath het volgende:
[..]
Nighttown had zelfs op het dramatische eind nog wel een stuk spannendere dingen staan dan dit. De Basement
Ik snap wat je bedoelt. En de programmering is ook een beetje wat Nighttown de das heeft omgedaan natuurlijk. Regelmatig optredens in de basement gezien met 10 man publiek, waarvan er 9 vrijkaarten haddenquote:Op woensdag 6 augustus 2008 12:07 schreef bigshadow het volgende:
[..]
Uiteraard, maar je snapt wel wat ik bedoel.
feli MMquote:Op woensdag 6 augustus 2008 09:24 schreef ranja het volgende:
Oja, 42. Dat verklaart wel waarom jij meer vragen over 1981 en 82 stelt en ik meer over 83 en 84
Gefeliciteerd
Idd, ik hoop het ook. Zeker na alle ellende, Rotterdam kan het goed gebruiken en ik ben het reizen naar de paradiso meer dan zatquote:Op woensdag 6 augustus 2008 12:13 schreef Sack_Blabbath het volgende:
[..]
Ik snap wat je bedoelt. En de programmering is ook een beetje wat Nighttown de das heeft omgedaan natuurlijk. Regelmatig optredens in de basement gezien met 10 man publiek, waarvan er 9 vrijkaarten hadden![]()
Laten we hopen dat het wat wordt met Watt
Ik kan er daarentegen geen genoeg van krijgen om naar Paradiso, de Melkweg of de HMH af te reizen...quote:Op woensdag 6 augustus 2008 12:24 schreef bigshadow het volgende:
[..]
... ik ben het reizen naar de paradiso meer dan zat
En gefeliciteerd MM!![]()
idem hier!quote:Op woensdag 6 augustus 2008 12:29 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ik kan er daarentegen geen genoeg van krijgen om naar Paradiso, de Melkweg of de HMH af te reizen...
Door die 3 lokaties (met het Patronaat in Haarlem, P60 in Amstelveen en De Kade in Zaandam als andere nabijgelegen goede concertpodia) is het aanbod in en om Amsterdam uitstekend. In steeds minder gevallen hoef ik daarom naar Ahoy o.i.d. af te reizen...
... nog eentje dan:quote:En dank weer voor de nieuwe felicitaties.
Racey. En toen heette het anders. Een meisjesnaam volgens mij.quote:Op woensdag 6 augustus 2008 11:47 schreef MadMaster het volgende:
Wie gebruikte dat deuntje eerder met welke songtitel?
Ik gokte er wel op dat jij dit wist, goed genoeg ook.quote:Op woensdag 6 augustus 2008 12:45 schreef ranja het volgende:
[..]
Racey. En toen heette het anders. Een meisjesnaam volgens mij.
Hier is 't best erg tegenwoordig. Rotown, Waterfront ed in R'dam zijn leuk, maar klein en dus geen grote acts. En dan houdt het wel op. Paard heeft een kutprogrammering. Boerderij ook. LVC en Speakers hebben incidenteel iets leuks. En that's it. Gelukkig is Amsterdam best te treinen met het nachtnet. En natuurlijk hoop ik op Watt.quote:Op woensdag 6 augustus 2008 12:29 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ik kan er daarentegen geen genoeg van krijgen om naar Paradiso, de Melkweg of de HMH af te reizen...
Door die 3 lokaties (met het Patronaat in Haarlem, P60 in Amstelveen en De Kade in Zaandam als andere nabijgelegen goede concertpodia) is het aanbod in en om Amsterdam uitstekend. In steeds minder gevallen hoef ik daarom naar Ahoy o.i.d. af te reizen...
toch nog 6 minuten wachtenquote:Op woensdag 6 augustus 2008 13:03 schreef Burnett het volgende:
blondie - denis
Astrid Nijgh dan?quote:Op woensdag 6 augustus 2008 13:14 schreef Burnett het volgende:
[..]
vervolgvraag, het betreft een vrouw
Weet niet of dat nog interessant is. als je op youtube zoekt naar our darkness of sleeper in metropolis krijg je van die recente versies te horen wat weinig te maken heeft met het orgineel. Daarbij kom ik ook moeilijk door haar albums heen, die singles zijn echter wel briljantquote:Op woensdag 6 augustus 2008 13:11 schreef MadMaster het volgende:
Nog even wat spammen voor Ranja...
Anne Clarke komt in november naar Nederland:
12.11.08 Zoetermeer (NL) - Boerderij
13.11.08 Amstelveen (NL) - P60
14.11.08 Apeldoorn (NL) - Gigant
15.11.08 Heerlen (NL) - Limburgzaal
16.11.08 Breda (NL) - Mezz
Ben dan helaas op vakantie...
Toen ik nog in Den Haag woonde was het Paard best goed, maar dat is dus veranderd nu?quote:Op woensdag 6 augustus 2008 13:01 schreef Sack_Blabbath het volgende:
[..]
Hier is 't best erg tegenwoordig. Rotown, Waterfront ed in R'dam zijn leuk, maar klein en dus geen grote acts. En dan houdt het wel op. Paard heeft een kutprogrammering. Boerderij ook. LVC en Speakers hebben incidenteel iets leuks. En that's it. Gelukkig is Amsterdam best te treinen met het nachtnet. En natuurlijk hoop ik op Watt.
Het is vergane glorie en uitgekauwde meuk wat ze nu neerzetten. En veels te hoge entreeprijzen.quote:Op woensdag 6 augustus 2008 13:39 schreef bartrid het volgende:
[..]
Toen ik nog in Den Haag woonde was het Paard best goed, maar dat is dus veranderd nu?
quote:Op woensdag 6 augustus 2008 13:55 schreef newbiedoobiedoo het volgende:
Ik weet alleen dat 't nummer oorspronkelijk voor een zangeres geschreven is..of ze 't daadwerkelijk ook nog opgenomen heeft..
quote:And your arm felt nice, wrapped around my shoulder. And I had a feeling I belonged. And I had a feeling I could be someone, be someone, be someone.
Ik heb vroeger als klein jochie heel lang gedacht dat het een man wasquote:Op woensdag 6 augustus 2008 14:37 schreef newbiedoobiedoo het volgende:
Dan denk ik de Tracy er maar gewoon bij..
bigshadow + 1
quote:We know a place where no planes go
We know a place where no ships go
quote:possesses one of the most distinctive tenor saxophone sounds in jazz. Harmonically rich and heavy with overtones,
sound can be as raw and abrasive as it is possible for a saxophonist to produce. Yet,
is highly regarded to the point of reverence by a great many jazz fans.
quote:Although he made his name with expressionistic, nearly anarchic free jazz in John Coltrane's late ensembles of the mid-'60s,later music is guided by more graceful concerns.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |