Heb ik ook --> vista 64 bit ?quote:Op dinsdag 5 augustus 2008 13:21 schreef Paaskonijn het volgende:
Dat hotspot shield werkt voor geen meter. Dat ding kan geen eens connecten.

Die eerste keer toen ik het opstarte werkte hetquote:Op dinsdag 5 augustus 2008 13:21 schreef Paaskonijn het volgende:

Ik ook, maar ik heb de torrent gedownload en die werkt weer normaal.quote:Op dinsdag 5 augustus 2008 13:33 schreef Paaskonijn het volgende:
Ik krijg dan iets van een Daemon Error ofzo?

quote:Op dinsdag 5 augustus 2008 13:33 schreef Paaskonijn het volgende:
Ik krijg dan iets van een Daemon Error ofzo?

Is je ban nog steeds niet voorbij?quote:Op dinsdag 5 augustus 2008 13:21 schreef Paaskonijn het volgende:

quote:

quote:

Ja, ze zijn 24 uursquote:Op dinsdag 5 augustus 2008 17:30 schreef F4T4L_3RR0R het volgende:
M'n ban is volautomatisch zonder gemail en gezeur opgeheven!

Bij komen de gewone pics, maar ze laden heel langzaam.quote:Op dinsdag 5 augustus 2008 17:48 schreef Flashwin het volgende:
Op de solomio site bij mij staan er gewoon de normale picsOp FOK wel die strontpics
ff screen om het topic levend te houden
[ afbeelding ]

Ik ken die gast, vraag es of ie uit enkhuizen komtquote:Op dinsdag 5 augustus 2008 17:48 schreef Flashwin het volgende:
Op de solomio site bij mij staan er gewoon de normale picsOp FOK wel die strontpics
ff screen om het topic levend te houden
[ afbeelding ]

Hij had me gelijk gekickedquote:Op dinsdag 5 augustus 2008 17:57 schreef neo567 het volgende:
[..]
Ik ken die gast, vraag es of ie uit enkhuizen komt

url ?quote:Op dinsdag 5 augustus 2008 17:58 schreef Flashwin het volgende:
[..]
Hij had me gelijk gekicked
Hij lijkt wel veel op die Haagse Sjonnie btw

Zou ik ook wel graag willen hebben inderdaadquote:Op dinsdag 5 augustus 2008 17:59 schreef Vodkadruppel het volgende:
Hey, welk filmpje is dat van die likkende kerel uit dat youtube stukje?

Dat gaat dus niet meerquote:Op dinsdag 5 augustus 2008 18:26 schreef Flashwin het volgende:
[..]
http://www.solomio.nl/player_algemeen.php?id=499&uname=99&pass=99

gewoon copy pasten, luilakquote:

Je bedoelt " socks5 proxy's??quote:Op dinsdag 5 augustus 2008 13:51 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Is je ban nog steeds niet voorbij?
Iemand had het hier eerst ook over iets van 5 proxies. Wil diegene het nog eens uitleggen?

Haha, instant banned!quote:Op dinsdag 5 augustus 2008 18:30 schreef lennartb.nl het volgende:
http://www.solomio.nl/player_algemeen.php?id=438&uname=38&pass=38
Wie leert ze een lesje over internet en gooit de likkende man in de strijd

Ik ja ach morgen weer een dag, ik draaide die likkende vent bij zo'n gast, en waar ook een mod was, je had die kop moeten zien van die gast !!!quote:

quote:Op dinsdag 5 augustus 2008 18:40 schreef Sneakemail het volgende:
Likkende dude:
http://www.turboupload.com/download/7pVF4zhcgqZk/man003.avi

Toppiequote:Op dinsdag 5 augustus 2008 18:40 schreef Sneakemail het volgende:
Likkende dude:

Ik heb geen vast IP. Back on track!quote:Op dinsdag 5 augustus 2008 18:37 schreef neo567 het volgende:
[..]
Ik ja ach morgen weer een dag, ik draaide die likkende vent bij zo'n gast, en waar ook een mod was, je had die kop moeten zien van die gast !!!

quote:Op dinsdag 5 augustus 2008 18:40 schreef Sneakemail het volgende:
Likkende dude:

Die van mij is een weekquote:Op dinsdag 5 augustus 2008 18:54 schreef Riann het volgende:
[..]
jij kwam toenstraks ook in mijn room op solomio
ik had je er meteen uitgekickt haha

ik ben er nog nooit geblokt geweest haha ik heb er ook een profiel maar ja ik maak netjes gebruik van solomio.quote:Op dinsdag 5 augustus 2008 18:57 schreef neo567 het volgende:
[..]
Die van mij is een week![]()
U kunt weer gebruik maken van solomio vanaf 2008-08-12 18:30:36

omg je hebt net je Fok! ONZ doodvonnis getekendquote:Op dinsdag 5 augustus 2008 18:58 schreef Riann het volgende:
[..]
ik ben er nog nooit geblokt geweest haha ik heb er ook een profiel maar ja ik maak netjes gebruik van solomio.

Whehe, een solomio gebruikster. En je komt er nog voor uit ook.quote:Op dinsdag 5 augustus 2008 18:58 schreef Riann het volgende:
[..]
ik ben er nog nooit geblokt geweest haha ik heb er ook een profiel maar ja ik maak netjes gebruik van solomio.

Ik ook, ik draaide alleen een filmpje af, is dat soms verboden ???quote:Op dinsdag 5 augustus 2008 18:58 schreef Riann het volgende:
[..]

nee dat scheint gewoon te mogen maar wat is het nut van een filmpje draaien????quote:Op dinsdag 5 augustus 2008 19:02 schreef neo567 het volgende:
[..]
Ik ook, ik draaide alleen een filmpje af, is dat soms verboden ???

dit profiel??quote:Op dinsdag 5 augustus 2008 18:58 schreef Riann het volgende:
[..]

Hahaha inderdaad.quote:Op dinsdag 5 augustus 2008 19:00 schreef postmortum het volgende:
[..]
omg je hebt net je Fok! ONZ doodvonnis getekend
Trouwens is het riet of patat ?

volgens mij komt dat niet overeen met de foto's in mijn fotoboek dus NEEquote:Op dinsdag 5 augustus 2008 19:04 schreef needforweed het volgende:
[..]
dit profiel??![]()
http://www.solomio.nl/p1269_Rianne.html

Wat gaat jou dat aan dan ?quote:Op dinsdag 5 augustus 2008 19:04 schreef Riann het volgende:
[..]
nee dat scheint gewoon te mogen maar wat is het nut van een filmpje draaien????

He, doe eens lief tegen haar, ze heeft tietenquote:

Oke zo werkt dat hier:Pquote:Op dinsdag 5 augustus 2008 19:06 schreef Riann het volgende:
[..]
volgens mij komt dat niet overeen met de foto's in mijn fotoboek dus NEE
Ik heet ook geen RianNE

Dat is um hahaquote:Op dinsdag 5 augustus 2008 19:09 schreef needforweed het volgende:
[..]
Oke zo werkt dat hier:P![]()
http://www.solomio.nl/p1931_Rian.html

hoe kom je daar bij???quote:Op dinsdag 5 augustus 2008 19:10 schreef right_turn het volgende:
[..]
Je bent 7 jaar ouder op je profiel daar

Arme dj thijsquote:Op dinsdag 5 augustus 2008 19:09 schreef needforweed het volgende:
[..]
Oke zo werkt dat hier:P![]()
http://www.solomio.nl/p1931_Rian.html

dj Thijs is een vieze flikker ik weet wat dingen over hem..quote:

Nou wat weet je dan over hem???quote:Op dinsdag 5 augustus 2008 19:14 schreef needforweed het volgende:
[..]
dj Thijs is een vieze flikker ik weet wat dingen over hem..
die vent moet aangepakt worden!!
de vuile verkrachter

quote:Op dinsdag 5 augustus 2008 19:14 schreef needforweed het volgende:
[..]
dj Thijs is een vieze flikker ik weet wat dingen over hem..
die vent moet aangepakt worden!!
de vuile verkrachter

dat ie een minderjarig meisje verkracht heeft...quote:

en wie dan volgens jou mijn e-mail adres staat in mijn profiel van hier mocht je het niet op fok willen zeggen. ik ken hem namelijk persoonlijk en als ik 1 ding niet kan voorstellen van hem is dat datquote:Op dinsdag 5 augustus 2008 19:17 schreef needforweed het volgende:
[..]
dat ie een minderjarig meisje verkracht heeft...

ik heb dat meisje zelf huilend voor me gehad..quote:Op dinsdag 5 augustus 2008 19:18 schreef Riann het volgende:
[..]
en wie dan volgens jou mijn e-mail adres staat in mijn profiel van hier mocht je het niet op fok willen zeggen. ik ken hem namelijk persoonlijk en als ik 1 ding niet kan voorstellen van hem is dat dat

Ik zou 't contact met hem maar snel verbreken toch! Die gast brengt al jaren de naam Thijs in een verkeerd daglicht. Ik heb er door hem ook al last van.quote:Op dinsdag 5 augustus 2008 19:18 schreef Riann het volgende:
[..]
en wie dan volgens jou mijn e-mail adres staat in mijn profiel van hier mocht je het niet op fok willen zeggen. ik ken hem namelijk persoonlijk en als ik 1 ding niet kan voorstellen van hem is dat dat

veel meisjes durven geen aaangifte te doen..quote:Op dinsdag 5 augustus 2008 19:22 schreef Riann het volgende:
en dat meisje heeft geen aangifte gedaan hmmmz je moet niet alle jonge meisjes geloven
kom binnenkort maar naar de koets dan hij is er bijna elk weekend wel mij ff mailen dan ga ik er die avond ook heen weet ik meteen wie jij bent.
Beetje zielig dingen over iemand roepen en dan zelf je id niet gekent maken

| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |