volgens mij komt dat niet overeen met de foto's in mijn fotoboek dus NEEquote:Op dinsdag 5 augustus 2008 19:04 schreef needforweed het volgende:
[..]
dit profiel??![]()
http://www.solomio.nl/p1269_Rianne.html
Wat gaat jou dat aan dan ?quote:Op dinsdag 5 augustus 2008 19:04 schreef Riann het volgende:
[..]
nee dat scheint gewoon te mogen maar wat is het nut van een filmpje draaien????
He, doe eens lief tegen haar, ze heeft tietenquote:
Oke zo werkt dat hier:Pquote:Op dinsdag 5 augustus 2008 19:06 schreef Riann het volgende:
[..]
volgens mij komt dat niet overeen met de foto's in mijn fotoboek dus NEE
Ik heet ook geen RianNE
Dat is um hahaquote:Op dinsdag 5 augustus 2008 19:09 schreef needforweed het volgende:
[..]
Oke zo werkt dat hier:P![]()
http://www.solomio.nl/p1931_Rian.html
hoe kom je daar bij???quote:Op dinsdag 5 augustus 2008 19:10 schreef right_turn het volgende:
[..]
Je bent 7 jaar ouder op je profiel daar
Arme dj thijsquote:Op dinsdag 5 augustus 2008 19:09 schreef needforweed het volgende:
[..]
Oke zo werkt dat hier:P![]()
http://www.solomio.nl/p1931_Rian.html
dj Thijs is een vieze flikker ik weet wat dingen over hem..quote:
Nou wat weet je dan over hem???quote:Op dinsdag 5 augustus 2008 19:14 schreef needforweed het volgende:
[..]
dj Thijs is een vieze flikker ik weet wat dingen over hem..
die vent moet aangepakt worden!!
de vuile verkrachter
quote:Op dinsdag 5 augustus 2008 19:14 schreef needforweed het volgende:
[..]
dj Thijs is een vieze flikker ik weet wat dingen over hem..
die vent moet aangepakt worden!!
de vuile verkrachter
dat ie een minderjarig meisje verkracht heeft...quote:
en wie dan volgens jou mijn e-mail adres staat in mijn profiel van hier mocht je het niet op fok willen zeggen. ik ken hem namelijk persoonlijk en als ik 1 ding niet kan voorstellen van hem is dat datquote:Op dinsdag 5 augustus 2008 19:17 schreef needforweed het volgende:
[..]
dat ie een minderjarig meisje verkracht heeft...
ik heb dat meisje zelf huilend voor me gehad..quote:Op dinsdag 5 augustus 2008 19:18 schreef Riann het volgende:
[..]
en wie dan volgens jou mijn e-mail adres staat in mijn profiel van hier mocht je het niet op fok willen zeggen. ik ken hem namelijk persoonlijk en als ik 1 ding niet kan voorstellen van hem is dat dat
Ik zou 't contact met hem maar snel verbreken toch! Die gast brengt al jaren de naam Thijs in een verkeerd daglicht. Ik heb er door hem ook al last van.quote:Op dinsdag 5 augustus 2008 19:18 schreef Riann het volgende:
[..]
en wie dan volgens jou mijn e-mail adres staat in mijn profiel van hier mocht je het niet op fok willen zeggen. ik ken hem namelijk persoonlijk en als ik 1 ding niet kan voorstellen van hem is dat dat
veel meisjes durven geen aaangifte te doen..quote:Op dinsdag 5 augustus 2008 19:22 schreef Riann het volgende:
en dat meisje heeft geen aangifte gedaan hmmmz je moet niet alle jonge meisjes geloven
kom binnenkort maar naar de koets dan hij is er bijna elk weekend wel mij ff mailen dan ga ik er die avond ook heen weet ik meteen wie jij bent.
Beetje zielig dingen over iemand roepen en dan zelf je id niet gekent maken
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |