Heb ik ook --> vista 64 bit ?quote:Op dinsdag 5 augustus 2008 13:21 schreef Paaskonijn het volgende:
Dat hotspot shield werkt voor geen meter. Dat ding kan geen eens connecten.
Die eerste keer toen ik het opstarte werkte hetquote:Op dinsdag 5 augustus 2008 13:21 schreef Paaskonijn het volgende:
Ik ook, maar ik heb de torrent gedownload en die werkt weer normaal.quote:Op dinsdag 5 augustus 2008 13:33 schreef Paaskonijn het volgende:
Ik krijg dan iets van een Daemon Error ofzo?
quote:Op dinsdag 5 augustus 2008 13:33 schreef Paaskonijn het volgende:
Ik krijg dan iets van een Daemon Error ofzo?
Is je ban nog steeds niet voorbij?quote:Op dinsdag 5 augustus 2008 13:21 schreef Paaskonijn het volgende:
quote:
quote:
Ja, ze zijn 24 uursquote:Op dinsdag 5 augustus 2008 17:30 schreef F4T4L_3RR0R het volgende:
M'n ban is volautomatisch zonder gemail en gezeur opgeheven!
Bij komen de gewone pics, maar ze laden heel langzaam.quote:Op dinsdag 5 augustus 2008 17:48 schreef Flashwin het volgende:
Op de solomio site bij mij staan er gewoon de normale picsOp FOK wel die strontpics
ff screen om het topic levend te houden
[ afbeelding ]
Ik ken die gast, vraag es of ie uit enkhuizen komtquote:Op dinsdag 5 augustus 2008 17:48 schreef Flashwin het volgende:
Op de solomio site bij mij staan er gewoon de normale picsOp FOK wel die strontpics
ff screen om het topic levend te houden
[ afbeelding ]
Hij had me gelijk gekickedquote:Op dinsdag 5 augustus 2008 17:57 schreef neo567 het volgende:
[..]
Ik ken die gast, vraag es of ie uit enkhuizen komt
url ?quote:Op dinsdag 5 augustus 2008 17:58 schreef Flashwin het volgende:
[..]
Hij had me gelijk gekicked
Hij lijkt wel veel op die Haagse Sjonnie btw
Zou ik ook wel graag willen hebben inderdaadquote:Op dinsdag 5 augustus 2008 17:59 schreef Vodkadruppel het volgende:
Hey, welk filmpje is dat van die likkende kerel uit dat youtube stukje?
Dat gaat dus niet meerquote:Op dinsdag 5 augustus 2008 18:26 schreef Flashwin het volgende:
[..]
http://www.solomio.nl/player_algemeen.php?id=499&uname=99&pass=99
gewoon copy pasten, luilakquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |