Het vele wit moet nog 'opgelost' worden door nog van alles op te hangen. Het is nog niet af ten slottequote:Op dinsdag 16 december 2008 14:11 schreef Godshand het volgende:
[..]
Geinig huisje, wel veel wit, niet helemaal mijn smaak..
Maarreh, wat een claustrofobisch gedoe, die slaapkamer
Zou je niet een hoekkast nemen, zodat je wat meer ruimte hebt in die slaapkamer?
En misschien is het bed draaien ook een idee?
Dus jullie pitten in een bed van 160 x 200 cm?quote:Op dinsdag 16 december 2008 15:14 schreef Gizmore het volgende:
[..]
Het vele wit moet nog 'opgelost' worden door nog van alles op te hangen. Het is nog niet af ten slotte
Het bed draaien is helaas geen optie, de kamer is exact 2 meter breed en aan het einde zit ook nog de verwarming, dus dan zou het bed maximaal 1.80 lang moeten zijn en dat gaat niet werken. De andere 'slaapkamer' is nog smaller en zit aan de voorkant van het huis, dus dat is ook niet echt een optie helaas...
Ideaal die kasten, en door de spiegeldeur lijkt de slaapkamer ook breder dan het is.quote:Op woensdag 17 december 2008 07:29 schreef dahei het volgende:
Wat een bekende kast. We hebben hier exact dezelfde staan, met dezelfde deuren. Superhandig!
Wel gemeen hoor. 'Als we terug komen van winkelen is het huis af heh?' En vervolgens als we thuis komen zit er nog steeds geen nieuwe badkamer in.quote:Op maandag 29 december 2008 10:26 schreef Syytön het volgende:
Maar het huis is nog niet af. Wel een beetje jammer dat ik gister niet in de whirlpool kon.
En de muurplint is ook nog niet helemaal af, maar wel bijna. Oh en de verwarming hangt natuurlijk ook.
Is het huis nu dan wel helemaal af ?quote:Op maandag 29 december 2008 10:26 schreef Syytön het volgende:
Maar het huis is nog niet af. Wel een beetje jammer dat ik gister niet in de whirlpool kon.
En de muurplint is ook nog niet helemaal af, maar wel bijna. Oh en de verwarming hangt natuurlijk ook.
Eh nee.quote:Op zondag 11 januari 2009 12:24 schreef Vonkenboer het volgende:
[..]
Is het huis nu dan wel helemaal af ?
zelfde buurt, bekende balkons enzoquote:
Grappig, H*eesterbuurt?quote:Op zondag 11 januari 2009 17:16 schreef Nightwulf het volgende:
[..]
zelfde buurt, bekende balkons enzo
quote:Op dinsdag 13 januari 2009 17:42 schreef Vonkenboer het volgende:
Eerste plaatje in de op verzoek van TS verwijderd
In mijn nieuwe huis heb ik voorzet ramen, weet alleen nog niet hoe ze bevallen.quote:Op zondag 11 januari 2009 12:36 schreef Syytön het volgende:
[..]
Eh nee.![]()
We zijn de plint in de keuken nu aan het afwerken, en ik ben begonnen met de kozijnen aan de voorkant te schuren, plamuren, grondverven en daarna lakverven. Het ziet er nu namelijk echt niet uit, het is rood geverft.![]()
[ afbeelding ]
Bij deze de "Before" foto, de "after" foto hoop ik binnen vier weken () te plaatsen. Hou me eraan.
Inmiddels is er wel wat veranderd; laminaat is anders, die dichtgemaakte deur rechts hebben we eruit gehaald (alleen daar staan nu platen voor ivm tocht, komt nog een deur). En de gordijnen en vitrage is weg, er hangt nu andere vitrage. Er komen houten jaloezieën te hangen.
Ben trouwens van plan voorzetramen te laten plaatsen hier; heeft iemand daar ervaring mee?
Ik zag het in je topic ja. Ik ben alleen geen fan van die klemmetjes, maar het schijnt wel veel makkelijker qua onderhoud te zijn. Ik moet nog offertes etc aanvragen en informatie opvragen over plaatsingsmethoden.quote:Op vrijdag 16 januari 2009 01:33 schreef hierissieweer het volgende:
[..]
In mijn nieuwe huis heb ik voorzet ramen, weet alleen nog niet hoe ze bevallen.
Hoe heb je eigenlijk al die lijn van de vloer in de gang af gekregen?
Ja maar, ja maar.. waar moet ik dan het bureau laten?quote:Op vrijdag 16 januari 2009 02:03 schreef Em.ster het volgende:
Leuk topic, heb 'm helemaal doorgespit. En ik ben van plan om te blijven volgen. Is het geen idee om van de studeerkamer een inloopkast te maken?. Of van die kleine berging.
Als je eens de kast gaat verplaatsen heb je er wel last van.quote:Op zaterdag 22 november 2008 13:25 schreef Syytön het volgende:
[..]
Haha, nou het interesseert me echt totaal niet dat achter de kast een wit vlak zit, echt 0,0.Je ziet het toch alleen maar als de meubels er niet staan, en wanneer zal dat nou gebeuren. Hoe kan het nou niet staan als je het toch niet ziet.
Iedereen die de foto's niet heeft gezien, zal echt niet weten dat de muur achter de kast gewoon wit is.
Welk laminaat bedoel je..? In de woonkamer? Dat is van Praxis en wat in de slaapkamer ligt is van Gamma.
Ja, en waarom zou ik de kast verplaatsen? Net alsof ik 'm ergens anders in de slaapkamer zou zetten.quote:Op vrijdag 16 januari 2009 11:02 schreef Deliah het volgende:
[..]
Als je eens de kast gaat verplaatsen heb je er wel last van.
Dat lijkt mij nou een uitgelezen plek voor een hoekbureautje, achter de deur. Eventueel kun je daar een soort home-entertainmentset maken met TV, computer, muziek en zelfs een kleine minibar o.i.d.? Aan het eind van je bed zou je nog een bankje of kist kunnen zetten om de lege ruimte wat te compenseren.quote:Op vrijdag 16 januari 2009 08:58 schreef Syytön het volgende:
Ja maar, ja maar.. waar moet ik dan het bureau laten?Van die smalle berging een inloopkast maken is niet echt een optie, die is maar 1 meter breed, dan kan je amper je kont keren. De kast staat ook wel prima in de slaapkamer, anders heb ik daar toch maar een loze ruimte.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |