chelski successupporters moet je niet zo serieus nemenquote:Op woensdag 6 augustus 2008 14:09 schreef Gunner het volgende:
[..]
Sukkeltje. Arsenal scoorde vorig seizoen in de PL meer dan jouw cluppie dus lul niet zo slap.
Iets betere versie van Denneboom. Ben d'r niet zo'n fan van, maar op dit moment is het voor die positie gewoon een versterking. Al werkt die ene actie die Denneboom dan heeft nog steeds, d'r trapte d'r gisteravond toch weer een in.quote:Op woensdag 6 augustus 2008 16:05 schreef 9christensen het volgende:
Gaat nu een gerucht dat Slory naar Twente gaat (op fctwente.net)
er zijn 21000 seizoenkaarthouders en 25000 kaarten. Vrije verkoop was dus wel te verwachten. Het is al lang knap dat twente in de vakantietijd het gelredome in 3 dagen kan uitverkopenquote:Op woensdag 6 augustus 2008 17:16 schreef DutchGooner het volgende:
Had niet verwacht dat het vrije verkoop zou worden voor FCT v Arsenal.
Dat klopt ook wel maar per clubcard konden er toch 4 kaarten gekocht worden.quote:Op woensdag 6 augustus 2008 18:09 schreef Moody het volgende:
[..]
er zijn 21000 seizoenkaarthouders en 25000 kaarten. Vrije verkoop was dus wel te verwachten. Het is al lang knap dat twente in de vakantietijd het gelredome in 3 dagen kan uitverkopen
Volgens mij zeg ik niets vreemd, als ik zeg dat Arsenal regelmatig beter is dan een tegenstander, ze zelfs onder de voet loopt, maar dat dan niet in de score weet uit te drukken. En vervolgens zo nu en dan tegen zuur puntverlies aanlopen.quote:Op woensdag 6 augustus 2008 14:09 schreef Gunner het volgende:
[..]
Sukkeltje. Arsenal scoorde vorig seizoen in de PL meer dan jouw cluppie dus lul niet zo slap.
Nederland 3 lijkt me.quote:Op donderdag 7 augustus 2008 02:15 schreef Kriegel het volgende:
Gaat het nog ergens worden uitgezonden, buiten regionale tv?
Zal voor jullie duimen trouwens.
Nee, Studio Ajax zendt liever de 50 km snelwandelen van de OS uit.. Dan was RTL zo slecht nog niet. BTW, Twente dit jaar met 29,5 miljoen de vierde (!) begroting van Nederland, over twee seizoenen stadion uitgebouwd naar ruim 30.000 plaatsen en de begroting naar 35 miljoen..quote:
kan me niet voorstellen dat de nos het niet uitzend eigenlijjkquote:Op donderdag 7 augustus 2008 09:50 schreef RedGuy het volgende:
Zend de NOS echt niet de wedstrijd uit? Sport1 wellicht dan?
ik wel.. we zijn geen ajaxquote:Op donderdag 7 augustus 2008 09:55 schreef Bulletdodger het volgende:
[..]
kan me niet voorstellen dat de nos het niet uitzend eigenlijjk
Geloof me, niet elke tukker. Alleen al om niet constant met die grote mond geconfronteerd te worden bij een aantal Twente fans.quote:Op donderdag 7 augustus 2008 00:38 schreef Lamzak_ het volgende:
Ik hoop zoals elke tukker, op een stunt
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |