Lijkt me meer het accent van Manchester.quote:Op donderdag 14 augustus 2008 14:12 schreef mcyodogg het volgende:
haha die McClaren heeft nu zelfs een Nederlands accent terwijl hij in zn moedertaal praat.
Welkom in de CL.quote:Op donderdag 14 augustus 2008 19:04 schreef Pizzakoppo het volgende:
Was een flinke lucky overwinning va Arsenal, erg matig gespeeld en erg matig gewonnen. Twente was veruit superieur en zou verdient hebben gewonnen!
Niet om het een of ander, maar hij duwt Adebayor naar beneden waardoor ie zelf ook weer hoger komt.quote:
En zo kun je alles goedpratenquote:Op donderdag 14 augustus 2008 19:06 schreef Gunner het volgende:
Dat is ook een kwaliteit. Van de echte topteams
Dat vind ik over de hele wedstrijd gezien ook niet, van die 0-2. Maar het verschil tussen Twente eerste helft en tweede helft was wel erg groot.quote:Op donderdag 14 augustus 2008 19:26 schreef Moody het volgende:
[..]
En zo kun je alles goedpraten
Als het 1-1 was geworden, was het waarschijnlijk ook bewust gedaan![]()
Arsenal werd in de 1e helft gewoon overrompeld door Twente. Arsenal wilde heus niet 'weggespeeld' worden, maar was toen niet bij machte. In de 2e helft hadden ze meer adem dan Twente. Maar ik vind niet dat 0-2 een goede weergave was van de wedstrijd.
haha, ik zal deze quote bewaren voor als Chelsea met enorm kutvoetbal Arsenal verslaat.quote:Op donderdag 14 augustus 2008 19:06 schreef Gunner het volgende:
Dat is ook een kwaliteit. Van de echte topteams
Touche.quote:Op donderdag 14 augustus 2008 20:01 schreef mcyodogg het volgende:
[..]
haha, ik zal deze quote bewaren voor als Chelsea met enorm kutvoetbal Arsenal verslaat.
Meneer heeft ook een wedstrijd gezienquote:Op donderdag 14 augustus 2008 20:17 schreef Pizzakoppo het volgende:
Net zo standaard als bij Arsenal tegenwoordig!
Ik noem het geen wedstrijd maar eenrichtingsverkeer.quote:Op donderdag 14 augustus 2008 20:21 schreef Gunner het volgende:
[..]
Meneer heeft ook een wedstrijd gezien
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |