Ik had het pc logo nog niet eens gezien toen ik dat postte.quote:Op donderdag 7 augustus 2008 22:50 schreef Cyberia18 het volgende:
Laat het spel maar lekker exclusief op het ultieme gaming platform.
Gamer_V![]()
![]()
Ga ik het forum bij neogaf wel even helemaal doorspitten....quote:Op donderdag 7 augustus 2008 23:57 schreef Notorious_Roy het volgende:
Ik kan het NeoGAF topic niet meer vinden zo snel, maar daar staat alles in, inclusief bewijs. Het is in ieder geval niet waar dat er een FFVII iets voor de PS3 komt in augustus
Ik had er net voor het eerst 14. Vooruitgangquote:Op donderdag 7 augustus 2008 23:34 schreef Fallen het volgende:
[..]
Late boomer...![]()
Volgens mij zit ik al op ruim 600 pogingen... en het is de enige nog die ik moet afgezien van de coop, maar die expansion heb ik niet.
Is het echt of sarcastisch bedoeltquote:
pffff. Ik was de dag dat de uncharted trophies uit kwamen al klaarquote:Op vrijdag 8 augustus 2008 01:53 schreef SuperFruitig het volgende:
Booya modderfokkers!
Jullie haters zitten me constant in-game berichtjes te sturen omdat jullie weten dat ik mijn e-penis aan het verlengen ben! Jullie kunnen die shit niet handlen zekers!!![]()
![]()
TROPHYWHORES UNITE
![]()
![]()
Ik zit op de helft met uncharted (moet nog 15treasures, wat kills met wat geweren en de game uitspelen en dan issie 100% complete) en dan moet ik nog flink aanzetten bij Pixeljunk, maar ik heb de kutste al gehaald gelukkig
![]()
Voor het einde van de week heb ik al mn games met trophies op 100%
MAXIMUM EPENIS
quote:Op vrijdag 8 augustus 2008 07:16 schreef Govinda het volgende:
Iedereen al de HOME theme gedownload om in de beta te worden uitgenodigd?
Persoonlijk vind ik het wel leuk. Speel een spel hier vaak twee of drie keer door. De eerste keer helemaal op mijn gemak en daarna om de extra's eruit te halen door voor leuke of pittige achievements of trophies te gaan. Voor mij persoonlijk verlengd het mijn speelplezier met de games,...........quote:Op vrijdag 8 augustus 2008 08:14 schreef Armageddon het volgende:
Ik snap dat trophy geleuter niet hoor. Als ik een game uit heb dan vind ik het wel best. Dan ga ik die echt niet nog 4 keer herhalen voor wat domme trophy's.
Dat ius toch dat je in bombardement 15 bommen achter elkaar verzameld?quote:Late boomer...
Dude, Uncharted is de shitquote:Op vrijdag 8 augustus 2008 08:14 schreef Armageddon het volgende:
Ik snap dat trophy geleuter niet hoor. Als ik een game uit heb dan vind ik het wel best. Dan ga ik die echt niet nog 4 keer herhalen voor wat domme trophy's.
quote:Op vrijdag 8 augustus 2008 05:59 schreef Moe_Szyslak het volgende:
[..]
pffff. Ik was de dag dat de uncharted trophies uit kwamen al klaar![]()
My E-PENIS is THIIIIIIIIIIIIIS large
ok ok, I give.quote:Op vrijdag 8 augustus 2008 10:46 schreef SuperFruitig het volgende:
[..]
Maar! Heb je ook SSDHD 100% en PJE 100% ?
Ik wacht op een nieuwe Jakquote:Op vrijdag 8 augustus 2008 10:41 schreef SocialDisorder het volgende:Ratchet & Clank krijgt eind 2009 een opvolger
you doquote:Op vrijdag 8 augustus 2008 13:03 schreef Kremers het volgende:
Uncharted is binnenWel een foeilelijk hoesje, maar who gives a crap
ik koop altijd de games op hoesjequote:Op vrijdag 8 augustus 2008 13:03 schreef Kremers het volgende:
Uncharted is binnenWel een foeilelijk hoesje, maar who gives a crap
quote:
Hier ook niet, heb er pas 1quote:Op vrijdag 8 augustus 2008 13:15 schreef merino het volgende:
[..]![]()
Die term gaat nog populair worden![]()
![]()
Overigens schiet het bij mij nog totaal niet op kwa trophy's. Laatste paar dagen ook eigenlijk alleen maar non-trophy games gespeeld (Flow aangeschaft, briljant spelletje. Hoop dat sony nog veel meer met dit soort concepten gaat doen)
Ik vind vooral de uitdaging erg tof. Zoals bvb die trophy waarvoor je een planeet in SuperStardust moet uitspelen zonder boost. Nog niet echt geprobeerd (moet nog aantal andere trophy's) maar ik weet zeker dat zoiets een enorme uitdaging gaat zijn.quote:Op vrijdag 8 augustus 2008 14:23 schreef Kremers het volgende:
[..]
Hier ook niet, heb er pas 1, een bronzen uit PJE.
Op zich is de populariteit voor Trophies best te verklaren, mensen zijn competief ingesteld en trophies voeren deze competitie drang alleen maar
ik wist eerst niet eens dat er een boost inzat, en bij de eerste planeet die ik haalde krege ik meteen twee trophies en dacht, ey, er zit dus een boost in?quote:Op vrijdag 8 augustus 2008 14:34 schreef merino het volgende:
[..]
Ik vind vooral de uitdaging erg tof. Zoals bvb die trophy waarvoor je een planeet in SuperStardust moet uitspelen zonder boost. Nog niet echt geprobeerd (moet nog aantal andere trophy's) maar ik weet zeker dat zoiets een enorme uitdaging gaat zijn.
Competitief trophywhoren ga ik zeker niet want dat red ik kwa tijd en toewijding toch nooit. Maar ik ga hoop natuurlijk wel ooit al mijn trophy games op 100% te hebben.
Ik heb een tijdje zonder boost gespeeld het spel. Zag het nut er niet echt van inquote:Ik vind vooral de uitdaging erg tof. Zoals bvb die trophy waarvoor je een planeet in SuperStardust moet uitspelen zonder boost. Nog niet echt geprobeerd (moet nog aantal andere trophy's) maar ik weet zeker dat zoiets een enorme uitdaging gaat zijn.
Competitief trophywhoren ga ik zeker niet want dat red ik kwa tijd en toewijding toch nooit. Maar ik ga hoop natuurlijk wel ooit al mijn trophy games op 100% te hebben.
Ik heb de Soundtrack al heel langquote:Op vrijdag 8 augustus 2008 14:20 schreef SuperFruitig het volgende:
Uncharted op 100%, nu PJE
Magisch spel is dat uncharted toch
Kippevel OST btw:
Zeker eens beluisteren (ik heb m al heul lang)
Heb er nu 72, maar moet er nog 13 van PJE
PixelJunk Edenquote:Op vrijdag 8 augustus 2008 14:48 schreef Deviant1nl het volgende:
[..]
Ik heb een tijdje zonder boost gespeeld het spel. Zag het nut er niet echt van in
Maar als je eenmaal hogere scores nodig hebt moet je wel.
Voor welk spel staat trouwens PJE?![]()
Ow gelukkig, voel ik me niet zo traag met mijn spuit 11 reactiequote:Op vrijdag 8 augustus 2008 15:06 schreef Deviant1nl het volgende:
Ah had ik kunnen weten!
Beter 1 keer teveel gezegd dan 1 te weinig
Mensen die dat ook echt gaan doen. Consumptieslaven.quote:Op vrijdag 8 augustus 2008 18:44 schreef Govinda het volgende:
Trophies voor Pain! komen 4 september... en belachelijk irritant: je moet alle chars kopen om alle trophies te kunnen krijgen
Dat vond ik bij SSD al een behoorlijke bummer![]()
PAIN.... Enige PSN aankoop waar ik spijt van heb. Gaat erg snel vervelen en heb het al maanden niet meer gespeeld. De aankomende aanvulling zal ik dan ook niet gaan kopen.quote:Op vrijdag 8 augustus 2008 18:44 schreef Govinda het volgende:
Trophies voor Pain! komen 4 september... en belachelijk irritant: je moet extra chars kopen om alle trophies te kunnen krijgen
Die aanvulling bij SSD is dan nog wel leukquote:Op vrijdag 8 augustus 2008 18:44 schreef Govinda het volgende:
Trophies voor Pain! komen 4 september... en belachelijk irritant: je moet extra chars kopen om alle trophies te kunnen krijgen
Nee dat is gewoon triest, die chars voegen niks toe aan de gameplay. Dat doen de extra's van SSD dan weer wel maar ik baal ervan dat als je alle SSD trophies wil hebben dat je dan alsnog iets van 18-20 euro kwijt bent.quote:Op vrijdag 8 augustus 2008 19:36 schreef Deviant1nl het volgende:
[..]
Die aanvulling bij SSD is dan nog wel leuk
Maar die extra chars voegen echt niks toe mijns inziens
Ook 4 septemberquote:Op vrijdag 8 augustus 2008 23:15 schreef Wessiej het volgende:
Wanneer komt dat amusement park dan van Pain?
Sirenquote:Op zaterdag 9 augustus 2008 00:07 schreef Deacon_Tigra het volgende:
Shit man
Siren in het donker met geluid hard aan spelen , is niet aan te raden![]()
![]()
ik heb trouwens in het spel een ID van iemand gevonden, stond een website op![]()
http://hw-biker.blog-paradise.com/language.html
Oeiquote:
quote:
Ik ben echt zo benieuwd wat je een maand later nog met dat spel doetquote:Op zaterdag 9 augustus 2008 21:30 schreef SuperFruitig het volgende:
[..]![]()
![]()
De vraag is: Pre-order? Of gewoon om 12 uur met een slaapzak voor de MM gaan liggen?
Als ze een SB erbij doen ga ik meteen pre-orderen btw.
quote:Op zaterdag 9 augustus 2008 22:29 schreef Govinda het volgende:
[..]
Hahaha nice die goatse verwijzing
Je bent niet open-minded genoeg om de grootschaligheid en complexe mogelijkheden van dit spel te bevatten AQ...quote:Op zaterdag 9 augustus 2008 22:21 schreef AQuila360 het volgende:
[..]
Ik ben echt zo benieuwd wat je een maand later nog met dat spel doet![]()
Ik kom er op terug tegen die tijd!
Genieten van Sackboys en Sackgirls. Dat is het doel.quote:Op zaterdag 9 augustus 2008 23:11 schreef Govinda het volgende:
Vooral het ontbreken van een echt doel in het spel ontmoedigt me een beetje om er ook zo gehyped over te raken.
Hoi Govinda,quote:Op zaterdag 9 augustus 2008 23:11 schreef Govinda het volgende:
Ik ben het wel met AQuila360 eens in dat ik het nog maar moet zien in hoeverre LPB op de lange termijn gaat boeien ondanks het downloaden van andermans levels.
Vooral het ontbreken van een echt doel in het spel ontmoedigt me een beetje om er ook zo gehyped over te raken.
Sinds wanneer is het einde van een level halen en onderweg lol hebben geen doel meer? Zijn Sonic en Mario dan ook ineens doelloze games?quote:Op zaterdag 9 augustus 2008 23:11 schreef Govinda het volgende:
Ik ben het wel met AQuila360 eens in dat ik het nog maar moet zien in hoeverre LPB op de lange termijn gaat boeien ondanks het downloaden van andermans levels.
Die games hebben een doel, hier is het voor mijn gevoel vooral 'wie het eerst aan het einde van het level is heeft gewonnen'.quote:Op zaterdag 9 augustus 2008 23:57 schreef SocialDisorder het volgende:
[..]
Sinds wanneer is het einde van een level halen en onderweg lol hebben geen doel meer? Zijn Sonic en Mario dan ook ineens doelloze games?
Lulz, Goatse helemaal rechtsquote:
Geen enkel spel is doelloos. De vraag is echter wanneer het doel niet meer interessant wordt. In Sonic's geval snel in mijn persoonlijke mening. Maar ik begrijp zijn vraag wel. Hoe lang lopen we hetzelfde stukje van a naar b en bewonderen we de geweldige physics. Wanneer worden de zelfgemaakte levels alleen nog maar dezelfde physics met verschillende grafische jasjes.quote:Op zaterdag 9 augustus 2008 23:57 schreef SocialDisorder het volgende:
[..]
Sinds wanneer is het einde van een level halen en onderweg lol hebben geen doel meer? Zijn Sonic en Mario dan ook ineens doelloze games?
Op zich een leuke manier van reklame maken voor je bedrijf (het einde). Ik vraag me af of meer bedrijven zoiets gaan doen.quote:Op zondag 10 augustus 2008 02:10 schreef Cyberia18 het volgende:
Nieuwe LBP Trailer:
http://www.amazon.com/gp/mpd/permalink/m30HNEB106XMWL
Ik verwacht wel mooie dingen van dit spel. Maar het wordt zeker geen game die je na de release uren achter elkaar gaat spelen, maar af en toe een level dat je aanspreekt. Net zoals je op YouTube niet alle filmpjes kijkt. Maar ik denk dat mensen wel fantastische dingen gaan maken. Kijk maar naar wat sommige mensen voor elkaar kregen met de paintset van Forza.quote:Op zondag 10 augustus 2008 11:21 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Geen enkel spel is doelloos. De vraag is echter wanneer het doel niet meer interessant wordt. In Sonic's geval snel in mijn persoonlijke mening. Maar ik begrijp zijn vraag wel. Hoe lang lopen we hetzelfde stukje van a naar b en bewonderen we de geweldige physics. Wanneer worden de zelfgemaakte levels alleen nog maar dezelfde physics met verschillende grafische jasjes.
Mij lijkt het spel leuk, maar hij opent een goede discussie.
Dat eerstequote:Op zondag 10 augustus 2008 16:25 schreef Deviant1nl het volgende:
Hey superfruitig, vraagje over SSD:HD aangezien jij alle trophies hebt
Bij die trophy waarbij je 15 bommen in bombardement moet verzamelen, betekent dat dat je teller op 15 moet staan of dat je 15 nieuwe moet verzamelen???
Ik heb hem nog niet eens uitgespeeldquote:
Morgen nog een keer kijkenquote:Op zondag 10 augustus 2008 19:47 schreef Deviant1nl het volgende:
[..]
Ah ok. Trouwens, je score is eraan. sta nu inmiddels op 61mil![]()
quote:LittleBigPlanet event in Tokyo
Sony Computer Entertainment is doing a nice event this summer for its upcoming community game LittleBigPlanet for the PlayStation 3 in Odaiba Tokyo. The game will be released on October 30 in Japan, here are some photos!
Nog niet intensief aan Siren begonnen? In welke episode zit jij?quote:Op zondag 10 augustus 2008 12:07 schreef Deacon_Tigra het volgende:
kut net voor het einde van chapter 10 Uncharted , de laatste treasure vergeten![]()
Nu moet ik heul het chapter overnieuw doen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik werd echt elke keer weer neergeschotenNu in epi5 ziet het er niet naar uit dat het makkelijker gaat worden
![]()
Erg spannende game en ik moet zeggen dat de gfx echt fantastisch zijn!WAT een spanning!
Suffering from Oblomow's
Ik heb gewoon de asia versie: alles in engelsquote:Op zondag 10 augustus 2008 20:55 schreef merino het volgende:
Siren deze herfst maar even voor 20pond kopen op bluray
edit//
oh wacht, zie nu dat er nog helemaal geen prijzen bekend zijn
laten we hopen dat dat een beetje meevalt dan. 30 euro in de winkel zou wel mooi zijn.
Dat weet ik wel maar als ie nou in de herfst in de winkel ligt dan doe ik dat wel. Heb er geen haast mee namelijk.quote:Op zondag 10 augustus 2008 21:10 schreef Govinda het volgende:
[..]
Ik heb gewoon de asia versie: alles in engelsVia een linkje van Deacon_Tigra: 33 euro inc
quote:EDGE: With fairly low expectations for this aspect of the game, it’s a revelation to come away with the sense that we’ve just played through some of the purest 2D design we’ve seen since Super Mario World. Working above a bathroom store clearly does wonders for your creative motivation.
Maar ik ben gewoon ontzettend blij, heb al meer dan 100x geprobeerd om over Paxlie zijn score te komenquote:Op zondag 10 augustus 2008 23:47 schreef SuperFruitig het volgende:
[..]Nogmaals
![]()
Morgen nog een keer kijken![]()
Wel als je geen computer meer hebt maar wel een laptop waar je alleen op kunt internetten zoals ikquote:Op maandag 11 augustus 2008 00:07 schreef Mindstate het volgende:
Je gaat toch geen Football Manager spelen op een console...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |