PAIN.... Enige PSN aankoop waar ik spijt van heb. Gaat erg snel vervelen en heb het al maanden niet meer gespeeld. De aankomende aanvulling zal ik dan ook niet gaan kopen.quote:Op vrijdag 8 augustus 2008 18:44 schreef Govinda het volgende:
Trophies voor Pain! komen 4 september... en belachelijk irritant: je moet extra chars kopen om alle trophies te kunnen krijgen
Dat vond ik bij SSD al een behoorlijke bummer![]()
Die aanvulling bij SSD is dan nog wel leukquote:Op vrijdag 8 augustus 2008 18:44 schreef Govinda het volgende:
Trophies voor Pain! komen 4 september... en belachelijk irritant: je moet extra chars kopen om alle trophies te kunnen krijgen
Dat vond ik bij SSD al een behoorlijke bummer![]()
Nee dat is gewoon triest, die chars voegen niks toe aan de gameplay. Dat doen de extra's van SSD dan weer wel maar ik baal ervan dat als je alle SSD trophies wil hebben dat je dan alsnog iets van 18-20 euro kwijt bent.quote:Op vrijdag 8 augustus 2008 19:36 schreef Deviant1nl het volgende:
[..]
Die aanvulling bij SSD is dan nog wel leuk
Maar die extra chars voegen echt niks toe mijns inziens
Ook 4 septemberquote:Op vrijdag 8 augustus 2008 23:15 schreef Wessiej het volgende:
Wanneer komt dat amusement park dan van Pain?
Sirenquote:Op zaterdag 9 augustus 2008 00:07 schreef Deacon_Tigra het volgende:
Shit man
Siren in het donker met geluid hard aan spelen , is niet aan te raden![]()
![]()
ik heb trouwens in het spel een ID van iemand gevonden, stond een website op![]()
http://hw-biker.blog-paradise.com/language.html
Oeiquote:
quote:
Ik ben echt zo benieuwd wat je een maand later nog met dat spel doetquote:Op zaterdag 9 augustus 2008 21:30 schreef SuperFruitig het volgende:
[..]![]()
![]()
De vraag is: Pre-order? Of gewoon om 12 uur met een slaapzak voor de MM gaan liggen?
Als ze een SB erbij doen ga ik meteen pre-orderen btw.
quote:Op zaterdag 9 augustus 2008 22:29 schreef Govinda het volgende:
[..]
Hahaha nice die goatse verwijzing
Je bent niet open-minded genoeg om de grootschaligheid en complexe mogelijkheden van dit spel te bevatten AQ...quote:Op zaterdag 9 augustus 2008 22:21 schreef AQuila360 het volgende:
[..]
Ik ben echt zo benieuwd wat je een maand later nog met dat spel doet![]()
Ik kom er op terug tegen die tijd!
Genieten van Sackboys en Sackgirls. Dat is het doel.quote:Op zaterdag 9 augustus 2008 23:11 schreef Govinda het volgende:
Vooral het ontbreken van een echt doel in het spel ontmoedigt me een beetje om er ook zo gehyped over te raken.
Hoi Govinda,quote:Op zaterdag 9 augustus 2008 23:11 schreef Govinda het volgende:
Ik ben het wel met AQuila360 eens in dat ik het nog maar moet zien in hoeverre LPB op de lange termijn gaat boeien ondanks het downloaden van andermans levels.
Vooral het ontbreken van een echt doel in het spel ontmoedigt me een beetje om er ook zo gehyped over te raken.
Sinds wanneer is het einde van een level halen en onderweg lol hebben geen doel meer? Zijn Sonic en Mario dan ook ineens doelloze games?quote:Op zaterdag 9 augustus 2008 23:11 schreef Govinda het volgende:
Ik ben het wel met AQuila360 eens in dat ik het nog maar moet zien in hoeverre LPB op de lange termijn gaat boeien ondanks het downloaden van andermans levels.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |