abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_61351020
Spa wordt dus een moderne Avus-ring in Berlijn: bocht, recht stuk, bocht en weer terug. In dit geval dus La Source, Eau Rouge, (maar dan zonder hoogte verschil), het lange rechte stuk, 180 graden bocht en dan meteen 1 lang recht stuk naar Busstop, en dan langs start finisch. Is toch perfect? Dan zie je de auto's 90 ronden voorbij kome in plaats van slechts 44. :-(. Ze moeten er toch rekening mee houden dat Koning F1, Eclestone, ouder en senieler wordt.
  Official ESF Kreviewer donderdag 4 september 2008 @ 07:57:52 #152
7719 Kreator
Groetjes, Krea.
pi_61367457
Weet je wat een nieuwtje is? Dat ik zo naar Spa vertrek. 4 dagen bier drinken en worstjes eten. De groetjes vanuit de overdekte tribune in La Source.
pi_61368986
quote:
Op donderdag 4 september 2008 07:57 schreef Kreator het volgende:
Weet je wat een nieuwtje is? Dat ik zo naar Spa vertrek. 4 dagen bier drinken en worstjes eten. De groetjes vanuit de overdekte tribune in La Source.
Lekker hoor, ons niet eens meevragen
Pas op met de Belgische worst. Pak dan liever fritten en een wafel op zijn tijd
Have Fun!
pi_61369796
quote:
Veel plezier
Zelf vind ik spa niet meer zo leuk om te bezoeken sinds ze dat straatje waar het s'avonds feest is verneukt hebben... De sfeer is er aardig uit in belgië

Edit: laat even weten na afloop hoe het was,mischien is het dit jaar wel weer gezellig en dan zou het zo maar eens kunnen dat wij er volgend jaar ook weer eens heen gaan
blablablablablablablablablablablablablabla
pi_61373451
quote:

Ik hoop volgend jaar te gaan.
pi_61373973
quote:
Liuzzi afgevoerd bij voetbalwedstrijd Maastricht
Vitantonio Liuzzi is het eerste slachtoffer van de wedstrijd om de ING-Cup in Maastricht. De Force India-testcoureur werd in de wedstrijd tussen Formule 1-rijders en een All Star-team afgevoerd per brancard.
Beenblessure
Liuzzi zou in de wedstrijd om de ING Cup geblesseerd zijn geraakt aan zijn been. De blessure was van dien aard dat de Italiaan per brancard het veld moest verlaten. De Force India-couruer is komend weekend in Spa als reservecoureur van de Indiase renstal. Het is de vraag of zijn blessure daarvoor gevolgen heeft.

Aan de start
In het team met Formule 1-rijders zijn Sebastian Vettel en Giancarlo Fisichella de enige coureurs die zondag aan de start staan van de Grand Prix van België

***Update***
De blessure van Liuzzi bleek na afloop van de wedstrijd mee te vallen. De Italiaan werd door zijn ploeggenoten in de kleedkamer gevonden met zijn iPod op. De wedstrijd tussen het All Star-team en de Formule 1-coureurs eindigde in 5-5. Onder andere Michael Schumacher, Sebastian Vettel, Giancarlo Fiichella en Liuzzi scoorden een doelpunt.

Was een leuke wedstrijd om te zien. Schumacher, Vettel, maar ook Humberto Tan trapten een lekker balletje. In tegenstelling tot bijvoorbeeld Bas Muijs en Erwin Brepoels, de lokale held die nogal wat aandacht kreeg vanaf de tribune
pi_61374136
quote:
Ik vertrek morgen

Helaas zit ik tussen het plebs in de bronze area. Nu maar hopen dat ik een goede plek kan vinden.
pi_61374851
quote:
F1: Honda Engines To Toro Rosso ?

RUMORS : According to the latest speculation in Italy, there may be more than meets the eye to Takuma Sato's Toro Rosso evaluation test later this month.

In a statement released by the Faenza based team this week, Toro Rosso boss Franz Tost lauded the 31-year-old Japanese as a "good fit with the Red Bull spirit", while Sato's "recent F1 experience would be undoubtedly valuable to our team".

But according to the Italian rumours, repeated in the pages of Switzerland's Motorsport Aktuell, Toro Rosso may also be interested in Sato's connections with the Japanese manufacturer Honda.

Sato, who since 2002 has raced for Jordan, BAR and Super Aguri, has always been powered in formula one by the marque's engines.

The Toro Rosso-Honda rumour is surprising, given the Red Bull junior team's impressive recent performances with Ferrari's customer V8.

On the other hand, perhaps it will open the door for senior team Red Bull Racing, currently struggling with Renault power, to take over Toro Rosso's Ferrari contract.
Calm down, please!
pi_61384426
quote:
Op donderdag 4 september 2008 14:03 schreef Googolplexian het volgende:

[..]

Eerst doet RB de Ferrari's over aan STR, omdat ze denken met de Renault motoren te kunnen winnen, nu willen ze de Ferrari motoren terug, omdat de Renault motoren tegenvallen. Ik geloof alleen niet dat die Honda motoren zo goed zijn. Kan je beter de Toyota of Mercedes nemen, die zitten er elke race toch goed bij.
The only thing that stays the same is change (Change - Melissa Etheridge)
[b]"Formula 1 is a magic thing and a few missing decibels will not change that."[/b] - Joe Saward
pi_61388666
Webber vindt Eau Rouge \"fantastisch\"
Edit: verkeerde link net, nu de goede

Met pics van Eau Rouge (testdag op 12 juli 2007)

Maar Het sportmoment van ziggyziggyziggy is ook goed te lezen, want F1

[ Bericht 49% gewijzigd door Sally op 04-09-2008 23:22:27 ]
Op maandag 12 oktober 2009 00:26 schreef vosss het volgende:
:*-je voor Sally, gewoon omdat ik haar lief vind :@
  Redactie Frontpage / Sport vrijdag 5 september 2008 @ 00:55:38 #161
122036 crew  Peterselieman
Maffe Fries
pi_61391086
Altijd onderweg naar het avontuur
pi_61395080
Ik mis een beetje de ik zit op het werk en wil de VT zien stream
pi_61395244
quote:
Op vrijdag 5 september 2008 10:17 schreef Giem het volgende:
Ik mis een beetje de ik zit op het werk en wil de VT zien stream
Als je eens ergens anders gaat kijken?
pi_61396302
quote:
Op vrijdag 5 september 2008 10:23 schreef Sally het volgende:

[..]

Als je eens ergens anders gaat kijken?
schreeuwde ook al weer voor ik uit mijn doppen keek... stond nog in de historie
pi_61400780
quote:
Op donderdag 4 september 2008 23:01 schreef Sally het volgende:
Webber vindt Eau Rouge \"fantastisch\"
Edit: verkeerde link net, nu de goede

Met pics van Eau Rouge (testdag op 12 juli 2007)

Maar Het sportmoment van ziggyziggyziggy is ook goed te lezen, want F1
quote:
Filmpje van de achtervolging en inhaalactie van Mika Hakkinen op Michael Schumacher en Ricardo Zonta in 2000, waarbij het hoogteverschil van Eau Rouge goed zichtbaar is op de onboardbeelden. Aan het eind lukt de inhaalmanoeuvre, schrik niet als het camerastandpunt ineens over gaat op dat vanuit de auto van Zonta.
De mooiste actie van de meest succesvolle Fin tot nu toe
pi_61406594
quote:
Op vrijdag 5 september 2008 13:41 schreef LeXX het volgende:

[..]

[..]

De mooiste actie van de meest succesvolle Fin tot nu toe
Met dank aan jou voor de link!
pi_61407767
pi_61408176
pi_61449212
FERRARI: ALLES OP MASSA!!!!

2009: KIMI -> KUBICA -> naar Ferrari!
pi_61450064
quote:
Op zondag 7 september 2008 15:34 schreef HPoi het volgende:
FERRARI: ALLES OP MASSA!!!!

2009: KIMI -> KUBICA -> naar Ferrari!
Bron?
pi_61450238
quote:
Wedstrijdleiding onderzoekt actie Hamilton
07 september 2008

De Grand Prix van België kan nog een staartje krijgen. De wedstrijdleiding heeft na afloop laten weten een actie van Lewis Hamilton te zullen onderzoeken.

Het betreft zijn inhaalpoging bij Kimi Raikkonen in de Bus Stop-chicane. De Brit schoot rechtdoor en sneed de bocht af. Op het rechte stuk kwam Raikkonen weer voor Hamilton, waarna de Brit de Ferrari wel succesvol passeerde in La Source.

Hamilton vertelde tijdens de persconferentie over dit incident: "Kimi drukte me naar buiten in de laatste bocht. Ik zat daarna een beetje voor hem, maar begreep dat ik hem voorbij moest laten. Vervolgens dook ik aan de binnenkant voor de volgende bocht. Kimi raakte me nog aan de binnenkant, maar daarna kon ik er vandoor."
pi_61450539
Kimi wordt voor de rest van het seizoen aan de kant gezet door Ferrari en Schumacher komt terug om Massa te helpen wereldkampioen te worden.
Tralalalala Die Dom Die Dom
pi_61450623
quote:
Op zondag 7 september 2008 16:12 schreef LeXX het volgende:

[..]

Als ze Hamilton hiervoor bestraffen weet ik zeker dat de FIA op de hand van Ferrari is. Het was zoals Hamilton zegt, Raikkonen duwde hem naar buiten. Er waren er wel meer die op die manier de bocht afsneden en neit bestraft werden, ook in de GP2.

Sowieso is de FIA niet consequent met straffen, omdat Senna in de GP2 een drive-through kreeg omdat hij bijna iemand in de pits aanreed, wat Massa exact op dezelfde maniet de vorige GP bijna met Sutil overkwam.
The only thing that stays the same is change (Change - Melissa Etheridge)
[b]"Formula 1 is a magic thing and a few missing decibels will not change that."[/b] - Joe Saward
  zondag 7 september 2008 @ 16:34:43 #175
218527 rycemasta
rijstmeester
pi_61450775
Raikkonen mag in principe Hamilton naar buiten duwen, hij rijdt voor hem bij het ingaan van de bocht en kan zijn eigen lijn kiezen; de snelste (waar je gaten laten vallen) en verdedigend. Ik geloof dat Hamilton Raikkonen nog raakte, daar was hij imo te opdringerig.

Hoe je zoiets op redelijke wijze bestraft? Geen idee..
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')