Heb je een pas voor nodig toch, en die heb ik niet. Plus ik weet niet eens waar de makro ligt..quote:Op maandag 4 augustus 2008 13:47 schreef Kloppend.Mannenvlees het volgende:
Makro
quote:Op maandag 4 augustus 2008 13:46 schreef slacker_nl het volgende:
Dus de vervanging moet minstens even duur zijn, en eigenlijk goedkoper!!
Dat ze niet duurder zijn (dus minstens even duur) en het liefst goedkoper. Lezen knekker.quote:
quote:Op maandag 4 augustus 2008 13:51 schreef slacker_nl het volgende:
[..]
Dat ze niet duurder zijn (dus minstens even duur) en het liefst goedkoper. Lezen knekker.
Nee, kauwgum verliest z'n smaak te snel en dan heb ik ook niks in m'n mond wat ik kan vastpakken....quote:Op maandag 4 augustus 2008 13:49 schreef MouzurX het volgende:
ga gewoon kauwgom kauwen ?
STFU jijquote:Op maandag 4 augustus 2008 13:52 schreef Slarioux het volgende:
En dan niet zeiken dat je van stoppen met roken zo aankomt hè!
quote:Op maandag 4 augustus 2008 13:51 schreef slacker_nl het volgende:
[..]
Dat ze niet duurder zijn (dus minstens even duur) en het liefst goedkoper. Lezen knekker.
Do not blur the issue with facts.quote:Op maandag 4 augustus 2008 13:53 schreef Zjummie het volgende:
Met zo'n lollie doe jij veel langer dan met zo'n KK staafje. Niet zeiken dus.
Dan koop je een dildoquote:Op maandag 4 augustus 2008 13:52 schreef slacker_nl het volgende:
[..]
Nee, kauwgum verliest z'n smaak te snel en dan heb ik ook niks in m'n mond wat ik kan vastpakken....
quote:Op maandag 4 augustus 2008 13:48 schreef slacker_nl het volgende:
[..]
Heb je een pas voor nodig toch, en die heb ik niet. Plusmarkt ik weet niet eens waar de makro ligt..
Hebben/hadden ja. Per filiaal verschillend denk ik. Vraag anders aan je baas of hij voor jou een doos van de Makro met die zakken besteld. Niet teveel gevraagd lijkt me. Stoppen met roken is een goede reden, want mensen die roken werken veel minder dan niet-rokers. Vind je baas geweldig.quote:Op maandag 4 augustus 2008 13:59 schreef slacker_nl het volgende:
De plusmarkt... die hebben grote zakken? Ow.. misschien de aldi wel. Ken geen plusmarkt in 020 trouwens...
Nee, gaat me meer dat ik wat in m'n handen kan houden als ik normaal m'n rookbreak zou hebben en dat ik kan zuigen.... Tis allemaal beetje vreemd voor de niet-rokerquote:Op maandag 4 augustus 2008 14:45 schreef Gluckskafer het volgende:
Wat heeft stoppen met roken met lollies te maken?
Er zit toch geen nicotine in zoeen lollie?
De nicotine daar ben je redelijk rap vanaf. Maar de gewoontes rondom het roken zijn moeilijk te breken. Als een lollie daarbij helpt, ben ik voorquote:Op maandag 4 augustus 2008 14:51 schreef Dikke-Doei het volgende:
homo die niet kan stoppen zonder iets in zijn mond te hebben
AH hier heeft gewoon zakken met 16 stuks per zak liggen. Geen idee wat het kost.quote:Op maandag 4 augustus 2008 13:46 schreef slacker_nl het volgende:
Waar kan je nog lollies in een zakje kopen? mini chuppa chups bij de Appie, te klein.
Grote chuppa chups bij de Jamin, 25 ct per stuk en ik ben bezig met stoppen met roken dus ik heb er minstens 10 op een dag nodig. Ik wil een grote zak lollies!! Maar ze zijn echt nergens te krijgen. Als men het roken wilt ontmoedigen dan dienen de snoepzaken vol te liggen met grote zakken lollies en ander snoepgoed. Het stop-met-roken pakket voor de cold-turkey approach.
Mijn klacht is dus duidelijk, waarom verkoopt een snoepwinkel/supermarkt/drogist (kruidvat en etos hebben ze ook niet) niet grote zakken lollies? De dropjes enzo wil ik wel op gewicht kopen, maar de lollies van 25 ct per stuk zijn gewoon te duur (siggies zijn 21 ct per stuk). Dus de vervanging moet minstens even duur zijn, en eigenlijk goedkoper!! Ik wil lollies in mega verpakkingen!!!
quote:Op maandag 4 augustus 2008 14:35 schreef Damzkieee het volgende:
Die ChupaChups ownen. Wel die full-flavoured. Met aambeien enzulks
Ehm beter/goedkoper? Als je gewoon stopt met roken bespaart het je geld en het is gezonder?quote:Op maandag 4 augustus 2008 14:52 schreef DeHangui het volgende:
Ik wil ook stoppen, maar als er niet een beter/goedkoper initiatief komt paf ik vrolijk verder.
TS succes met stoppen
Loli's in een zakjequote:Op maandag 4 augustus 2008 13:47 schreef Chriz2k het volgende:
Ik las: Loli's.
Dat dus, 1 euro nogwat voor zo'n zak, ga maar uitrekenenquote:Op maandag 4 augustus 2008 15:14 schreef PirE het volgende:
[..]
AH hier heeft gewoon zakken met 16 stuks per zak liggen. Geen idee wat het kost.
Turkse kauwgum kauwen.quote:Op maandag 4 augustus 2008 13:52 schreef slacker_nl het volgende:
[..]
Nee, kauwgum verliest z'n smaak te snel en dan heb ik ook niks in m'n mond wat ik kan vastpakken....
WTF is turkse kauwgum? Kauwgum aan een stokje?quote:
Ik ookquote:Op maandag 4 augustus 2008 13:47 schreef Chriz2k het volgende:
Ik las: Loli's.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |